|
wagrowiecasg.forumoteka.pl Opis Twojego forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 46
|
Wysłany: Sob Paź 25, 2008 3:33 pm Temat postu: Scenariusz: Duszenie Grzechotnika |
|
|
Scenariusz: Duszenie Grzechotnik
Tło: Armia radykalnego ugrupowania militarnego "Nowa Rebelia" rośnie w siłę, przywódca znany z okrucieństwa i mający powiązania z handlem bronią o pseudonimie "Grzechotnik" musi być zlikwidowany by zasiać zamęt w szeregach armi.
Grupa Specjalna
Misja: Koszary wojskowe Radykalnego ugrupowania "Nowa Rebelia" znajdujących się w zniszczonym mieście na zachodzie kraju. Wywiad donosi, że sam przywódca ugrupowania pojawi się niebawem z wizytą. Zostajecie wysłani z misją zlikwidowania przywódcy. Niestety nie posiadamy wystarczających danych by zidentyfikować cel, mamy jednak wtyczkę w koszarach która skontaktuje się z wami na terenie działań, informator powinien przekazać wam kiedy cel znajdzie się w koszarach oraz jego dokładny wygląd, możecie też wykorzystać go by pomóc w likwidacji celu.
Uwagi: Żołnierze są radykalnymi członkami "Nowej Rebelii", dlatego po stracie przywódcy nie spoczną, zanim was nie zabiją. Są słabo wyszkoleni ale nie zawahają się zabić zdrajce i was samych.
MAPA
Zasady
Grupa Specjalna:
Zadania:
- Zabić Cel
- Dostać się do punktu ewakuacyjnego.
Grupa specjalna składa się od 4/6 osób najlepiej wyposażonych z najlepszym maskowaniem oraz wyposażeniem, w grupie powinien być przynajmniej jeden snajper. Grupa zostaje zrzucona na teren działań w miejsce oznaczone na mapie (czerwony okrąg). Ich zadaniem jest dostanie się nie zauważenie do informatora (teren zaznaczony czerwonym kwadratem). Od informatora dostają dane dotyczące czasu przyjazdu, oraz danych potrzebnych do identyfikacji celu. Grupa musi zlikwidować właściwy cel następnie wycofać się do punktu ewakuacyjnego (zaznaczony niebieskim trójkątem). Cel likwidujemy celnym strzałem, po trafieniu cel pada na ziemie o oznacza śmierć. Ewakuacja jest zaliczona wtedy gdy choć jedna osoba z grupy dotrze do punktu ewakuacyjnego.
Kwestia trafienia dla grupy specjalnej: Po trafieniu w członek lub korpus, osoba pada i nie może się ruszać bez pomocy kompana, drugi strzał oznacza śmierć, Strzał w głowę oznacza natychmiastową śmierć. W grupie znajduje się medyk który może leczyć rannych 5 razy.
Nowa Rebelia:
Zadania:
- Zabić wszystkich z grupy specjalnej i tym samym nie dopuścić do ewakuacji.
Żołnierze znajdują się w mieście (zielony obszar), przed pojawieniem się przywódcy są ospali i nie szczególnie zwracają uwagę na to co się wkoło dzieje, mają opuszczoną broń, grają w karty, czyszczą broń, chodzą na stronie by odcedzić kartofelki. Po informacji, że dowódca się zjawi, zwiększają aktywność, zajmują pozycje obronne, sprawdzają teren bazy oraz podwajają straże. W koszarach musi być osoba dowodząca, która nadaje zadania do wykonania innym żołnierzom. Dowódca wysyła patrole które mogą się składać maksymalnie z połowy Żołnierzy, ich wielkość,ilość i częstotliwość oraz trasy zależą od osoby dowodzącej. Podczas pościgu, po trafieniu osoba ta informuje o tym, wraca do miejsca zbiórki i zaczyna pościg od nowa.
Przywódca:
Jest to wylosowana osoba która będzie posiadać coś charakterystycznego np: będzie nosić czerwoną chustę na głowie, biały jasne szal, będzie ubrana tak by informator mógł ją opisać grupie atakującej która nie będzie musiała kojarzyć osoby z nazwiska lub wyglądu. Przywódca, będzie się przechadzać po koszarach , wolnym krokiem obchodząc budynki, wchodząc do nich, sprawdzając straże oraz spacerując po obrzeżach koszar. Przywódca może mieć obstawę, ale ta obstawa nie może całkowicie zasłaniać go. Przywódca, ma spacerować ale i siadać lub zatrzymywać sie co jakiś czas. Po trafieniu, osoba ta pada na ziemie informująca że została zabita, po chwili może wstać, iść do miejsca zbiórki, wziąć broń i brać czynny pościg za grupą specjalną jako zwykły żołnierz.
Informator:
Jest to osoba wylosowana, nie informuje nikogo innego o nominacji, jej zadaniem będzie niezauważenie dla Dowódcy (inni żołnierze nie mogą informować dowódcy o tym że zdrajca się oddala, to w kwestii dowódcy jest dopilnowanie by odnaleźć zdrajce), dojść do miejsca (czerwony kwadrat) spotkania i przekazać informacje na temat Celu, informator może wraz z grupą zaatakować cel, może współpracować z nimi np dając znaki grupie, odsłaniając cel lub wyprowadzając ją na linie strzału w poufny sposób lub podczas pościgu sabotować akcje pościgową ( dając mylne informacje, strzelając do żołnierzy). Jeżeli informator zostanie zdemaskowany zostanie zabity przez dawnych kompanów, po zabiciu idzie na miejsce zbiórki i może brać czynny udział w grze jako zwykły żołnierz.
Jeżeli informator da się zdemaskować jeszcze przed spotkaniem z grupą specjalną, może zdradzić Grupę Specjalną, zdajca musi być ceremonialnie rozstrzelany na betonowym placu (boisku). Sama Grupa Specjalna nie mając kontaktu z informatorem ani nie spotykając go musi sama ocenić sytuacje oraz rozpoznać cel.
Miejsce na mapie: Ceglak
Czas: Od 3 do 6 godzin _________________
[url=http://www.specops.com.pl/SKOT/SKOT.htm]?redni Ko?owy Opancerzony Transporter OT-64 SKOT[/url]
GRUPA S.P.U.R. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kelo
Dołączył: 04 Wrz 2006 Posty: 935
|
Wysłany: Sob Paź 25, 2008 5:54 pm Temat postu: |
|
|
Po tak długim czasie wreście porządny scenariusz zachęciłeś mnie bym napisał na forum moje stare scenariusze Jestem naprawdę zachwycony. Poczekajcie tylko z nim tak około miesiąc bo brakuje mi już niewielka ilość pieniędzy i zgłaszam się do roli eliminatora _________________ ____________ ______Joga Bonito_________________________
www.widmoasg.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
The_PiotREX
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2409
|
Wysłany: Sob Paź 25, 2008 7:48 pm Temat postu: |
|
|
Tytuł ani gramatyczny ani sensowny ;/ _________________ L?kliwy stokro? umiera przed ?mierci?, m??ny kosztuje jej tylko raz jeden.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Duscann
Dołączył: 27 Sty 2007 Posty: 394
|
Wysłany: Czw Paź 30, 2008 10:33 am Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z Piotrexem - grzechotniki....nie duszą |
|
Powrót do góry |
|
|
The_PiotREX
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2409
|
Wysłany: Czw Paź 30, 2008 10:39 am Temat postu: |
|
|
Poza tym niegramatyczne ;/ _________________ L?kliwy stokro? umiera przed ?mierci?, m??ny kosztuje jej tylko raz jeden.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 46
|
Wysłany: Czw Paź 30, 2008 1:46 pm Temat postu: |
|
|
No tak, tytuł ci psuje zabawę... strasznie, jak tobie w ogóle udaje się w co kolwiek grać ?
Duscann - Duszenie Grzechotnika a nie Grzechotnik dusi.
Jak masz ochotę napisz nowy tytuł. _________________
[url=http://www.specops.com.pl/SKOT/SKOT.htm]?redni Ko?owy Opancerzony Transporter OT-64 SKOT[/url]
GRUPA S.P.U.R. |
|
Powrót do góry |
|
|
The_PiotREX
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2409
|
Wysłany: Czw Paź 30, 2008 9:06 pm Temat postu: |
|
|
Duszenie Grzechotnika już brzmi lepeij niż Duszenie Grzechotnik. _________________ L?kliwy stokro? umiera przed ?mierci?, m??ny kosztuje jej tylko raz jeden.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz dodawać załączniki na tym forum Możesz ściągać pliki na tym forum
|
Załóż bezpłatnie forum phpbb2 lub phpbb3 na Forumoteka.pl
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|