Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna wagrowiecasg.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

M4 S-System

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Zbrojownia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Osman
WIDMO - Szeregowy


Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 1300

PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 12:11 am    Temat postu: M4 S-System Odpowiedz z cytatem

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_253&products_id=4905

chodzi o ta replikę, a dokładniej co ma w środku?
-jaki cylinder? 1, 2?
-jaki silnik? krótki czy długi?
-jakiej wielkości łożyska? 6?
-jakie zębatki? przypuszczam że nie są wzmocnione Smile

mile widziane linki dla porównania informacji jakie sam ustaliłem.
Niestety nie wiem czy są prawidłowe Confused

_________________
Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 12:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-Cylinder typ 2
-silnik długi (jak chyba każdaM'ka)
-łożyska chyba 7mm, ale tu nie jestem pewien bo nie pamiętam
-zębatki z palcem w odbycie wytrzymają M120 (moje takie same przemieliły ~40k cykli na M110 i ~8k cykli na M115 i nie widać na nich nawet śladów zuzycia)

W środku generalnie dokładnie to samo co miała giwera Sancza (nawet zastanawiał się miedzy nią a tą co wziął w końcu).
Żeby to fajnie strzelało to przydałoby się wymienić w niej dokładnie to co Sanczo:
-->Łożyska na kulkowe JBU (~35-40zł)
-->Zestaw Tune Up Kit - M120s (180zł), zawerający:
-Wzmocniony wewnętrznie teflonowany cylinder typ 1
-Wzmocniony, lekki aluminiowy tłok z metalowymi zębami
-Wzmocniona i uszczelniona metalowa głowica cylindra
-Wzmocniona i uszczelniona głowica tłoka
-Wzmocniona i uszczelniona metalowa dysza
-Wysokiej jakości sprężyna M120
-Metalowa, łożyskowana prowadnica sprężyny

Do tego przy spręzynie M120 to już by wypadało wsadzić batkę 9,6v albo przynajmnej 8,4 ale na dużych ogniwach.
Można oczywiście wsadzić identyczny zestaw ale ze sprężyną M110 (prawda jest taka że jak będzie giwera dobrze uszczelniona to nie zauważysz nawet pewnie różnicy) i wtedy obędzie się bez zmieniania baterii.


Koszt: zakup plus przeróbki ~900zł (chyba że sam byś zakładał to 50zł mniej, ale tracisz gwarancję)
Plus do tego ewentualnie jakaś bateria by się nadała jeśli chcesz M120

Dodane po 24 minutach:

A, zapomniałem jeszcze, koniecznie jeszcze trzeba wymienić gumkę HU, przekonałem się teraz u siebie jak wymieniłem jakiś chiński szit na gumkę guardera - byłem w szoku jak zobaczyłem co to znaczy pożądne podkręcenie:DVery Happy

_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Osman
WIDMO - Szeregowy


Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 1300

PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 1:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

maku czytasz mi w myślach Smile o tym samym zestawiku tune up myślałem.
a co jeśli wymienie silniczek aby poprawić szybkostrzelność?
wtedy przydałoby się wymienić zębatki, co mówisz?

_________________
Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 6:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę że zębatki powinny dać rade. Można się dopytać w sklepie, ale wydaje mi się że jeśli nie mówimy o jakiś meeeeeega rof'ach to jak będa dobrze wypodkładkowane i przesmarowane to powinny dac radę. Tak jak mówiłem, u mnie przemieliły już około 50k i naprawde nie ma śladu zużycia.
Co do silników to myślę że można spróbować wsadzic od JG III generacji, Rzuf wspominał że są bardzo spoko a cena nie jest tak zabójcza jak za Systemę. Ale na początek i tak bym obadał jak działa na standardowym silniku Boy'a i jakiejś dobrej batce 9,6v.

_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Osman
WIDMO - Szeregowy


Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 1300

PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 8:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=3312
myślałem o takim Confused

_________________
Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Fearie
WIDMO - Kapral


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 3751

PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 8:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hm... Nie znam się zbytnio. Ale może najpierw obadasz ROF`a na jakiejś większej batce a potem ew. zmienisz. Bo chyba silniki w boju są spoko.
_________________

www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 9:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Osman no niby można, ale właśnie zrobiłbym to co fearie mówi, wziąć, obadać z silnikiem jaki jest, jak będzie mało to dokupić lepszy silnik. (Wymiana silnika w M'ce jest prosta jak konstrukcja cepa - wykręcasz 2 śruby i silnik jest na wierzchu tak więc nie ma problemu żeby go samemu wymienić jakby co.

Tak nawiasem mówiąc, to z tego co się orientuję największa batka jaka wejdzie do tej giwery to 9,6v 1500 na ogniwach mini. (Oczywiście że nic w niej nie zmienisz, bo jak zapodasz kolbę jak Sanczo to można i 9,6V 4000 Large wsadzić

_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Osman
WIDMO - Szeregowy


Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 1300

PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 9:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok, spróbujemy na oryginalnym plus 9,6.
Więc z tym się wstrzymam choć jak mają rozbierać to za jednym zamachem wszystko.

_________________
Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 9:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Żeby wymienić te bebechy na wzmacniane to trzeba całą giwere praktycznie do zera rozebrać, a wymiana silnika to 5 minut - odkręcasz 2 śrubki od spodu chwytu, odpinasz kabelki, wyjmujesz silnik, wsadzasz inny, zapinasz kable, zakręcasz śrubki i gotowe. Można samemu zrobić bo nie otwierasz GB --> nie zrywasz plomb --> nie tracisz gwarancji.


Ale jakbyś kolbę chciał stałą to już trzeba wcześniej o tym pomyśleć bo w większości przypadków przełożenie kabli na kolbę wymaga rozebrania GB, a to jest w specu koszt 50zł (chyba że nie zalezy ci na gwarce to mogę ci to zrobić), a tak zrobią ci to odrazu przy wymianie wnętrza. (mi udało się przełożyć bez otwierania GB ale tylko dlatego że kable były stosunkowo długie i siębnęły mi na tył.

_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Osman
WIDMO - Szeregowy


Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 1300

PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 9:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolba zostaje taka jaka jest Wink a co do batki to będzie firefoxa 9,6 1500 mini
taka jaka mam w g36 Cool jak mówisz że jest prosta wymiana silniczka to ok, wstrzymam się Smile

_________________
Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ICE
WIDMO - Szeregowy


Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 494

PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 9:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zawsze mozna dosztukowac tyle kabla ile trzeba bez otwierania gearboxa... chociaz roboty jest wiecej....
_________________
L96A1 by ICE--> "Elizabeth"



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 9:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nawet nie o to chodzi, kable wyciągane na tył wychodzą z GB w innym miejscu niż te wyciągane na przód.
Kable wyciągane na przód jeśli mają być dociągnięte wewnątrz body do tyłu to muszą być dość cienkie - u mnie były więc upchnąłem je między GB a body i dałem radę przecisnać przez otwór z tyłu. Jak są grubsze to już tak się nie da i trzeba GB rozbierać.

Jeszcze jedna sprawa Osnam, dobrym sposobem na poprawienie szybkostrzelności i wydajności baterii jest wymiana kabli na niskooporowe.

_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Zbrojownia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum