Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 6:02 pm Temat postu: 18.10.2009 U1 |
|
|
START o 10:00
Zbiórka o 9:30
Nie czekamy na spóźnialskich;]
U1.
Mapka dojazdowa (remontowana i zamknięta jest ulica którą normalnie dojeżdżamy do u1 od strony Rogoźna, dojazd od Piły bez zmian.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/16dd21daa95e34ff.html
Ograniczenia mocy replik:
do 350fps można strzelać na auto w budynkach (namawiam jednak żeby niezależnie od mocy strzelać na semi)
350 do 400 fps -->strzelamy w budynkach tylko!!! na semi (preferowane jednak użycie broni bocznej)
powyżej 400fps --> replika zostaje w domu/samochodzie
Na akcji będę miał chrono więc jak ktoś będzie miał wątpliwości co do mocy swojego maleństwa to będzie można sprawdzić
Lista:
4fun 7 osób
Wolpack 3 osoby
S.P.U.R. 5 osoby
BH 7 osób
WIDMO:
1. Maku
2. Sanczo
3. Osman
4. Stachu
5. Lemon
6. Giller
7. Kamilo
8. Jackub
9. Ice
10. Mako
11. Jerzyk
12. Dziekss
13. Mixer
14. Chief
SOG:
1. Kymon
Oraz:
1. Słoma
2. Matt
3. Kapeć
4. Kramer
5. Mihu
Zasady gry:
Przewidywany podział:
Drużyna atakująca: (50-60%)
Cele: odnaleźć 3 nośniki danych/elementy układu komputerowego rozrzucone na terenie rozgrywki (przybliżone położenie pierwszego elementu otrzymacie na starcie, kolejne wskazówki będą umieszczone przy elemencie 1 i 2. Po ich zdobyciu należy przenieść je do składu amunicji, bądź „blaszaka” przy wejściu na U1 i tam utrzymać przez 30 minut (czas potrzebny na odczytanie danych bądź przystosowania elementów komputera dla własnych potrzeb.
Czas na wykonanie zadania to 2,5 godziny (plus ewentualnie 30 minut utrzymania itemów)
Drużyna broniąca (40-50% )
Cele:
Nie dopuścić do przejęcia przez drużynę atakującą 3 nośników danych/elementów układu komputerowego. W razie utracenia macie 30 minut na odbicie każdego elementu. Po tym czasie dane z nośników zostają odczytane, a elementy układu komputerowego przystosowane do użytku we własnym sprzęcie.
Limity amunicji KWN (1200/300/50)
przy czym:
Jeżeli ktoś używa tylko magazynków typu low/real (bądź ładuje mid’y/hicap’y do pojemności low’a) to może mieć przy sobie tyle kulek ile zmieści w magazynkach, nawet jeśli będzie to przekraczało limit (np.: mam 6x low i 3x hi-cap, do wszystkich magów ładuje po około 65bb bb to możemy wykorzystać około 580bb (jeżeli chodzi o hi-cap’y to do tych ~65bb nie wliczamy kulek które pozostają niewystrzelone w magu)
Podobnie jeśli ktoś używa KM’a, a chce jeszcze targać ze sobą dodatkowo „szturmówkę”, to przysługuje mu osobny limit na KM i osobny na „szturmówkę”, pod warunkiem jednak że ładuje magi do szturmówki po max ~65bb.
Medycy i respy:
Każda ze stron posiada 2 medyków, mogą oni rozstawić „szpital” (miejsce oznaczają flagą raz wybrane nie może być przeniesione). Aby uleczyć się (zrespować) w szpitalu należy odczekać w nim 10 minut (jeśli są tam obaj medycy) lub 20 minut (jeśli jest tam jeden medyk). Jeśli nie ma żadnego trzeba czekać aż któryś dotrze.
Trafiony gracz zakłada na głowę szmatkę i czeka na miejscu 5 minut (można oczywiście odsunąć się kawałek żeby zejść z linii strzału Jeżeli medyk nie pojawi się w ciągu tego czasu udajemy się do szpitala. Aby uleczyć rannego medyk musi przez minutę stać/siedzieć/leżeć przy nim, dotykając go jedną ręką, nie może w tym czasie się ostrzeliwać ani rozglądać, musi „być skupionym na udzielaniu pomocy).
Limit amunicji NIE odnawia się po uleczeniu/respie w szpitalu. Amunicję można uzupełnić tylko i wyłącznie w składzie amunicji (każda ze stron wybiera sobie gdzie go umieści, NIE może on się znajdować w pobliżu szpitala).
Możliwe że na terenie będą przygotowane miny pułapki (dźwiękowe, bądź też wyskakujące na sprężynie karteczki z napisem „mina” . Osoba która aktywowała pułapkę udaje się do szpitala, nie może być uleczona przez medyka.
To tak z grubsza, jak będą jakieś pytania/wątpliwości to pisac na gg/dzwonić, albo pytać już na miejscu;]
_________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
Ostatnio zmieniony przez maku dnia Pią Paź 16, 2009 10:29 pm, w całości zmieniany 13 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
The_PiotREX
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2409
|
Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 6:44 pm Temat postu: |
|
|
fajnie ;] _________________ L?kliwy stokro? umiera przed ?mierci?, m??ny kosztuje jej tylko raz jeden.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilo WIDMO - Rekrut
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 469
|
Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 7:33 pm Temat postu: |
|
|
będę jak nic nie wypadnie bo to jeszcze trochę czasu jest do 18 ;D |
|
Powrót do góry |
|
|
sanczo WIDMO - Porucznik
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 4055
|
Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 8:29 pm Temat postu: |
|
|
Jeśli mnie ktoś zabierze to jestem _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Osman WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 1300
|
Wysłany: Wto Wrz 29, 2009 5:30 pm Temat postu: |
|
|
jeśli mi w pracy nic nie pozmieniają to mogę cię zabrać _________________ Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Wto Wrz 29, 2009 6:53 pm Temat postu: |
|
|
oooo... świeże mięsko ja chętnie! _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
Lemonvip WIDMO - Kapral
Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 2122
|
Wysłany: Wto Wrz 29, 2009 11:03 pm Temat postu: |
|
|
nie no dopiszcie i mnie
Dodane po 1 minutach:
a może jakiś krotki scenario gdzie kazdy by miał do wykorzystaniia tyle kulinak ile w realu
np 30 heheh
chociaż nie mam pojęcia ile dostaje się w realu |
|
Powrót do góry |
|
|
Duscann
Dołączył: 27 Sty 2007 Posty: 394
|
Wysłany: Sro Wrz 30, 2009 1:51 pm Temat postu: |
|
|
Ok 8-10 magów po 30 kulek ale często bierze się większą ilość magów. Nie w ilości kulek jest sęk, a ilości kulek w magazynku;) |
|
Powrót do góry |
|
|
Lemonvip WIDMO - Kapral
Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 2122
|
Wysłany: Sro Wrz 30, 2009 3:55 pm Temat postu: |
|
|
no i o to mi właśnie chodzi, takie REAL cap party, ja mogę do p90 załadować tyle ile w realu wchodzi
i bede miał tylko 2 lowy : )
i gramy
albo każdy bierze tyle ile ma magów hi lub lo ale ładuje je realną ilością kulinek,
co terminatorzy na to,
to nie musi byc 18 ale takie cuś bym chciał zrobić.
Dodane po 1 minutach:
wtedy by to musiała być 1 rozgrywka by kazdy miał juz przygotowane spreparowane magi.
takie ćwiczenie na wyciąganie magów
Ostatnio zmieniony przez Lemonvip dnia Czw Paź 01, 2009 7:08 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Sro Wrz 30, 2009 6:49 pm Temat postu: |
|
|
Kłi tam. Już od 2 strzelanek ładuję do pojemności realcapa
Czyli oczywiście za :]
Pytanie jak K-par jest nastawiony. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Sro Wrz 30, 2009 6:57 pm Temat postu: |
|
|
W sumie to też byłby za zrobieniem imprezy w której będzie można używać tylko real, ewentualnie low cap'ów.
Zobaczymy jak to będzie wyglądało bliżej akcji, jak się głosy rozłożą. _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
sanczo WIDMO - Porucznik
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 4055
|
Wysłany: Sro Wrz 30, 2009 7:30 pm Temat postu: |
|
|
Zapytaj gości, ja zdecydowany przeciw _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kymon WIDMO - Rekrut
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1865
|
Wysłany: Sro Wrz 30, 2009 8:39 pm Temat postu: |
|
|
Na 50% będę bo nie wiem czy zdążę wrócić z poznania w niedziele do wągrowca. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Sro Wrz 30, 2009 8:53 pm Temat postu: |
|
|
Tak jeszcze dorzucę od siebie argument za real-cap party. U1 = CQB. W CQB czas na zmianę magazynka ma szczególne znaczenie dla rozgrywki. Odległości są mniejsze, chwila na zmianę magazynka może zmienić bardzo wiele. No i real-capy wymuszają wsparcie drużyny _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
Kymon WIDMO - Rekrut
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1865
|
Wysłany: Sro Wrz 30, 2009 9:56 pm Temat postu: |
|
|
Także jestem za mid, low, real party :] _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|