Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna wagrowiecasg.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

S.M.O.G. a bezpieczenstwo

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> WIDMO -> Archiwum S.M.O.G'u i Szatanów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Nie Wrz 03, 2006 3:02 pm    Temat postu: S.M.O.G. a bezpieczenstwo Odpowiedz z cytatem

Bandi Na moje kazdy kto podczas akcji sciagnie okulary powinien byc wyeliminowany do konca dnia strzelanek albo chociaz pare akcji. Chodzi mi tu tylko o czlonkow (penisow jak kto woli) SMOGu. Trzeba dbac o bezpieczenstwo.

Maku: jak najbardziej jestem za, żadnego ściągania okularów na akcji. Sam miałęm przypadek, jak w trakcie akcji na Bakutilu podszedłem kolesia z boku (jednego z tych dwóch co z poznania przyjechali), wyłaniam się z zagłębienia z gazówką wycelowaną w niego, patrze, a ten ma podniesione okulary:/:/:/ dużo nie brakowało żebym mu wygarnął, na szczęście w porę to zauważyłem.

Yasi: Może mnie nie wyrzucicie jak sie tu wypowiem na tym prywatnym forum
Od czasu jak się ustali składy na samym początku do końca akcji nikt nie powinien zdejmo wać ochrony, chyba że w safepoincie - ale to też trzeba się orientować czy przypadkiem akcja się nie rozwinęła na pobliskie tereny - albo w czasie zarządzonej przerwy np. na jakąś ważną dyskusję. Propozycja bojkotowania przez (moim skromnym zdaniem najlepszy ) cały skład SMOGu jest jak najbardziej ok. Może się niektórzy czegoś nauczą (chyba wszyscy wiedzą o jakich niektórych chodzi), bo raczej całemu SMOGowi to nikt nie podskoczy. No chyba że ja


Hubie: ja raz w oko dostałęm i nie było to przyjemne ,przez pierwszą minute nic nie widziałem a póżniej przez tydzień bolało jak hu#

Yasi: No i właśnie o to Hubi chodzi... dlatego tym bardziej powinienieś pamiętać, żeby okulary mieć cały czas przy dupie i najlepiej na nosie... A jednak często cię widać bez nich - czyżby ból cię niczego nie nauczył?

Giller: Ja jeszcze w kwesti bezpieczeństwa. Jak ktoś chce sobie postrzelać na przerwie tak dla np. sprawdzenia givery to proponuję, żeby odszedł kilka metrów i walił w las. Podczas odpoczynku wszyscy są rozluźnieni i nikt nie nosi ochrony oczu

Leon20: Giller masz naprawdę rację. Ja nienawidzę nawet jak ktoś sobie strzela dla jaj w ścianę w safepoincie. Wystarczy jeden głupi rykoszet a może się to skończyć tragicznie. Wielu graczów ASG myśli, że po tym jak zostaną zestrzeleni nic im nie grozi i często ściągają okulary w połowie drogi do safepointu. Jak w takich sytuacjach się nie wnerwić... Najlepiej oczywiście, gdyby wszyscy posiadali najprostsze uvexy i nie ściągali ich wcale podczas całej akcji, bo w zasadzie nie przyszkadzają wogóle. Ale to raczej niemożliwe zadanie.

Giller: Konkludując: jeśli ktoś:
- pije alkohol (obojętnie gdzie i żeby nie było picie przed akcją jest też zabronione, wyczucie u kogoś alkoholu powinno go dyskwalifikować na dłużej niż akcję - "człowieku piłeś więc po co tu ku*** przychodzisz?")
- ściąga okulary (na akcji)
- strzela na pauzie
- oszukuje w sposób perfidny i notoryczny
- zachowuje się w ten czy inny sposób zagrażając zdrowiu innych shooterów
To jako przynajmniej S.M.O.G. powinniśmy reagować, jesteśmy właśnie tymi ludźmi, którzy mają olej we łbie , i dbają o bezpieczeństwo. Jest to też miara naszego profesjonalizmu.
Czy ktoś się ze mną nie zgadza, jeśli tak to zapraszam do debaty (choć uważam, że będzie zbędna)

Bacidus: 100% racji Gilas ja tam stoja za tobą murem w tej sprawie - liga sprawiedliwych

Yasi: Liga rządzi, Liga radzi, Liga nigdy was nie zdradzi (sexmission )
Wypowiadałam się już na ten temat dość szeroko, ale kobiet nikt nie słucha. Gratuluję stanowczości i w pełni popieram, mam tylko nadzieję, że do wszystkich dotrze to jednakowo.

Bacidus: Yasi to nie jest prawda że kobiet nikt nie słucha !! Teraz to zajechało szowinizmem nie uważasz że to troche mocne słowa? Kiedy ja Cie nie słuchałem? To że mam często swoje zdanie i popełniam błędy chociaż niekiedy słuchając np. Ciebie mógłbym ich uniktąć świadczy o tym jak jestem uparty i samodzielny a nie o tym że nie szanuje twojego zdania i się z nim nie licze.

F&F&F: co do kwesti bezpieczeństa to racja nie raz sie zdaży że pomylisz trupa z aktywnym członiek w 90% sie opanujesz ale zostaje te 10% i jeśli trup nie ma ochrony oczu może byc nieciekawie .A znam to z własnej autopsji zostałem potraktowany z odległosci 1 m z łyploka mp5 notabene przez słome choć byłem fotografem a ta sytuacja zaowocowała pieknymi dziurami w moich palcach

Yasi: mówiłam, że bycie fotografem to nie jest wcale takie bezpieczne zajęcie jak by się mogło wydawać?
Bresiek, ja Was już znam wystarczająco długo, żeby stwierdzić, że żaden mnie nie słucha, a przynajmniej nie używa przy tym pamięci długotrwałej
Gdyby wszyscy posiadali najprostsze uvexy... Hm, nawet najprostsze to wydatek, a niektórych nie stać nawet na kulki zbyt często. Poza tym skoro na przykład kupiłam maskę, to nie będę już kupować okularów, bo i tak wolę chronić całą twarz. No a niestety w masce siedzieć cały czas w safepoincie nie będę - po prostu niemożliwe. Dlatego jak najbardziej jestem za przeniesieniem durnego "wypróbowywania" giwer na zewnątrz i na bezpieczną odległość. Jeszcze mogę zrozumieć, że ktoś chce sobie raz czy dwa strzelić z czyjegoś guna, wyregulować parametry sprzętu, ale "przestrzeliwanie" swojej giwery, jeżeli nic jej nie jest ani nie ma podejrzeń, że coś może być nie tak, uważam za bezsensowne. Może Was to kręci, ale ja nie widzę żadnego sensu w tym, że ktoś sobie po prostu musi postrzelać w ścianę, bo to go podnieca Celność macie chyba ćwiczyć w trakcie akcji, a popisywanie się, kto lepiej trafi w biedne drzewo albo czyjś tyłek - to już przesada.

bacidus Zgadnijcie kto na ostatniej akcji dostał w oko? Więc odpowiedź brzmi Marta fakt faktem w zamknęte i na powiece jest ślad i musiała dostać z daleka bo twierdzi że nie czuła na początku nic ale kurcze wiem że okulary parują ale to jest ptzykład dla wszystkich że nie można tak robic. To jest jednak podstawa !! Rozwiązanie - chyba kupie maske i Marta mam nadzieje też

Giller: Najlepiej to omówić na akcji, wtedy dokładnie sie dowiemy kto chce i ile mamy zamówić

Bandi: ja tez z checia zamowie ale kasy narazie brak

Bacidus Ja jestem za ale dopiero po pierwszym bo teraz kasy brak nawet mi ale z 2 napewno bym kupił to jak ktoś chce jeszcze to możemy zamówić więcej. Na allegro widziałem że po ok 50 zł stoją a jak ktoś ma zaufane i tanie źródło to dawać cynka

Giller: Na stronach www zajmującej sie militariami (military.pl czy jakaś inna też stoja po 50 więc różnicy nie ma). Lepiej więc kupić na takiej stronie.

Bacidus: tez tak mysle a jeszcze na allegro wyjebka pojdzie i co wtedy

Yasi: Ja tam zamawiałam z military.pl i nie mam zastrzeżeń, a to co ostatni widywałam na allegro budzi moje szczere zdumienie - ja bym za te rzeczy nic nie dawała, a raczej kazała sobie dopłacać w razie krzywdy którą mogą wyrządzić takie sprzęty, więc - dobry sklep - zdrowe oczy. I cała twarz. A nie z dziobami. Wam to może nie przeszkadza, że musimy patrzeć na takie dzioby, bo to "blizny męskości" ale dziewczyny z takim czymś to już byście raczej nie chcieli, co nie?

Bandi: dewiza na zycie: KUP W SKLEPIE, SZKODA RYJA :p Yasi czy blizny meskosci no nie powiedzial bym. w kazdym razie nie dla mnie myslisz ze to mile lazic z taka wielka pipa na czole (co nie Gilas :p )


Bacidus: Ale ja nie mowilem ze chce zamowic z Allegro tylko ze na Allegro tyle stoja pozatym na wielu stronach widzialem w podobnej cenie bo maja maski np STTI to chyba nie sa zle co nie ale w spec shopie nieco przesadzili z cena dlatego pytam o alternatywe w miare tania a bezpieczna

Bandi: to sie jeszcze obgada

Bacidus: Kilka linkow do mask z sklepów (dodam ze wszystkie linki z wmasg):
http://www.tajgun.pl/?prod=438&cat=14
http://www.cybergun.pl/product_info.php/products_id/156
http://www.asg.com.pl/product_info.php?cPath=43_34&products_id=57
http://www.taiwangun.com/index.php?str=product&product_id=43 - tu maja promocje i to niezla
http://www.sklep.airsoftguns.pl/projector.php?product=1132531151

Giller: Stawiam na http://www.cybergun.pl/product_info.php/products_id/156, ale to jeszcze do obgadania , i tak część twarzową odczepiał więc to dla mnie nie ma różnicy co pod siatką jest. Mam swoje zabezpieczenia na twarz

Bandi: tez bym byl za ta co Giller podal. z checia bym ja łyknął

Yasi: Może ja jestem przewrażliwiona ale co do taiwangun to nie podoba mi sie już sama nazwa strony, sama maska w ogóle, a jak widzę, że ktoś pisze "do montarzu", to mnie ściska i sklep jest w moich oczach na minusie. Tyle.
Całe szczęście, że już nie muszę maski kupować...
Co do wyboru Gilasa... Darth Vader rulezz

Bandi: Yasi , przewrażliwiona jesteś

Bacidus: Ja ogolnie tez bym byl za nia

Maku: tą z cybergun'a ma chyba fearie o ile mnie pamięć nie myli, a ta która jest na taiwangun mam ja, tylko że chyba za nią trochę przepłaciłem, bo kupiłem w specshopie, za jakieś 70-pare zł:/ ale jestem z niej zadowolony, dobrze chroni i przylega do twarzy

Bacidus: W sumie to jak dobrze pamietam to ta twoja przeszla gruntowne testy wiec moze trzeba sie spytac kto ma ta Cybe Guna na 100% przeprowadzic tez i wtedy sie zamowi lepsza

Bandi: ja bym byl za testami wszystkich okularow.

Maku: vexy (nie wiem czy dobrze pisze) wytrzymują strzał z 0,5m, wachu dał mi swoje do spróbowania, nie trafiłem w środek nawet, tylko w kant, gdzie teoretycznie miałyby się prawo nadłamać- nie została nawet mała ryska.
P.s jak strzelałem do tych okularów, to leżały sobie spokojnie na mórku, a po strzale odleciały na jakieś 3m, więc ja bediemy testy robić, to najlepiej było by oprzeć je o cegłę, tak żeby po strzale miały zaparcie tak samo jak na twarzy

Bandi: popieram Maku. czyli na nastepnej akcji robimy test okularow?

Giller: jak widziałem to zdj. Maka co te okulary wyglądały jak ser to rzeczywiści może zrobić radykalne testy (M700 z bliska) wtedy wszyscy będą pewni a tym którym się rozlecą to powinni mam dziękować

Hubix: może po akcji zrobicie test bo połowa sie rozleci i nie bedzie z kim sie strzelać

Bandi: po akcji a w czasie ktos dostanie kule w oko, bardzo madre. test okularow przed akcja i niema zadnego ale.

Bacidus: No dobra ale ja chce maske i chyba ja zamowie wiec sie pytam jeszcze raz czy ktos chce?

Giller: Ja chce, jak chcesz (możesz) to wyłóż za mnie kase, plzzzzzzzzzzz

Bandi: za mnie tez wyloz jak mozesz ja Ci 15-stego oddam

Bacidus: chłopaki ja mam 70 zł do końca miesiąca więc wyłożyć będzie ciężko

Bacidus: a tak apropo na ktora sie sklaniacie na CG ?

Bandi: http://www.cybergun.pl/product_info.php/products_id/156, na te

Bacidus: N o tez mowie Cyber Gun - CG . Słuchajcie jak na niedole tu jest promocja że od 199zł dostawa gratis - jak bym brał Ja Marta Słomna i Gilas to brakuje 3 zł do przesyłki gratis Co za farsa co nie,

Bandi: tak tylko ja najwczesniej moge zamowic 15 wrzesnia bo wczesniej kasy nie bede mial :/

Maku: czekajcie z zamawianiem, obczaje czy mają jakiś gaz dobry i zamówie najwyżej razem z wami

Bandi: wlasnie ludzie poczekajcie z tym zamowieniem. az wiara kase bedzie miala. chyba ze ma ktos 50 zlotych pożyczyć

Bacidus: Nie wiem Słoma ja musze jeszcze kase wymyslic jak dla Marty skołować. Dziś pomyśle może coś się uda zrobić ale i tak nie bede mial 200 zł czy więcej wyłożyć tego jestem pewien

Bandi: no ja nie pytalem sie tylko Ciebie bo Ty juz wczesniej napisales ze nie masz ale moze ktos inny jest taki dobroduszny i mi wylozy 5 dych

Giller: ja spróbuję coś załatwić, ale tak do 100pln więc mogę Bandiemu pożyczyć (znowu ) Więc poczekajmy z tym zamówieniem troszeczkę

Bandi: aha jeszcze mi sie przypomnialo. poczekajcie do 15 wrzesnia to ja se zamowie odrazu kuleczki.

Bacidus: To was teraz pociesze bo tych masek nie ma obecnie w magazynie i niewiadomo kiedy będą

Maku: otfl, buahahaha, to se kupiliście maski:D
Fearie, właśnie przeczytałem troche opinii na wmasg.pl apropo różnych rodzajów gazów, do replik dużej mocy jest najlepszy ten co ja miałem na początku, "ultragas", w specshopie kosztuje 35zł, więc jak będę w pozn. (w piątek chyba jade) to kupie sobie butle. Jak też chcesz to daj znać

Bacidus: Ja chyba kupuje jednak taka maske jak ma Maku STTi - na moja buzie w sam raz i nie bedzie miala ciezkiej i rozrosnietej czesci twarzowej ktora bedzie dodatkowo opuszczala maske przy biegu czy cos. Maku ty jestes ze swojej zadowolony prawda ?

Maku: apropos gazu:
tu jest sporo wypowiedzi na temat gazów, ja na niego też nie nażekam, bo beretki sprawdzł sie znakomicie, na M700 nie zdążyłem sprawdzić, bo się skończył:d
http://wmasg.pl/forum/viewtopic.php?t=24708
apropos maski:
jak najbardziej zadowolony, dobrze do twarzy przylega i wogóle;] co prawda to że przylega powoduje zwiększone pocenie się, ale to już chyba ze wszystkimi maskami tak jest

Bandi: Bresiek czesc twarzowa sie obsuwa mowisz razem z maska wiesz my z Gilasem jak kupimy machy zaraz czesc twarzowa w pizdziet bo przeszkadza w celowaniu

Bacidus: Dlatego ja wole STTi bo nie bedzie musiala isc w pizdu bo nie jest taka rozbudowana i wystajaca

Maku: no, ja w swojej masce bez problemu celuje przez lunetkę w snajperce, nawet nie muszę głowy za mocno wykrzywiać na bok, jak to pisał jakiś kolo na forum wmasg


Bandi: wiesz mi to tito bo i tak czesc twarzowa wymatuje

Bacidus: Ja tam bym wolał nie to w urbanie mniej widoczny jesteś + po uchu Klona to nie chce mieć czegoś takiego na buzi :/

Bandi: trzeba byc twardym

Giller: Ja się tam postrzałów nie boję (bo nigdy w jaja nie dostałem), a co do twarzy to mam mój "szal" co to mnie będzie chronił i kapelusz, więc o swoją twarz się nie boję

Yasi: Mi tam postrzały nie przeszkadzają, tak długo jak nie są to moje
Na poważnie - wolę mieć jednak całą maskę. Myślę jeszcze nad zabezpieczeniem palców, bo często właśnie po nich dostaję i cholernie boli. No i chyba cos na tył głowy mogłoby sie przydać. Ale jak już ktoś mnie zachodzi od tyłu to raczej w co innego mierzy, co nie Gilas?

Yasi: Bynajmniej nie. Swego czasu Gilas upodobał sobie celowanie w dolną część moich pleców i to bez podtekstu. Znaczy pośladki

Bandi: hehehehehe podobno posladki to najmniej unerwiona czesc ciala i nie odczuwa bolu tak jak reszta ciala on to robil z litosci Yasiek

yasi Może u was są mniej unerwione (szczególnie jak ich prawie nie macie...) Wolę dostawać w plecy jednak choćby dlatego, że mi bluza zawsze od nich odstaje i amortyzuje, a jak mam spodnie dość hm... opięte, no to niestety, wszystko idzie prosto w tyłek, jakbym w goły dostała...

GOŚĆ: Bandi napisał:
„trzeba byc twardym”
SKORO TRZEBA BYĆ TWARDYM TO DLACZEGO PĘKACIE PRZED STRZELANIEM Z DŁUGICH W BRONI W BUDYNKACH, NASZCZĘSCIE NA PRAWDZIWEJ WOJNIE TERRORYŚCI TEZ PRZESTRZEGAJĄ TYCH REGUŁ ;] MIĘKKI Z CIEBIE BANAN

Giller: Prosze, prosze jaki twardy, że aż się przedstawić nie może. Ciekawe czy dostwłeś z 500fps po twarzy. To jest zabawa a nie wojna gościu.

GOŚĆ: giller napisał:
„Prosze, prosze jaki twardy, że aż się przedstawić nie może. Ciekawe czy dostwłeś z 500fps po twarzy. To jest zabawa a nie wojna gościu.”
To może się bawmy w miare realistycznie. twoj ile ma fpsów cwaniaku? bo z tego co wiem to waha gazówka tez ma niezłego kopa, może i on nie powinien budynków odwiedzać? jak uczciwie to uczciwie no nie ? skoro to zabawa to bądźmy równi, a jesli się boisz dostać kulke ze snipy to może ty do budynków nie wchodź ? <- jak na prawdziwej wojnie ;] nikt ci nie zabrania ochraniaczy nosić



GOŚĆ: Anonymous napisał:
giller napisał:
„Prosze, prosze jaki twardy, że aż się przedstawić nie może. Ciekawe czy dostwłeś z 500fps po twarzy. To jest zabawa a nie wojna gościu. „
To może się bawmy w miare realistycznie. twoj ile ma fpsów cwaniaku? bo z tego co wiem to waha gazówka tez ma niezłego kopa, może i on nie powinien budynków odwiedzać? jak uczciwie to uczciwie no nie ? skoro to zabawa to bądźmy równi, a jesli się boisz dostać kulke ze snipy to może ty do budynków nie wchodź ? <- jak na prawdziwej wojnie ;] nikt ci nie zabrania ochraniaczy nosić
Ja proponuje zrobić test Michała B. na chrono i też wypadnie ponad 500 fps daje sobie twoją głowe z to odciąć ! może powinniście maski noasić ??? albo wypierd..... z budynków cwaniaki !!!!!

Giller: 280-290 fps napewno nie mam ponad 300 fps. Jak ci coś nie pasuje to się strzelać nie musisz z nami. Przynajmniej sie przedstaw.

Bandi: przedstw sie to pogadamy cwaniaczku

GOŚĆ: Bandi napisał:
„przedstw sie to pogadamy cwaniaczku „
nie cwaniakuj miękki


Bandi: miekkiego to ty masz kutasa skoro nie masz odwagi sie przedstawic

Chief: Proponuje wprowadzić na forum coś takiego:
Niezarejestrowany nie będzie widział żadnego działu, po prostu nie będzie miał dostępu wogle do forum(można też stworzyć specjalny dział dla niezarejestrowanych)
Rejestracja będzie się odbywać poprzez aktywacje konta przez administratora.
To wyeleminuje takie sytuacje.
TO by było na tyle
Edit.
No i można też zbanować poprzez ip tak żeby ktoś kto podpadł nie mógł już nigdy wypowiedzieć się na forum
(oczywiście mozna to obejśc , ale w 50% poskutkuje )

Giller: Nie wiem o co mu chodzi, anonimowo jechać innych to każdy potrafi. A powiedzieć o co chodzi to nie.

GOŚĆ: bandi napisał:
„miekkiego to ty masz kutasa skoro nie masz odwagi sie przedstawic „
to w końcu się będziecie sami we 3-ke strzelać chyba, bo wszystko do tego zmierza - tworzycie zbędne podziały i zakazy - zróbcie test na chrono i po sprawie - wszyscy powyzej 300 fps do lasu, reszta między mury

Bandi: bo zaraz padne ze smiechu. no co za frajer twardy na forum a gdy dojdzie co do czego to cieniasem

GOŚĆ: giller napisał:
„Nie wiem o co mu chodzi, anonimowo jechać innych to każdy potrafi. A powiedzieć o co chodzi to nie.”
ale nie jade na innych tylko wyrażam swą opinię - chyba po to macie swoje forum co ?

Bandi: Gilas wez skasuj te posty bo zal dupe sciska

GOŚĆ: Anonymous napisał:
giller napisał:
„Nie wiem o co mu chodzi, anonimowo jechać innych to każdy potrafi. A powiedzieć o co chodzi to nie.”
ale nie jade na innych tylko wyrażam swą opinię - chyba po to macie swoje forum co ?
a co ze splówą Michała B ??? ile ma fpsów ??????

GOŚĆ: Bandi napisał:
„Gilas wez skasuj te posty bo zal dupe sciska „
dlaczego kasować posty ? może sam wex się wykasuj - wyrażam swoją opinię i wątpliwości to źle ? po co macie to forum skoro wypowiedzieć się nie wolno ? co miekki ?

Giller: o to są reguły zeby było bezpiecznie i podziały zeby był porządek. Nie rozumiesz to trudno i nie nazwyaj mnie cwaniakiem, tylko jak chcesz to przyjdz podagać i nie zaśmiecaj nam forum.

GOŚĆ: giller napisał:
Po to są reguły zeby było bezpiecznie i podziały zeby był porządek. Nie rozumiesz to trudno i nie nazwyaj mnie cwaniakiem, tylko jak chcesz to przyjdz podagać i nie zaśmiecaj nam forum.
Może poprostu strzelajmy się czy strzelajcie a reguły odłóżmy na bok ? fajnie wymyślać regóły które cię nie dotyczą

Giller: Żal cię słuchać naprawdę, przyjdz na akcję to pogadamy, bo tak to jesteś naprawdę żałosny.

Bandi: to co ty sie wypowiadasz to nie jest tylko opinia tylko obrazliwe teksty i obiecuje ci ze pogadam z adminem i bez logowania nic juz nie napiszesz wiec chcesz sie wypowiedziec mieczaku to sie przedstaw to wtedy pogadamy bo to iz jestes jako gosc swiadczy o tym ze nie masz odwagi powiedziec nam tego prosto w oczy tak zebysmy wiedzieli kim jestes i dzieki temu ty jestes miekki

Chief: weź tak koleś przyjdź na jakąś akcje i powiedz że to ty pisałeś to pogadamy wszyscy.
Bo narazie to piszesz bez sensu
Cytat:
„Może poprostu strzelajmy się czy strzelajcie a reguły odłóżmy na bok ? fajnie wymyślać regóły które cię nie dotyczą”
To ma wogle sens??

GOŚĆ: andi napisał:
to co ty sie wypowiadasz to nie jest tylko opinia tylko obrazliwe teksty i obiecuje ci ze pogadam z adminem i bez logowania nic juz nie napiszesz wiec chcesz sie wypowiedziec mieczaku to sie przedstaw to wtedy pogadamy bo to iz jestes jako gosc swiadczy o tym ze nie masz odwagi powiedziec nam tego prosto w oczy tak zebysmy wiedzieli kim jestes i dzieki temu ty jestes miekki
Nazywam się Wojciech Szafrański jeśli to Tobie ulży śmiech mnie ogarnia na tym waszym forum. Powiem wam że u nas też to kiedyś było - przed Ogim ale podziały i zasady wymyślane by eliminować kolejnych graczy rozgrywki - akcji są bez sensu - po pierwsze zdrowy rozsądek a po drugie ochraniacze to jedyne zasady do przestrzegania


Giller: Śmieszny jesteś wiesz, nie chcesz sie z nami strzelać nie przychodź i tyle.

GOŚĆ: giller napisał:
„Śmieszny jesteś wiesz, nie chcesz sie z nami strzelać nie przychodź i tyle.”
noo podejscie super i tak już jest nas tam coraz mniej, nie zauwazyłes ???

GOŚĆ Anonymous napisał:
giller napisał:
‘’Śmieszny jesteś wiesz, nie chcesz sie z nami strzelać nie przychodź i tyle’’.
‘’noo podejscie super i tak już jest nas tam coraz mniej, nie zauwazyłes ???’’
może to ty nie przychodź ze swoimi zasadami ? ktoś cię tutaj wodzem wybrał czy jak ? ;]


GOŚĆ: ZOSTAWMY REGUŁY I KTO NIE CHCE NIECH NIE PRZYCHODZI SIĘ STRZELAC I TYLE !

Yasi: Moderatorzy... zaopiekujcie się postami tego pana może...
Nie chcesz zaakceptować reguł, które podpowiada nam zdrowy rozsądek, to faktycznie nie przychodź. Wszystko co jest ustalane na tym forum ma na celu nie ograniczanie czy niedopuszczanie ludzi do rozgrywek, ale zachowanie bezpieczeństwa. To mimo wszystko zabawa. Jeżeli ktoś chce stracić oko lub uszkodzić sobie cokolwiek innego, może się zgłosić do sił zbrojnych - tam mają ostrą amunicję. Możemy się strzelać metalowymi kulkami, jasne, tyle że chcielibyśmy po rozgrywkach normalnie funkcjonować, stąd pewne ograniczenia (no i nie sądzę, żeby strzelanie do siebie z maksymalnie podkręconych giwer i jeszcze metalowymi kulkami było szczytem dojrzałości psychicznej...).
I proszę o więcej kultury.

Maku: Pare słów do "gościa" który sam chyba nie wie czego chce, mija się z prawdą i ma inteligencję na poziomie dresiarzy którzy dzisiaj zje$%bali nam akcje:
1. Napisałeś że przychodzi coraz mniej ludzi na strzlanki, hmmm, dziwne, dzisiaj było około 15 osób, poprzednio chyba koło 20.
2. Mam snajpe, M700, fabrycznie 550fps i jakos mi nie przeszkadza, że nie moge w niej strzelać w pomieszczeniach, od tego mam broń boczną, po to została wymyślona.
3. Coś wspomniałeś że gilas się wodzem wybrał i ustala raguły, to ci powiem, że te reguły wszyscy przyjęli i zaakceptowali i jakoś nikt nie miał żadnych obiekcji.
4. Na profesjonalnych zlotah też wprowadzane jest ograniczenie mocy giwer, jakie można używać w pomieszczeniach, ostatniow pile było to 400fps.
5. Gazówka Wacha (teraz już moja dla scisłości:]) ma nie więcej jak 280fps (strzela słabiej od mojej, a moja ma około 310fps)
6. Jak zjem kolacje i mi się będzie chciało, to jeszcze coś do Ciebie GOŚCIU napisze:D
pozdr:]

Stachu: hahah! też dorzuce swoje 3 grosze.
słuchaj mr szafrański - nie podoba ci sie, nikt nie każe przychodzić sie strzelać.
tekst że jest coraz mniej osób - pfffff... - bez komentarza.
co tak właściwie cię boli? intrygują mnie pobudki którymi się kierujesz pisząc tu te farmazony? plz odpisz bo naprawdę mnie to intryguje.

The_PiotREX: Ale do którego z nich mówisz?

Maku: chyba 2, bo chyba z 2 różnych ip były wysyłane odpowiedzi:0

The_PiotREX: z 12 ip
Ale jest ich dwoch.

Stachu: i jak tu nie wierzyć że nieszczęścia parami chodzą.

Bacidus: Anonymous napisał:
„a co ze splówą Michała B ??? ile ma fpsów ??????”
Dokładnie 311.67979 fps ma wprawdzie 1.5 J ale prawie 0,5J idzie na odrzut zamka z Hard Kickiem zatem do mojej giwery prosze się nie czepiać tym bardziej, że obecnie i taj jest niesprawna i chodze ze SPASem


Bacidus: a tak na marginesie bo sobie w końcu te posty przeczytałem dgogi/dzodzy "anonimowy/i" o co wogóle wam chodzi? To jakaś flustracja? Zasady zostały ustalone tylko i wyłącznie dlatego, że było kilka nieprzyjemnych sytuacji i nie chcemy żeby się powtórzyły. Kiedyś strzelaliśmy się z klamek które miały zasięg 15m i była adrenalina i prawdziwa taktyczna zabawa. Teraz wszyscy sie prześcigają w fps'ach i mnie się to już przestaje podobać kolejny nawrót Rambo czy coś? Słuchajcie jak chcecie komuś zrobić krzywde to jesteście pewni że właśnie kumplom?

Giller: Ja się w żadnych fps'ach z nikim nie ścigam. Mam givere stock i nie mam zamiaru jej tuningować, zresztą podobnie jak Bandi. Kto nie ma skilla tem musi fps'ami nadrabiać ja nie mam takich problemów i nikomu nie chce nic udowadniać, że niby że więcej fps to lepszy.

Maku Ktos ma jakieś pretensje do moich fps'ów??:>:>:> jak snajpa to musi mieć konkretny zasięg no, a tak poważnie, to pewnie i tak chcę się jej pozbyć i jak się wszystko dobrze ułoży, to przesiadam się na AEG stocka:DVery Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 04 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Nie Gru 04, 2016 2:59 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Fearie
WIDMO - Kapral


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 3751

PostWysłany: Nie Wrz 03, 2006 3:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ty szafryński a może na akjce w pon o 17 na U1 wbijesz?
_________________

www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> WIDMO -> Archiwum S.M.O.G'u i Szatanów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group