Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna wagrowiecasg.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Liczba ammo w strzelankach - rozmowa
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Czw Lis 30, 2006 2:03 pm    Temat postu: Liczba ammo w strzelankach - rozmowa Odpowiedz z cytatem

Zauważyłem iż w zbrojowni pojawił się temat ilości kulek na strzelance. Chciałbym poznać wasze opinie co do tej kwesti.

Osobiście uważam, iż wszystko determinuje scenariusz który aktualnie jest rozgrywany i tak:

Deatchmatch i CTF bez żadnych ograniczeń tu nie ma miejsca na real każdy wali ile wlezie i raczej własne zdrowie się dla niego nie liczy. Udowodniłem to nie raz Twisted Evil taki jest charakter tych scenariuszy

Zwykła strzelanka oni na nich (dla rozstrzelania/rozciągnięcia sprężyn) zależnie od umówienia beż ograniczeń lub z typu AEG do 100 - 200 kulek

Inne scenariusze liczba kulek zdeterminowana przez niego (scenariusz)

Pozostaje jeszcze kwestia ograniczeń ogniowych czyli semi czy auto ale to już inny problem który być może i tu rozstrzygniemy Twisted Evil

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Fearie
WIDMO - Kapral


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 3751

PostWysłany: Czw Lis 30, 2006 3:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powiedziałbym że 150 kulek na 30 min w kazdym trybie.
_________________

www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mIXer
WIDMO - Szeregowy


Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 319

PostWysłany: Czw Lis 30, 2006 3:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem można pomyśleć nad wprowadzeniem ograniczeń w ilości kulek, ale jeżeli chcemy aby to było w miarę realistycznie to chyba warto się zastanowić nad magazynkami o małej pojemności. I teraz pytanie real capy czy low capy. Real mieszczą wprawdzie tyle co prawdziwe, ale w real capie zawsze zostanie nam te 4-5 kulek miedzy komorą hop up i końcówką magazynka( tak mi się wydaje). Wiec Low cap mieszczący te 50-60 kul był by lepszym ( moim zdaniem ) rozwiązaniem. I tak jak pisał Giler takie zastosowanie nie ma sensu w niektórych scenariuszach (typu CTF ) .

Natomiast w scenariuszach nazwijmy je "taktycznych" odzwierciedlających warunki rzeczywiste, jak najbardziej. Na przykład odbijanie zakładników (U1), albo misja polegająca na uratowaniu pilota który się rozbił śmigłowcem w dżungli (a dżungle przecież mamy Twisted Evil ) to w tym przypadku było by to idealne rozwiązanie. Ale niestety póki co troszkę brakuje nam takich scenariuszy, przynajmniej mi, pamiętam jedynie akcje z Vipem.

_________________


Mr. 9-millimeter is the shepherd protecting my righteous ass in the valley of darkness.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
BENNY777



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 20

PostWysłany: Czw Lis 30, 2006 3:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja chociasz z wami nie miałek okazji sie strzelac już wypowiedziałem uwazam ze limit 150 kulek na kazdy rodzaj ognia jest niepotrzeby tzn mijający sie z celem to co unas wprowadziliśmy to tak jak napisałem aegi 90 a springi 120 oczywiście nie lcząc kulek które zostają w magazynku
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
FiFi



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1027

PostWysłany: Czw Lis 30, 2006 3:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja mimo że mam zdanie inne niż wszyscy jednak je wyraże - uważam że liczenie kulek nie ma sensu
1 strata czasu
2 każdy użytkownik sam o to dba ze wzgledów ekonomiczych itd ( przynajmniej u nas )
3 kazdy wie ze wywalenie hi capa na raz nie ma sensu ( przynajmniej u nas)
4 zdaża sie że jakis użytkowbnik dłużej przyzoli seria - urozmacici strzelanke - ogień zaporowy
5 cięzko jest porcjować szczególnie jak kto ma tylko hi capa
6 liczy sie skill a nie hi cap


pisze to nie latego że mam elektryka - (jak wiadomo nie jest to mój pierwszy gun) ale pisze tio w pełni racjonalnie i obiektywnie zresztą wiecie że ja nie jade ciągle na full auto ani w zasadzie nikt z nas nie pruje jak pojebany do wszystkiego co sie rusza zresztą gilas sam miałes elektryka wiesz

_________________

/)/)
( ..
|'-._)
|#|
|#|
|#|
|#|
|#|
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Klon



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 134

PostWysłany: Czw Lis 30, 2006 6:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdanie nie powinno być zadnych ograniczen wtedy bedzie zabawniej Smile
_________________
"Nigdy nie zaczynaj wojny je?li nie masz zamiaru na niej zgin??"

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
The_PiotREX



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2409

PostWysłany: Czw Lis 30, 2006 10:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie powinno byc dyskusji nt ilosci kulek, jest to osobista sprawa kazdego gracza. moze raz co niekotrzy beda nam mowili w jakich mundurach wolno nam sie stzrelac? albo ze wolno uzywac tylko m16? nie popadajmy w paranoje
_________________
L?kliwy stokro? umiera przed ?mierci?, m??ny kosztuje jej tylko raz jeden.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
FiFi



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1027

PostWysłany: Czw Lis 30, 2006 11:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wolno używać tylko rodziny ak ;] btw moje ak ma b duzego rofa Neutral nie wiem jak oni to zrobili bo bebechy te same co w ak47 i tak samo bateria Smile + TO że jest śliczne ciezkie i fajowe:P
_________________

/)/)
( ..
|'-._)
|#|
|#|
|#|
|#|
|#|
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
BENNY777



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 20

PostWysłany: Czw Lis 30, 2006 11:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

The_PiotREX ja wcale nie mówie że tak macie robic tylko dałem propozycie nie chcecie spróbowac to nie wasza sprawa sam kiedys uważałem limit kulek jako bezsens ale po wypróbowaniu tego spodobało mi sie co nie oznacza że zawsze tak robimy a propo mundurów to sami ocenicie jak jest na zlotach wystarczy popatrzeć na foty pojedziecie jako jedna druzyna i fanie to by wyglądało jak jeden ma dpm drugi np polski kamuflaż ie mówie tu o nrmalnych strzelankach tylko jakis gościnnych wystepach albo coś podobnego
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
hubix



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 204

PostWysłany: Pią Gru 01, 2006 5:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tam dobrze wspominam ciężkie serie na akcji no ale zeby ocenić bym musiał obu spróbować jak kiedyś znajde wreszcie czas i przyjde na akcje to możemy wypróbować tylko że mam dwa hi capy i żadnego innego maga nie mam Laughing
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Pią Gru 01, 2006 6:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Picias nie masz racji. W scenariuszach w których np. buntownicy się gdzieś zaczaili i brakuje im ammo nie może być opcji że każdy ma high - capa i wali ile wlezie. Chodzi o realizm do którego dążymy Cool

Jak napisał mixer w scenariuszach taktycznych powinny być ograniczenia ammo, a w DM i CTF bez ograniczeń Twisted Evil

p.s. Fifi nie wiem co mam wiedzieć, miałem AEG i nie miałem problemu ze skurczami na spuście Cool

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
FiFi



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1027

PostWysłany: Pią Gru 01, 2006 7:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no właśnie to wiesz gilas- że nie każdy aegowiec ma skurcze na spuscie :p
_________________

/)/)
( ..
|'-._)
|#|
|#|
|#|
|#|
|#|
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Pią Gru 01, 2006 7:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po zastanowieniu - jestem na nie. poza niektórymi wypadkami, jakiś szczególny scenariusz.

powód - kulka nie równa się pocisk.

strzelamy kulkami które mają duuuużo mniejszą siłę przebicia, zwłaszcza w krzakach, więc trzeba to jakoś nadrobić ilością.

_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Pią Gru 01, 2006 7:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dlatego 30 naboji w magu = low - cap o pojemności 60 - 80. To najlepsza opcja Twisted Evil
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Łyplok



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 1342

PostWysłany: Pią Gru 01, 2006 7:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawy moim zdaniem topic:) Osobiście uważam za najlepsze rozwiązanie Low-capy. Można sobie małymi 3-4 kulkowymi seriami pociskać, a jak ktoś chce więcej to wali na całego:) Hi-capy moim zdaniem są niezbędne przedewszystkim na zlotach:) (było o tym w jakimś topicu) Low-capy górąSmile myślę, tak czy inaczej, że każdy powinien strzelać z tego, z czego chce:) Jak ktoś będzie miał 10 hi-capów to nie możemy w sumie nic nakazywać, ani zakazywać, bo taka osoba ma do tego prawo.
_________________
- Co robimy Panie Kapitanie?
- Napier***my!!!!!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Scenariusze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum