Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna wagrowiecasg.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

24.02. strzelanie z gośćmi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Umawiamy się
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 10:20 am    Temat postu: Re: 24.02. strzelanie z gośćmi Odpowiedz z cytatem

_giller=- napisał:
infromuje, że nie jest to strzelanka zamknięta i można jak najliczniej przyjeżdżać Twisted Evil Zapraszam bardzo gorąco i niech wrogowie spłoną w piekle, AVE Exclamation Exclamation Exclamation Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Tak więc nie ma problemu, natomiast co do lokalizacji to zaplanowane jest U1 i tam musi sie akcja odbyć, gdyż TT z Piły właśnie na CQB przyjeżdża do nas i chce sie na takim terenie sprawdzić Wink

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
monique



Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 208

PostWysłany: Czw Sty 31, 2008 7:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

możliwe, że też wpadniemy Wink

Dodane po 9 godzinach 20 minutach:

No i mała zmiana planów. Mimo szczerych chęci nie przyjedziemy. Wasi goście z Piły chcą się zmierzyć tylko z gospodarzami Wink tak więc odwiedzimy Was przy innej okazji, bawcie się dobrze i wpadnijcie kiedyś do nas na Mekong Smile

_________________
4[FUN] Public Relations
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 10:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

eno nie róbcie z tego jakiegoś sparingu my vs oni... to tylko rodzi niezdrowe emocje

chociaż ja tam nie wiem, z tego co widze giler dogaduje sie z goścmi co do terenu i składów więc chyba będzie ok Smile

jedno pytanie: przewidziane jakieś scenariusze?

_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 3:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak goście sobie życzą to niech tak już będzie, tak wyszło Sad jedną akcję już przebolejemy, ale Bezbronni deklarowali, że przyjadą Cool

Co do scenario proponuję:

4 x TDM na rozgrzewkę
2 x CTF Twisted Evil

To tyle czekam na sugestie i inne pomysły, może być ewentualnie eskorta vipa z 2 (baza) na parking tam gdzie samochody. Może wyjść niezła młucka albo jeden celny strzał w vipa ( Arrow Stachu liczę na ciebie duchu Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil )

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 4:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

propozycja od skippera:
delikatny mil sim na początek, 600kulek na głowe (km ma 1,8k)umawiay się ze zaczynamy np o 10:30 i o tej godzinie my musimy miec obsadzone u1 i byc przygotowani do obrony, a oni zaczynają penetrowac las, podchodzą pod u1 i muszą go "wyczyścić".
Dodam tylko że wcześniej się nie spotykamy, piła zostawia auta gdzeis na obrzeżach lasu a my tam gdzie zawsze i pierwsze spodkanie następuje przy pierwszym kontakcie ogniowym:]

_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 4:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o a to coś ciekawego! powiew nowości Smile bardzo dobry pomysł, tylko wtrące swoje 3 grosze na temat bezpieczeństwa: będziemy sie musieli umówić że od jednej strony wejść nie mogą - od strony gdzie U1 otaczają budynki mieszkalne (raczej logiczne). tak samo droga powinna być jakoś zdemilitaryzowana, za dużo tam ludzi chodzi i samochdów jeździ żeby sie strzelać w poprzek tej drogi... las z pozostałych dwóch stron - pełen freestyle.

właśnie coś zabawnego przyszło mi na myśl... my czekamy na obsadzonym U1, gości nie ma i nie ma... po godzinie telefon "no panowie zdobyliśmy budynki, gdzie jesteście" a tu sie okazuje że oni U2 zdobyli Wink

btw giller ciiii... zwiad zapewne to czyta Wink

_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 6:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. Wejście na U1 odpada ze strony: 3 wiadomo domy, 6 ulica i parking, 12 tam do głównej drogi jest niedaleko więc teoretycznie wejście na U1 z głębokiego lasu istnieje tylko od 9 Wink więc nispodzianki nie będzie, hehe

2. Na ile możemy patrolować U1 do lini lasu czy w głąb a jesli tak to bez limitów czy do 20 m, trzeba to ustalić żeby nie było.

Uważam, że jeśli to mil sim a U1 to osada gdzieś w lasach lub jakis obóz to możemy patrolować gdzie tylko chcemy. Z drugiej strony patrolowanie jest trochę bez sensu gdyż jedno radio zostaja w bazie a trzych chodzą na patrolach i co kilka minut jest raport jesli ktoś nie odpowiada wiadomo skąd idą Cool

Co do samego pomysłu pozytywny ale lepiej by się go grało na U2 ale tam wiadomo już nie można a szkoda byłyby większe możliwości Wink więc trzeba to dobrze przemyśleć.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 6:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ale to nie tutaj gilas.
_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Pią Lut 01, 2008 11:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pisze to wszystko tutaj gdyż chodzi o kwestie związane z bezpieczeństwem Arrow U1 za mały teren i nie można każdego lasu przyłączać. Wejście bezpieczne tylko od 9 i 12.

No i off cozz limit czasowy max od 10:30 do 12:00 na sądzę będzie rozsądnie Wink

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Sob Lut 02, 2008 1:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak najbardziej wejście od 9 i 12 tylko i wyłącznie, i limit czasowy, z tego co rozmawiałem ze skiperem: ja proponowałem max wejście do lasu z naszej strony na 50m, ale on zaproponował żebyśmy wypuszczali patrole jak nam się podoba, więc sądzę że możnaby zrobić bez limitu. Co doograniczenia czasowego to jak najbardziej wydaje mi się że 1,5h byłoby wystarczające
_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Sob Lut 02, 2008 7:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli wszystko załatwione, zostaje tylko dysproporcja sił bo ich będzie 6 - 10 a nas pewnie do 2x więcej. Jeśli Skipper na to pójdzie i chce się sprawdzić nie ma sprawy można jeden taki scenario zaplanować Twisted Evil

Scenario (konkret):

Terroryści (wszyscy co się zjawią z SW) zabili obsługę i przejęli stacje wydobycia wody (2 - budynek główny - wywiad zlokalizował bombę). Chcą ją wysadzić i dają czas do 12:00. Zadaniem sił specjalnych (TT) jest priorytetowo rozbrojenie bomby (przejęcie bomby + 1 na rozbrojenie).

Sprawy techniczne:
Jako że terrorystów będzie więcej a akcja będzie toczyć się na całym U1 każde trafienie powoduje skutek śmiertelny i zejście do sejfa. W przypadku TT Arrow wybierają jednego medyka, który może leczyć rannych. Każde trafienie członka TT sprawia, że: nie może strzelać, nie może chodzić, nie może krzyczeć nic z wyjątkiem "medyk", jeśli zostanie dotknięty przez innego członka TT może zostać "przeniesiony" w bezpieczne miejsce (bez tam noszenie chyba że ktoś chce, po prostu idą razem gdzie chce "noszący"). Każdy członek TT może być uleczony tylko raz, leczenie medyka - dwóch członków TT musi go leczyć jednocześnie.

Maku - przekaż to Skipperowi, uważam że takie coś da rade zrobić Wink

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Sob Lut 02, 2008 9:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<ok> jakoś wieczorem dzisiaj albo jutro dam mu znać, bo teraz wychodze do pracy.
skipper mowił że od niego będzie razem około 15 osób, ale jeśli bezbronni mają być z nami, to faktycznie może być nas 2x więcej;]

_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KGB



Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 8

PostWysłany: Pon Lut 04, 2008 10:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uważam że lepiej żeby BEZBRONNI dołączyli do TT, bo jest mała szansa że liczbą 15 ludzi zdobędą budynki w których będzie siedziało 30 osób.

Oczywiście w macie bardzo dobrze obcykane budynki i wiecie gdzie można się ukryć, zrobić zasadzkę itp. To więc jest jakaś przewaga nad atakującym.

_________________
O moim pochodzeniu nic nie wiadomo, ale wiem ?e pochodz? z miasta Anio?ów, zosta?em wybrany aby zwyci??a? i nie ponosi? kl?ski.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Pon Lut 04, 2008 11:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie widze przeszkody żeby Bezbronni działali z TT, będzie większy fun Twisted Evil

Trzeba to tylko dobrze obgadać. Najlepiej kontaktować się bezpośrednio z: Makiem i Skipperem, bo oni tam dogadują szczegóły Wink

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Pon Lut 04, 2008 4:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zasady na strzelance proponowane przez skippera:

- mil sim
- wągrowiec vs przyjezdni,
- proporcja 1 do 1 lub 2 do 3 dla atakujących,
- 1-2 medyków na strone (1 trafienie - 10 min na leczenie, 2 trafienie zejście),
- strefa użycia broni do CQB - 15 m od ściany zewnętrznej budynku,
- rykoszety nie liczą sie, poza granatami i granatnikami,
- limity ammo - strzelec - 600 kulek, km - 2000 kulek,
- początek o 9 (spotkanie tylko dowódców) rozlokowywanie sie, od 10 do 12 akcja,
- teren U1 + las ale tylko z dwóch stron, podejście od drogi i domków zakazane,
- dopuszczalna walka elektroniczna (podsłuchiwanie i zagłuszanie),
- pirotechnika tylko atestowana,

moje zastrzeżenia:
-proponuje bez pirotechniki i zagłuszania
zastrzeżenia feariego:
-bez granatów i granatników i zakaz używania replik o mocy powyżej 400fps, nie tylko na terenie samego u1 ale też w lesie

proszę o jak najszybsze wyrażenie opinii w temacie i proszę się jeszcze raz wpisać kto ma pewność że będzie, bo muszę wiedzieć ilu jest od nas ludzi

_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Umawiamy się Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum