Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FiFi
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1027
|
Wysłany: Wto Lis 21, 2006 4:11 pm Temat postu: |
|
|
więcej więcej pokaż główny budynek we wnętrzu:)btw mam pytanie co to za płotek przy wejsciu do szopy- ostatni screen _________________
/)/)
( ..
|'-._)
|#|
|#|
|#|
|#|
|#| |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Wto Lis 21, 2006 6:38 pm Temat postu: |
|
|
ten płotek to taki sobie autorki pomysł, ale podparty rzeczywistością. nie wiem czy zauwazyliście ale stoją tam takie niebieskie słupki na których kiedyś było osadzone ogrodzenie, żeby świnki które idą ze stodoły do rzeźni nie spierdzielały nigdzie
zaraz obstrzelam kilka skrinów. szkoda że mi sie zdjęcia skończyły bo bym sobie pomodelował
Dodane po 1 godzinach 22 minutach:
_________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
FiFi
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1027
|
Wysłany: Wto Lis 21, 2006 6:54 pm Temat postu: |
|
|
stachu chyba jakas pomuyłka - w szopie tam gdzie zrobiłeś schody a w realu gdzie były schody po ich prawej stronie powinna być scanka _________________
/)/)
( ..
|'-._)
|#|
|#|
|#|
|#|
|#| |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Sro Lis 22, 2006 12:24 pm Temat postu: |
|
|
jest ściana, wrzuciłem niewidzialą ścianę tuż przed widzialną która miała pomóc wchodzić (konkretnie żeby nie haczyć o belke nad schodami) tylko że coś sie jebło jak te dwie ściany do siebie przylegały. w sumie nieistotne, już naprawiłem. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Nie Sty 28, 2007 1:35 am Temat postu: |
|
|
projekt nadal żywy
_________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Nie Sty 28, 2007 1:42 am Temat postu: |
|
|
zajebiśie to wyglada, normalnie szacun na maxa stachu _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Nie Sty 28, 2007 1:45 am Temat postu: |
|
|
właśnie chciałem dopisać że jak dla mnie wygląda tylko dobrze to miejsce ze schodami a i nowy budynek tylko z daleka jako tako... idzie sie w nim pogubić bo wnętrze jest z jednej tekstury i trudno sie zorientować. no i światło jest totalnie do dupy... czy raczej tylko do celów testowych... hehe
ale dzięki _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
KGB
Dołączył: 27 Sty 2007 Posty: 8
|
Wysłany: Nie Sty 28, 2007 10:17 am Temat postu: |
|
|
Fajny pomysł super to wygląda i wielki szacunek stachu. _________________ O moim pochodzeniu nic nie wiadomo, ale wiem ?e pochodz? z miasta Anio?ów, zosta?em wybrany aby zwyci??a? i nie ponosi? kl?ski. |
|
Powrót do góry |
|
|
giller WIDMO - Plutonowy
Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 2139
|
Wysłany: Nie Sty 28, 2007 10:27 am Temat postu: |
|
|
Jestem w BIG SZOKU że takie cuda można tworzyć. Stachu oby tak dalej, jest MEGA DOBRZE _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
hubix
Dołączył: 04 Wrz 2006 Posty: 204
|
Wysłany: Nie Sty 28, 2007 12:28 pm Temat postu: |
|
|
mapka zajebista dobrze w hooy wygląda ,zadbanie o szczegóły i wogłóle ,kiedy gramy ? tylko nie wiem jak CS zainstalować i skąd ściągnąć ? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Nie Sty 28, 2007 5:25 pm Temat postu: |
|
|
to nie jest mapa do CS'a tylko do Urban terror, taki mod do Q3 _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Antonio
Dołączył: 17 Gru 2006 Posty: 124
|
Wysłany: Pon Sty 29, 2007 10:08 am Temat postu: |
|
|
Piękna sprawa! Szacunek dla Stacha, że się za to zabrał i ma efekty.
Z pewnością skoczy Wam gwałtownie efektywność na U1. Idealny materiał treningowy! |
|
Powrót do góry |
|
|
Rzuf
Dołączył: 13 Gru 2006 Posty: 825
|
Wysłany: Pon Sty 29, 2007 10:47 am Temat postu: |
|
|
PANOWIE !!! G E N I A L N E !!!
a dalo by sie ja przekonwertowac do moda quake 3 : true cobat?. Mamy tam w miare relistyczny styl strzelania itp
http://hosted.planetquake.gamespy.com/q3t/content/index.asp _________________
"This is my rifle, this is my gun, this is for fighting , this is 4fun" |
|
Powrót do góry |
|
|
giller WIDMO - Plutonowy
Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 2139
|
Wysłany: Pon Sty 29, 2007 12:52 pm Temat postu: |
|
|
Tak jak pisał Maku Stachu tworzy mapę pod Urban Terror w Q3, jeśli chodzi o realizm walk to jest napewno
x razy lepszy niż sam Q3. Postać trafiona wykrwawia się powoli, a skok z wysokości powoduje wolniejsze
chodzenie. Więc trzeba pamiętać żeby nie skakać i nie napier^&%$ ja w Q3 Osobiści mi mod się
podoba, może grafiką nie szokuje ale liczy się grywalność
Co do wypowiedzi Antonia to nie wiem czy Stachu miał w zamyśle, żeby szkolić sie poprzez gre
w necie, bo na moje ona nie oddaje realnych warunków prowadzenia walki. Poza tym po 5 latach
strzelania na U1 znamy go praktycznie jak własną kieszeń a grać będziemy dla zabawy. Tak myśle
Ale z tego co gadałem ze Stachem planuje chyba tam dodać jakieś smaczki, typu tunele. W sumie
osobiście odradzam w realu chodzenie w szambie ale w necie czemu nie będzie napewno ciekawiej
I jeszcze jedno: najbardziej podoba mi się krajobraz za terenem, jednym słowem ruleZZZ klimatyczny
jak jakaś baza terrorystów w środku jungli _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kymon WIDMO - Rekrut
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1865
|
Wysłany: Pon Sty 29, 2007 1:55 pm Temat postu: |
|
|
_giller=- napisał: |
I jeszcze jedno: najbardziej podoba mi się krajobraz za terenem, jednym słowem ruleZZZ klimatyczny
jak jakaś baza terrorystów w środku jungli |
Zupełnie jak w Far Cry.
Stachu może dodasz w okolicy jakąś lagune _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|