Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rzuf
Dołączył: 13 Gru 2006 Posty: 825
|
Wysłany: Pon Sty 29, 2007 2:10 pm Temat postu: |
|
|
gralem w urban terror tez, ale jakos bardziej mi przypadl do gustu true combat
mimo ze mniej rozwijany to jakios "lepiej" mi sie biega
ale niewazne - moze byc to UT (nie mylic z unrealt )
u teraz widze ze jest jakas nowsza wersja ut niz ten staroc w ktory gralem zaraz do mnie leci... _________________
"This is my rifle, this is my gun, this is for fighting , this is 4fun" |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Pon Sty 29, 2007 3:20 pm Temat postu: |
|
|
dzięki wszystkim za uznanie zaraz jak skończe sesje wezme sie ostrzej do roboty.
Rzuf: jak najbardziej da sie przekonwertować do jakiegokolwiek moda kłejowego. w sumie to nawet konwersją bym nie nazywał, heh.
btw najnowszy UT na urbanterror.net
Kymon - tia, i piaszczystą plażę z drink-barem z parasolkami :]
Gilek - planuje 2 albo 3 wersje mapki. jedna bedzie reprezentować stan dzisiejszy, druga jak u1 mogło kiedyś wyglądać - z drzwiami, oknami itp. w trzeciej popuszczę troche wodze fantazji hehe a moze połącze 2 i 3. jeszcze nie wiem Wiadomix że znamy U1 jak własną kieszeń, ale zawsze można będzie jakieś taktyki poćwiczyć wieczorkiem albo jak pogoda nie będzie domagać.
Antonio - też mam nadzieje że będzie z tego materiał do treningów. nie chce zapeszać, ale może uda mi sie przekonwertować urban terrora tak żeby giwery waliły kulkami. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
Rzuf
Dołączył: 13 Gru 2006 Posty: 825
|
Wysłany: Pon Sty 29, 2007 6:12 pm Temat postu: |
|
|
pogralem w tego nowego urban terror i mam nadzieje ze da sie w twoja mapke Stachu pograc w true combat... ten UT jest za szybki i za bardzo CSowy
naprawde sprobujcie truecombat... moze wam brakowac celownika bo go nie ma, trzeba bron do oka przylozyc _________________
"This is my rifle, this is my gun, this is for fighting , this is 4fun" |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Pon Sty 29, 2007 8:05 pm Temat postu: |
|
|
spróbujemy, spróbujemy mapka będzie 100% kompatybilna, tylko będe musiał spakować wszystkie tekstury, pomartwić sie drzwiami i "breakable" obiektami. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Pon Sty 29, 2007 10:00 pm Temat postu: |
|
|
właśnie jestem po pierwszej krotkiej sesji z TC,przyznam ze bardzo przyjenmy modzik:] _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzuf
Dołączył: 13 Gru 2006 Posty: 825
|
Wysłany: Wto Sty 30, 2007 8:47 am Temat postu: |
|
|
co do przerabiania moda na kulki - trzeba po prostu poszukac moda paintball do q3 gralem w takiego dla half-life i bylo w miare niezle _________________
"This is my rifle, this is my gun, this is for fighting , this is 4fun" |
|
Powrót do góry |
|
|
hubix
Dołączył: 04 Wrz 2006 Posty: 204
|
Wysłany: Wto Sty 30, 2007 8:22 pm Temat postu: |
|
|
co do "dodania smaczku na mapie" jak pisał stachu wcześniej proponował bym połączenie niektórych, lub wszystkich budynków jakimś podziemnym przejściem _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kymon WIDMO - Rekrut
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1865
|
Wysłany: Wto Sty 30, 2007 8:27 pm Temat postu: |
|
|
Rzuf napisał: | co do przerabiania moda na kulki - trzeba po prostu poszukac moda paintball do q3 gralem w takiego dla half-life i bylo w miare niezle |
tylko zasięg trzebaby było pozmiejszać _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzuf
Dołączył: 13 Gru 2006 Posty: 825
|
Wysłany: Wto Sty 30, 2007 11:51 pm Temat postu: |
|
|
no to zalezy
jak bylem na polu paintballa w jaryszewie to koles mial niby na maxa podkrecone jego markery a moje mp5 mialo 3x wiekszy zasieg...
ale bylo chlodno... _________________
"This is my rifle, this is my gun, this is for fighting , this is 4fun" |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Sro Sty 31, 2007 1:27 am Temat postu: |
|
|
spoko spoko. modyfikacja TC albo UT jest lepszym pomysłem. w końcu kto chce chodzić z markerem huh? imo da rade to zrobić, nie wiem jeszcze na ile udostępniony jest kod źródłowy UT bądź TC...
hubi dobry cynk uwzględnie w wersji "sick" _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
The_PiotREX
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2409
|
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 9:58 am Temat postu: |
|
|
stachu, moglbys zamiescici ta mapkę. bylbym wdzieczny. _________________ L?kliwy stokro? umiera przed ?mierci?, m??ny kosztuje jej tylko raz jeden.
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 10:13 am Temat postu: |
|
|
jak będe miał chwile to dziffke skompiluje i zamieszcze. jak było jeszcze ciepło to udało mi sie zrobić kilka rzeczy ale nadal jest tragedia, około połowa budynków jest wymodelowana. teren wcale
a takie pytanie natury technicznej... potrzebna ci ta mapa z teksturami czy jak? bo generalnie to używałem sporo swoich tekstur i jak dam ci samą mape to będą gołe ściany, a spakowanie tego do paczki to już będzie problem (słowem - mam bajzel w tych teksturach i nie chce mi sie tego porządkować ) _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Wto Mar 11, 2008 5:54 pm Temat postu: |
|
|
pomysł nadal żyje, mam nadzieje że uda mi sie go skończyć zanim erozja zrówna U1 z ziemią
otóż dni zaczynają się znów robić ciepłe, czy jeśli w przyszłym tygodniu w sobote pogoda dopisze jest ktoś chętny do pomocy przy pracy nad mapką? (konkretnie chodzi o pomoc w mierzeniu budynków )
z ciekawych newsów: udało mi sie przerobić bez większych problemów mapkę na CS'a. zatem jeśli UrbanTerror okaże się zbyt "kłejkowy" będzie można pykać w CS 1.6 _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
|