Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Sob Gru 11, 2010 9:15 pm Temat postu: 19.12.2010 Chodzież |
|
|
W następną niedzielę robimy na U1 Full FPS party.
Jako że jest to real cap, to wszystkie magazynki ładujemy do realnej pojemności "ostrego" odpowiednika (ewentualnie + 2-3 kulki jako rekompensata za to że nasze magi zazwyczaj nie podają do końca i kilka kulek wypada.
Przygotuję 2 scenariusze, jeden trochę bardziej "na poważnie", drugi trochę "z jajem", jeśli po ich rozegraniu będzie chęć do dalszej gry to możemy zawsze zagrać starego dobrego TDM'a albo CTF'a.
Limit miejsc to 40, z czego 15 rezerwuję dla "miejscowych" a reszta jest do dyspozycji pozostałych ekip KWN'u
Dokładne info na temat scenariuszy zamieszczę w przeciągu 2-3 dni.
Mechanika gry:
Zbiórka o 9:00 -> mierzymy giwery na chrono ->start o 10:00 lub wcześniej jeśli pójdzie sprawnie.
Ograniczenie wiekowe: 18+
Zasady:
1) ZDROWY ROZSĄDEK (Strzelamy w nogi/korpus na ile to możliwe)
2) Górna granica FPS = 700 FPS (sprężyna m210)
3) Obowiązuje MED (Minimum Engagement Distance)
MED to minimalna odległość przy której można strzleać z XXX FPS.
Poniżej tabela MED:
000-350 bez ograniczeń
350-400 10m
400-450 20m
450-500 30m
500-700 40m
Złamanie MED - odsiadka przez godzinę.
Szybki przykład: Mam 420 FPS = nie strzelam do nikogo kto jest bliżej niż 20m.
Nikt MED'a nie będzie mierzył linijką, bo i nie wymagamy żebyście mieli miarę w oku.
MED będzie mierzony jeśli ktoś dostanie ze zbyt bliska a trafiony zgłosi skargę.
4) Zakaz strzałów w głowę powyżej 400 FPS.
5) Bonus dla replik do 300 FPS i pistoletów o zbliżonej mocy:
Można strzleać wystawiając replikę za okno/narożnik PO UPRZEDNIM SPRAWDZENIU co się tam znajduje. W takiej sytuacji tylko jedna, krótka seria (kilka kulek).
6) Magazynki ładujemy do pojemności realnego odpowiednika.
7) Limit amunicji KWN (300/600/1200/50). (szturmówki/PM'y, szturmówki z "drum'ami, KM'y, pistolety)
Można mieć więcej kulek przy sobie jeśli wszystkie są jednocześnie przechowywane w magazynkach załadowanych do pojemności realnego odpowiednika.
W przypadku KM'ów - w magu można mieć 200bb + to co w "wężu". Jeśli ktoś używa do "minimi" magazynków od M'ki to może mieć w nim 30bb
W przypadku szturmówki z drum'em - 100bb w magu + to co w podajniku
Magazynki typu Hi-cap/drum itp doładowujemy przez dosypanie (a nie podkręcanie).
Przykład:
Ładujemy hi-cap'a, podkręcamy go tak żeby kulki były w "kanale podającym kulki":], wysypujemy z hi-capa co zostało i wsypujemy TYLKO 30bb. Wystrzelimy nasze 30 kulek, wypinamy maga, dosypujemy 30, podpinamy mag, podkręcamy i możemy strzelać dalej.
Jeśli "złapiemy" kogoś na tym że będzie miał w magu ponad 30bb - wylot z miejsca z imprezy.
Rykoszety odbite od ścian nie liczą się (TYLKO jeśli mamy PEWNOŚĆ że to był rykoszet). W lesie liczy się każdy rykoszet.
9) PIF-PAF można wykonać sprawną repliką mając 100% pewny strzał do JEDNEGO przeciwnika który nas nie widzi poprzez wypowiedzenie „nie żyjesz” i strzał obok przeciwnika (w tej kolejności)
10) Cicha śmierć: poprzez klepnięcie zaskoczonego przeciwnika w ramię. Przeciwnik nie ma prawa robić hałasu.
11) Klasy broni (ograniczenie FPS dla danej repliki):
Repliki pistoletów i pistoletów maszynowch (MP5, P90…) do 350 FPS
Repliki karabinków szturmowych (M16, AK47…) do 400 FPS
Repliki broni wsparcia (M249, RPK…) do 450 FPS
Repliki wyborowe / parasnajperskie (Tylko tryb semi, optyka z powiększeniem) do 600 FPS
Repliki snajperskie czterotaktowe do 700 FPS
12) Zachowanie po trafieniu: Zostałeś trafiony->Mówisz „DOSTAŁEM!”->kucasz->wyciągasz czerwoną szmatę->czekasz aż walki ustaną->wychodzisz z budynku najkrótszą drogą->idziesz do respa najkrótszą drogą w milczeniu i bez strzelania.
ZALECANE użycie maski na dolną część twarzy.
ZAKAZ używania gogli z siatką (no chyba że pod nimi mamy jeszcze okulary ochronne)
ŻADNE zasady nie zabezpieczą przed wypadkiem i nie zwalniają z myślenia. Myślcie, strzelajcie z głową to będziemy wszyscy dobrze się bawić.
LISTA:
Miejscowi:
WIDOMO:
1. Sanczo
2. Jerzyk
3. Kapeć
4. Kantorek
5. Spartan
SOG:
1. Kymon
KWN:
4fun: 2 osoby
BB: 3 osoby
Scenariusz rozgrywki:
Bagdadówko było małym miasteczkiem pośrodku niczego. Teoretycznie nie było tu nic, co mogłoby budzić jakiekolwiek, nawet najmniejsze zainteresowania. Żadnym ciekawych budowli, żadnych atrakcji turystycznych w okolicy, ot, mała mieścina pośrodku niczego.
Jakże to jednak było złudne. W Bagdadówku znajdowało się jedyne w promieniu 200km lądowisko dla śmigłowców. Z tego powodu w miasteczku ciągle dochodziło do starć między dwoma rywalizującymi ze sobą grupami najemników – grupami F.A.R.T i Blue Vaseline. Kto kontroluje lądowisko śmigłowców ten kontroluje ogromny obszar ponad 60 000 km2 i o ile w samym miasteczku niczego ciekawego raczej nie można było znaleźć, to już a terenach mu przyległych znajdowały się ukryte pokłady złota – wystarczająca motywacja dla „pistoletów do wynajęcia”, ściągająca ich z niemal całego świata do tego zapomnianego zakątka.
Walki toczyły się tam z mniejszą lub większą intensywnością od kilku lat i żadna ze stron nie byłą w stanie uzyskać znaczącej przewagi.
2 tygodnie wydarzyło się jednak coś dziwnego. W ciągu godziny zerwany został kontakt z oddziałami obu firm. Zdjęcia satelitarne również nic nie wykazały – żadnych świerzych śladów walk, żadnych zwłok. Po prostu w jednej chwili byli na posterunkach a kilka godzin później nie było już nikogo – żadnego najemnika. Czyżby pojawiła się więc trzecia siła , na tyle potężna że była w stanie poradzić sobie z dwoma oddziałami świetnie wyszkolonych najemników? A może dogadali się ze sobą, zwinęli ostatnio zebrane złoto i sami wyjechali? Prawdopodobnie szybko tego się dowiemy, ponieważ na miejsce zostały wysłane już dwa nowe zespoły. Jako że sytuacja wymagała bardzo szybkiej reakcji i ludzie zostali „zmontowani” w pośpiechu, nie było czasu na dokładną odprawę przed misją.
Jedni i drudzy dostali tylko podstawowe informacje: mapę terenu, oraz listę punktów które muszą opanować aby lądowisko mogło funkcjonować. Punktów na masie jest 7, i jak można się łatwo domyślić, ten kto kontroluje większość z nich ten kontroluje całe lądowisko i dzięki temu może wysyłać śmigłowce ze skrzyniami pełnymi złota gotowego do przetopienia.
Uściślenie zasad trafień:
jako że walki toczą się pośrodku niczego to nie możemy liczyć na żadną pomoc medyczna. Każde trafienie to trup, nie ma medyków.
Z respa wychodzimy kiedy zbierze się w nim 40% stanu osobowego drużyny. Gramy 1h45minut. Limit ammo przedstawiony powyżej. Brak
możliwości doładowania w respie, przewiduję jednak „zrzuty amunicji” robione przez organizatora. Amunicje można wymieniać TYLKO w obrębie tej
samej klasy broni ( tak, wiem że w praktyce amunicje od M4 załadujemy do minimi a nie np. do AK, ale takich podziałów nie będziemy robić, symulujemy że w obrębie jednego oddziału wszyscy mają takie samo wyposażenie:)
Każdy z 7 punktów o które będziemy walczyć będzie oznaczony tyczką z flagą. Na dole tyczki będą zawiązane 2 kokardki. Aby przejąć dany punkt trzeba odwiązać kokardkę i zawiązać ją na górze tyczki (tak samo przejęcie – odwiązujemy kokardkę przeciwników, wiążemy ją na dole, a swoją na górze. ZAKAZ zaplątywania supełków i takich innych wynalazków
Kto na koniec będzie miał więcej punktów zajętych, ten wygrywa.
Rozgrywka druga:
Składy te same, gramy TDM'a, z tą różnicą że trafienie kulką nie powoduje "śmierci" a tylko "paraliż" - delikwent wyciąga szmatkę trzyma ją w wyprostowanej ręce i nie może się ruszać przez minutę (fajnie jakby wszyscy mieli zegarki . Jeśli w tym czasie strzelającemu lub komukolwiek z ekipy uda mu się podbiec i trafić "sparaliżowanego" śnieżką uznaje się go za "zabitego" i schodzi on z pola gry (oczywiście można pominąć trafienie kulką i od razu "poczęstować" śniegiem.
Tu gramy do wybicia jednej z drużyn. _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
Ostatnio zmieniony przez maku dnia Czw Gru 16, 2010 10:40 am, w całości zmieniany 10 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Osman WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 1300
|
Wysłany: Sob Gru 11, 2010 10:13 pm Temat postu: |
|
|
będę _________________ Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 2:04 pm Temat postu: |
|
|
Zbiórka o 9:00 -> mierzymy giwery na chrono ->start o 10:00 lub wcześniej jeśli pójdzie sprawnie.
Ograniczenie wiekowe: 18+
Zasady:
1) ZDROWY ROZSĄDEK (Strzelamy w nogi/korpus na ile to możliwe)
2) Górna granica FPS = 700 FPS (sprężyna m210)
3) Obowiązuje MED (Minimum Engagement Distance)
MED to minimalna odległość przy której można strzleać z XXX FPS.
Poniżej tabela MED:
000-350 bez ograniczeń
350-400 10m
400-450 20m
450-500 30m
500-700 40m
Złamanie MED - odsiadka przez godzinę.
Szybki przykład: Mam 420 FPS = nie strzelam do nikogo kto jest bliżej niż 20m.
Nikt MED'a nie będzie mierzył linijką, bo i nie wymagamy żebyście mieli miarę w oku.
MED będzie mierzony jeśli ktoś dostanie ze zbyt bliska a trafiony zgłosi skargę.
4) Zakaz strzałów w głowę powyżej 400 FPS.
5) Bonus dla replik do 300 FPS i pistoletów o zbliżonej mocy:
Można strzleać wystawiając replikę za okno/narożnik PO UPRZEDNIM SPRAWDZENIU co się tam znajduje. W takiej sytuacji tylko jedna, krótka seria (kilka kulek).
6) Magazynki ładujemy do pojemności realnego odpowiednika.
7) Limit amunicji KWN (300/600/1200/50).
Można mieć więcej kulek przy sobie jeśli wszystkie są przechowywane w magazynkach załadowanych do pojemności realnego odpowiednika.
Magazynki typu Hi-cap doładowujemy przez dosypanie (a nie podkręcanie).
Rykoszety odbite od ścian nie liczą się (TYLKO jeśli mamy PEWNOŚĆ że to był rykoszet). W lesie liczy się każdy rykoszet.
9) PIF-PAF można wykonać sprawną repliką mając 100% pewny strzał do JEDNEGO przeciwnika który nas nie widzi poprzez wypowiedzenie „nie żyjesz” i strzał obok przeciwnika (w tej kolejności)
10) Cicha śmierć: poprzez klepnięcie zaskoczonego przeciwnika w ramię. Przeciwnik nie ma prawa robić hałasu.
11) Klasy broni (ograniczenie FPS dla danej repliki):
Repliki pistoletów i pistoletów maszynowch (MP5, P90…) do 350 FPS
Repliki karabinków szturmowych (M16, AK47…) do 400 FPS
Repliki broni wsparcia (M249, RPK…) do 450 FPS
Repliki wyborowe / parasnajperskie (Tylko tryb semi, optyka z powiększeniem) do 600 FPS
Repliki snajperskie czterotaktowe do 700 FPS
12) Zachowanie po trafieniu: Zostałeś trafiony->Mówisz „DOSTAŁEM!”->kucasz->wyciągasz czerwoną szmatę->czekasz aż walki ustaną->wychodzisz z budynku najkrótszą drogą->idziesz do respa najkrótszą drogą w milczeniu i bez strzelania.
ZALECANE użycie maski na dolną część twarzy.
ŻADNE zasady nie zabezpieczą przed wypadkiem i nie zwalniają z myślenia. Myślcie, strzelajcie z głową to będziemy wszyscy dobrze się bawić. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
sanczo WIDMO - Porucznik
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 4055
|
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 2:11 pm Temat postu: |
|
|
No będę jak zwykle _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kymon WIDMO - Rekrut
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1865
|
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 5:46 pm Temat postu: |
|
|
Bede. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
ciastek WIDMO - Rekrut
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 233
|
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 9:21 pm Temat postu: |
|
|
No beeez jaj. Czemu mi to robicie? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 9:55 pm Temat postu: |
|
|
Przy braku ograniczeń prędkości wylotowej kulki może być deczko niebezpiecznie, a niestety nie możemy robić wyjątków bo potem wszyscy by chcieli:/ _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kymon WIDMO - Rekrut
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1865
|
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kymon WIDMO - Rekrut
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1865
|
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 10:43 pm Temat postu: |
|
|
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 10:58 pm Temat postu: |
|
|
Kymon magazynek musi odpowiadać wymiarami ostremu odpowiednikowi i pojemnością. Magazynek wietnamski na 20 naboi = 20 kulek. Standardowy STANAG = 30 kulek. Drum na 100 naboi = 100 kulek. Elo. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 11:23 pm Temat postu: |
|
|
Kymon napisał: | |
Real to real, nie kumam o co chodzi
_________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kymon WIDMO - Rekrut
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1865
|
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 11:29 pm Temat postu: |
|
|
Dobra dobra _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bandi WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 800
|
Wysłany: Pon Gru 13, 2010 2:11 pm Temat postu: |
|
|
"Tactical Face Palm" xD
Maku rozbiłeś mnie xD _________________ ASG - Agresywny Sex Grupowy |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Wto Gru 14, 2010 6:44 pm Temat postu: |
|
|
scenar w pierwszym poście _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
|