Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna wagrowiecasg.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ścieżka zdrowia

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jackub
WIDMO - Sierżant


Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 2326

PostWysłany: Sro Lut 17, 2010 10:26 pm    Temat postu: Ścieżka zdrowia Odpowiedz z cytatem

Teren: U1
Safe point: Czerwona stróżówka przy wejściu.
Liczba drużyn: 2
Podział: po równo.
Wygrana mniejsza liczba ofiar w trakcie wykonywania zadania.
Cel: Przejście przez budynki w następującej kolejności 1 2 3 4 5 6.

Start point przy śmietniku przy 1, przejście do jedynki może odbyć się z dwóch stron albo od choinek albo bezpośrednio od śmietnika.
Należy się poruszać z obrębie max 3 metrów od budynku.
Nie można przechodzić bezpośrednio pomijając kolejność budynków. (np z 2 do 4 - tak nie można)
Nie można strzelać do sąsiadujących budynków z pominięciem kolejności (np: z 4 do 2 - NIE ale z 4 do 3 to juz TAK)
Można poruszać się tylko w linii kolejności podanych budynków albo w przód albo z tył. żadnych skrótów.
Śmietnik przy 4 należy traktować jak budynek 4 i można do niego przejść w linii prostej traktując go jako cześć budynku nr 4.

Każda ofiara to jeden punkt karny liczony i w drużynie broniącej jak i w drużynie atakującej.
Całość rozgrywki to przejście i potem zmiana stron.


MODY:
Jedna osoba ma prawo wolnego elektronu z którego może skorzystać tylko raz. (przejście np: z 2 do 4).
Jedna osoba może strzelać między budynkami z pominięciem kolejności. (np: z 4 do 2).
Respy, lecz rozgrywka się bardzo przedłuży.
Można zrobić mega rozgrywkę od 123456 i od 654321 (od tyłu star point to ruiny.) oczywiśce w rażdej wersji zamiana ról broniący atakujący.



I co wy na to Question

_________________


Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Sro Lut 17, 2010 10:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bym zezwolił tylko na strzelanie z 2 do 5 i odwrotnie oraz z 1 do 4 i odwrotnie (po przekątnej tylko)

poza tym bardzo mnie się podoba, fajne narzędzie to treningu cqb

_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kamilo
WIDMO - Rekrut


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 469

PostWysłany: Sro Lut 17, 2010 10:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi się podoba Smile poćwiczy się zgranie w team'ie i CQB Smile
_________________



"zabijanie dla pokoju jak jest pieprzenie si? dla cnoty" - Stephen King
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Sro Lut 17, 2010 11:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OK. I ten zakaz strzelania pomiędzy budynkami przez pusty teren jest fajny. Po prostu traktujemy budynki jakby wszystkie stały w jednej linii - 123456, albo od końca.
_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Fearie
WIDMO - Kapral


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 3751

PostWysłany: Czw Lut 18, 2010 11:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W budynkach można powiesić baloniki i jako pkt musi być zestrzelenie ich wszystkich.
_________________

www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lemonvip
WIDMO - Kapral


Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 2122

PostWysłany: Czw Lut 18, 2010 11:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi się podoba zapis o wolnym elektronie. Very Happy, tyko komu bedzie sie chciało biegac Wink

oraz poproszę info o limitach? standardowe?

oraz w modach MEGA CHĘTNIE bym zobaczył/UCZESTNICZYŁ tą rozgrywkę z REAL AMMO FOR ALL GUN,S


REAL, REAL, REAL, REAL, REAL, REAL, Very Happy było by zajebiscie zrobic to na real ammo

Dodane po 5 minutach:

nie wiem czy już pisałem ale może REAL AMMO?

oczywiście bez doładowywania się (lub doładowanie w odległym punkcie) kto ile magów tylle ammmo jak rolmalnie w grach online Very Happy
a jak ktoś bedzie kantował to .... brzydko z jego strony.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Pią Lut 19, 2010 12:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ach, właśnie, zapomniałem, fajnie jakbyśmy grali to z limitami ammo - w magu tyle ile w oryginale Cool Cool Cool Cool Laughing Laughing Laughing Laughing
co by utrudnić, to wewnątrz budynków proponowałbym tylko ogień pojedynczy, auto ewentualnie przy osłonie między budynkami:]

_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Scenariusze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum