Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna wagrowiecasg.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bieg Ku Historii 20.04.2013

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Umawiamy się
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gruby13



Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 36

PostWysłany: Czw Lut 14, 2013 8:21 pm    Temat postu: Bieg Ku Historii 20.04.2013 Odpowiedz z cytatem

BIEG KU HISTORII

Termin: 20.04.2013r.
Miejsce: Zdbice k/Wałcza
Koszt: 10zł
Stowarzyszenie Grupa Airsoftowa Black- Hawk Wałcz wraz z Nadleśnictwem Wałcz zapraszają na Bieg Ku Historii. Jest to pierwsza wspólnie organizowana edycja biegu na orientację z elementami airsoftu. Bieg odbędzie się po terenach Wału Pomorskiego, które do tej pory noszą liczne ślady walk o wyzwolenie Naszego kraju z jarzma okupanta. W bliskich okolicach znajduje się historyczne miejsce Przełamania Wału Pomorskiego, a także wiele Pomników Przyrody „Las Świadkiem Walk”. Celem biegu jest sprawdzenie własnych umiejętności zarówno airsoftowych jak i nawigacyjnych, ale również zaznajomienie uczestników z historią regionu i pięknem otaczającej przyrody.

Trasa biegu wynosi ok. 10km w większości po drogach publicznych, gruntowych i szlakach turystycznych. Dla wszystkich uczestników przewidziany jest ciepły posiłek, a dla najlepszych pamiątkowe dyplomy i nagrody.
Więcej informacji niebawem.

Zapisy i bliższe informacje:
Adrian GRUBY Szczechowski
Gg: 7342922
e-mail: adrian.szczechowski@gmail.com
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gruby13



Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 36

PostWysłany: Czw Mar 28, 2013 12:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

REGULAMIN
„Bieg Ku Historii”


1) CELE BIEGU:
a) rozrywka;
b) rywalizacja rekreacyjna z mapą, kompasem i repliką ASG;
c) sprawdzenie własnych umiejętności poruszania się w terenie leśnym oraz zurbanizowanym w realiach biegu airsoftowego;
d) zaznajomienie uczestników z historią regionu i pięknem otaczającej przyrody;
e) propagowanie czynnego wypoczynku na świeżym powietrzu.

2) ORGANIZATORZY:

a) Stowarzyszenie Black Hawk Grupa Airsoftowa Wałcz
Ul. Królowej Jadwigi 14/59
78-600 Wałcz

b) Nadleśnictwo Wałcz
Ul. Kołobrzeska 1
78-600 Wałcz

3) TERMIN I MIEJSCE:

a) Sobota, 20 Kwietnia 2013, godz. 10:00 – 14.00;
b) Baza biegu ze startem i metą znajduje się w miejscowości ZDBICE (18 km od Wałcza)- mapa w załączniku.

4) PLAN IMPREZY:

8:00-9:30 Rejestracja uczestników, ważenie ekwipunku;
9:30-10:00 Odprawa, omówienie zasad, objaśnienia;
10:00 Wspólny START;
14:00 Zamknięcie METY (lub wcześniej, po dotarciu wszystkich uczestników);
15:00 Ogłoszenie wyników, wręczenie nagród;
Część integracyjna Very Happy

5) ZGŁOSZENIA, INFORMACJE:

a) Warunkiem udziału w „Biegu Ku Historii” jest:
- dokonanie zgłoszenia e-mailem na adres adrian.szczechowski@gmail.com
W tytule e-maila należy wpisać „Bieg”, a w treści podać: imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, numer telefonu kontaktowego,
- dokonanie wpłaty w wysokości 10zł tytułem „BIEG, swoje imię i nazwisko” na konto nr:
23 1140 2004 0000 3902 4945 7706
Adrian Szczechowski
Zdbice 35/13
78-600 Wałcz

lub osobiście do Adriana Szczechowskiego (Tel. 607-434-597)
NAJPÓŻNIEJ DO 12.04.2013r.


b) Warunkiem dopuszczenia do startu jest ukończenie 18 lat ( lub 16 lat za pisemną zgodą opiekuna prawnego) i złożenie przez uczestnika (lub opiekuna) w dniu biegu pisemnego oświadczenia (lub zgody lekarza) o braku jakichkolwiek przeciwwskazań do udziału w zawodach wytrzymałościowych oraz złożenie przez uczestnika pisemnego oświadczenia o znajomości warunków udziału w zawodach;

c) W ramach opłaty wpisowej Organizatorzy zapewniają następujące świadczenia na rzecz Uczestnika:

- mapa terenu na którym odbywa się bieg wraz z naniesionymi punktami kontrolnymi,
- obsługę punktów kontrolnych i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zadań na punktach,
- ciepły posiłek oraz napoje po zakończeniu biegu,
- ognisko,
- nagrody i dyplomy dla najlepszych;

d) Maksymalna liczba uczestników jest ustalona na 100 osób. Liczba ta może zostać zmieniona przez organizatorów do godziny zakończenia rejestracji w dniu startu;

e) Organizator zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości uczestników. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń wraz z dokonaniem opłaty wpisowej;

f) W dniu imprezy każdy uczestnik będzie zobowiązany podpisać formularz zgłoszenia, który zawierać będzie pola z miejscami do wpisania danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu uczestnika, który będzie posiadał przy sobie w czasie biegu, oraz dane osoby którą należy powiadomić w razie wypadku;

g) Formularz zgłoszeniowy zawierać będzie również zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rejestracji uczestników „Biegu Ku Historii” oraz oświadczenie o braku jakichkolwiek roszczeń w stosunku do organizatorów w wypadku zdarzeń losowych podczas imprezy;

h) Każdy uczestnik Biegu zobowiązany jest do podpisania oświadczenia, iż bierze udział w imprezie na własną odpowiedzialność.
Oświadczenie te składa się przed otrzymaniem karty startowej;

i) Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne zdarzenia losowe (wypadki) powstałe podczas imprezy.

6) FORMA BIEGU, MAPA, KRYTERIA UCZESTNICTWA:

a) Bieg ma charakter rekreacyjnej rywalizacji realizowanej indywidualnie przez uczestników imprezy;

b) Każdy uczestnik otrzyma kastę startową oraz kolorową mapę topograficzną (w łatwej do przeliczenia skali) wraz z zaznaczeniem i opisem punktów kontrolnych na trasie, w koszulce foliowej;

c) Na trasie biegu znajdować się będzie 12 punktów kontrolnych oznaczonych taśmą biało-czerwoną i flagą Nadleśnictwa Wałcz;

d) Warunkiem potwierdzenia obecności na punkcie kontrolnym jest perforacja odpowiedniego pola na karcie startowej odpowiadającego danemu punktowi kontrolnemu lub adnotacja na karcie startowej przez sędziego odpowiedzialnego za dany punkt kontrolny. Obowiązkiem uczestnika jest potwierdzenie punktów kontrolnych w kolejności podanej przez Organizatorów;

e) Na poszczególnych punktach kontrolnych mogą się znajdować zadania, wykonania których będą pilnować Sędziowie z danego punktu kontrolnego. Uczestnicy podchodzą do wykonania zadania w kolejności dotarcia na punkt kontrolny. Po wykonaniu zadania Sędzia dokonuje perforacji lub adnotacji w odpowiednim polu na karcie startowej;

f) Za niewykonanie zadania, wykonanie błędne lub tylko częściowe mogą być przyznane kary czasowe dla uczestników, które będą doliczone do końcowego wyniku na mecie;

g) Zadaniem uczestników imprezy i warunkiem sklasyfikowania jest odnalezienie WSZYSTKICH Punktów Kontrolnych oraz PRAWIDŁOWE podbicie karty startowej na kolejnych punktach kontrolnych;

h) Wymagane jest posiadanie w pełni sprawnego, naładowanego telefonu komórkowego w przypadku konieczności wezwania pomocy;

i) KRYTERIA- uczestnik musi być ubrany w mundur (dowolnej frakcji i narodowości) zawierający: bluzę lub kurtkę, spodnie, nakrycie głowy, wysokie buty (za kostkę) trekkingowe lub wojskowe. Poza kompletnym umundurowaniem uczestnik startujący w biegu MUSI posiadać:

- okulary ochronne;
- plecak i/lub kamizelkę o wadzę co najmniej 10kg (w skład wagi plecaka i/lub kamizelki nie może wchodzić pożywienie i napoje, należy dociążyć). Waga plecaka i/lub kamizelki będzie kontrolowana na starcie, na trasie oraz na mecie.
- replika broni o wadze co najmniej 2kg;

OSOBA CHCĄCA WZIĄĆ UDZIAŁ, ALE NIE POSIADAJĄCA REPLIKI BRONI MUSI POWIADOMIĆ O TYM FAKCIE W WIADOMOŚCI E-MAIL PODCZAS ZGŁOSZENIA SWOJEGO UDZIAŁU;

j) Planowana długość trasy to około 10 km (najkrótsza możliwa trasa). Trasa biegu będzie przebiegać po terenie Nadleśnictwa Wałcz, szlakami turystycznymi, drogami gruntowymi, utwardzonymi, asfaltowymi oraz poza nimi w obrębie byłego Skansenu Bojowego i miejscowości Zdbice;

k) Zalecane wyposażenie: kompas, linijka, ołówek, bidon, camelbak lub termos, wygodne buty oraz osobista apteczka;

l) Po zakończeniu biegu organizatorzy zapewniają ciepły posiłek oraz napoje.

7) POZOSTAŁE INFORMACJE:

a) Uczestników biegu obowiązują wszelkie przepisy, w tym o ruchu drogowym, Ustawy z dnia 28 września 1991r o lasach, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r o ochronie przeciwpożarowej, przepisy ochrony przyrody;

b) Każdy uczestnik MUSI posiadać telefon komórkowy, którego można użyć TYLKO w przypadku konieczności wezwania pomocy;

c) Podczas biegu obowiązuje CAŁKOWITY zakaz spożywania alkoholi i środków odurzających;

d) Na trasie biegu obowiązuje CAŁKOWITY zakaz palenia papierosów i używania otwartego ognia;

e) Nie przestrzeganie powyższych zasad grozi natychmiastową dyskwalifikacją;

f) Za żadne szkody wyrządzone przez uczestników rajdu organizatorzy nie odpowiadają;

g) Bieg ma charakter indywidualny- zabroniona jest jakakolwiek współpraca pomiędzy uczestnikami;

h) Decyzje organizatora są ostateczne i nieodwołalne, w sprawach spornych nieuregulowanych niniejszym regulaminem, punktem odniesienia będzie KPC;

i) Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany treści regulaminu do momętu rozpoczęcia imprezy;

j) Sprawy nie ujęte niniejszym regulaminem, a istotne z punktu widzenia Organizatorów zostaną podane w dniu rajdu w postaci komunikatu przez startem podczas odprawy;

k) W biegu nie mogą brać udziału:
- osoby związane bezpośrednio z przygotowaniem trasy biegu;
- osoby znajdujące się pod wpływem alkoholu i/lub innych środków odurzających;
- osoby nie spełniające któregokolwiek z punktów niniejszego regulaminu.

Cool POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

a) Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odwołania imprezy bez podania przyczyny oraz do zmiany w regulaminie;

b) Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gruby13



Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 36

PostWysłany: Wto Kwi 02, 2013 10:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ostatnie 10 dni na rejestrację!! ZAPRASZAMY Smile Sprawdźcie siebie i swoje umiejętności Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Umawiamy się Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum