|
wagrowiecasg.forumoteka.pl Opis Twojego forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Sro Mar 02, 2011 2:16 pm Temat postu: 06.03 U1 Realcap + Full FPS |
|
|
WIDMO
1. Stachu
2. Kymon
3. Jackub
Krótko o imprezie:
-Impreza 18+.
-Teren zurbanizowany.
-Realcapy. (Masz tylko hicapa? Też możesz grać, czytaj dalej)
-Górny limit FPS 700. (Bez paniki, nie dla każdego.)
-Limit miejsc 30 (15 zarezerwowanych dla KWN), pierwszeństwo mają ekipy.
Dwa słowa wstępu - mechanika gry ma na celu:
- Wprowadzenie snajperów w środowisku zurbanizowanym.
- Zwiększenie poziomu realizmu.
- Promowanie użycia realcapów, broni wsparcia i broni bocznej.
- Oraz przede wszystkim w miarę bezpieczną zabawę przy dużych mocach replik.
Zbiórka o 9:00, chronujemy i znakujemy giwery, start o 9:30.
Scenariusz będzie bardzo prosty, gramy do 14:00 (lub dłużej jeśli będą chęci).
Mechanika gry:
1 Bezpieczeństwo
1.1 Ograniczenie wiekowe: Ukończone 18 lat.
1.2 Każdy gracz ma obowiązek posiadać czerwoną szmatkę o wymiarach min 30x30 cm.
1.3 Zalecane użycie maski na dolną część twarzy.
1.4 Nie celujemy w głowę z replik powyżej 420 FPS.
Chodzi o to aby umyślnie nie celować w twarz na dystansie na którym wiemy, że tam trafimy.
(Wiadomo że na granicy zasięgu mogą zdarzać się przypadkowe trafienia w głowę)
Poniżej granicy 420 FPS przy strzałach w okolicę twarzy zalecane semi-auto.
1.5 Nie strzelamy wystawiając samą replikę zza rogu, strzelający musi widzieć gdzie lecą kulki.
Wyjątek od tej zasady stanowią repliki pistoletów i pistoletów maszynowych,
w przypadku których można strzelać zza rogu PO UPRZEDNIM SPRAWDZENIU co się tam znajduje.
W takiej sytuacji dozwolona jest tylko jedna, krótka seria (kilka kulek).
1.6 Pirotechnika tylko dostarczona przez organizatora.
Zakaz używania pirotechniki w lesie.
1.7 Wchodzenie na dachy budynków tylko na własną odpowiedzialność.
1.8 Na terenie gry znajduje się budynek z zawalonym dachem (tzw "czwórka")
Budynek ten zostanie odgrodzony taśmą, gracze wchodzą do niego na własne ryzyko.
1.9 Najważniejsza zasada: Zdrowy rozsądek.
Strzelaj tak jakby po drugiej stronie lufy stał Twój dobry kumpel.
2 Klasy broni
2.1 Dla każdej klasy broni obowiązują ograniczenia FPS, MED (Minimum Engagement Distance), amunicji i inne.
Klasę broni określa się na podstawie realnego odpowiednika danej repliki.
Kod: |
Klasa Limit Limit Limit
Broni FPS MED ammo Inne ograniczenia/bonusy Przykładowe typy broni
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Pistolet 330 brak 50 można strzelać zza rogu* Glock, 1911, M9, P99…
PM 350 brak 150 można strzelać zza rogu* MP5, P90, MP7, UZI…
Karabinek 420 10m 150 M4, AK47, G36, L85…
KM 450 20m 600 zakaz headów* box/drum* dwójnóg* M249, RPK, MG36…
Wyborowa 550 30m 60 zakaz headów* optyka* semi* boczna* SR25, SWD, M14, SL8…
Snajperska 700 40m 30 zakaz headów* optyka* 4takt* boczna* L96, M700, M200, M24… |
*zakaz headów - patrz punkt 1.4.
*zza rogu - patrz punkt 1.5.
*box/drum - wymagany co najmniej jeden magazynek typu box / drum.
*dwójnóg - wymagany dwójnóg.
*optyka - wymagana optyka z powiększeniem.
*semi - wolno używać tylko trybu semi.
*boczna - wymagana sprawna, załadowana i łatwo dostępna replika do 350 FPS.
*4takt - wymagany czterotakt.
2.2 Limit MED to MINIMALNA odległość przy której wolno strzelać w kierunku innych graczy.
- MED będzie mierzony jeśli gracz trafiony ze zbyt bliska zgłosi skargę do organizatora.
(Nikt MED'a nie będzie mierzył linijką, nie wymagamy żebyście mieli miarę w oku.)
Złamanie MED = wyłączenie z gry na godzinę.
2.3 Limit FPS to MAKSYMALNA prędkość wylotowa dla repliki danej klasy, mierzona na kulkach 0,2 przy zerowym HU.
- Każda replika zostanie przed akcją przestrzelona na chrono i oznaczona małą, kolorową naklejką na korpusie.
- Jeśli replika danej klasy mieści się w limicie FPS klasy niższej - MED również jest odpowiednio niższy.
(Czyli można mieć karabinek mający 330 FPS i strzelać z niego bez ograniczeń odegłości)
Złamanie limitu FPS = wylot z imprezy.
2.4 Całkowity limit amunicji to MAKSYMALNA ilość kulek które może nieść przy sobie gracz.
- Jeśli gracz niesie repliki RÓŻNYCH KLAS limity poszczególnych klas się sumują (dając limit całkowity).
- Jeśli gracz niesie dwie i więcej repliki TEJ SAMEJ KLASY limit pozostaje jak dla jednej repliki.
- Kulki wykraczające poza całkowity limit należy zostawić w respie.
- Można przekroczyć limit dla danej klasy jeśli CAŁA amunicja dla broni tej klasy jest przenoszona w magazynkach realcap.
- Limit odnawia się przy wyjściu z respawnu.
Złamanie zasad limitu ammo = wyłączenie z gry na godzinę.
2.5 Inne zasady dotyczące amunicji:
- Każdy magazynek ładujemy tak, aby podał do repliki tą samą ilość kul co realny odpowiednik tego magazynka.
- Hi-capy ładujemy poprzez dosypanie (a nie podkręcanie). Organizator ma prawo (i będzie) wyrywkowo sprawdzał przestrzeganie limitów.
- Kulki można przenosić luzem tylko w dostarczonych przez organizatora torebkach (strunówkach).
- Torebki zostaną opisane rodzajem naboju. W jednej torebce gracz przechowuje tylko kulki jednego "kalibru".
- Kulki danego "kalibru" można wykorzystać tylko w replice której ostry odpowiednik używa tego kalibru.
- Odbieranie amunicji zabitemu przeciwnikowi dozwolone (za zgodą przeciwnika)
Złamanie powyższych zasad = wyłączenie z gry na godzinę.
3 Trafienia
3.1 Strzelający ma ZAWSZE rację. Konsekwencje tego są dwie:
- Jeśli gracz który do Ciebie strzelał mówi że dostałeś - schodzisz, niezależnie od tego czy czułeś/widziałeś/słyszałeś trafienie.
- Jeśli Ty strzelasz i ze 100% pewnością widziałeś trafienie informujesz o tym trafionego. Ma on obowiązek zejść z pola gry.
Przypominam, że 100% pewność to NIE jest:
- "widziałem jak kulki do niego lecą"
- "miałem go w kolimatorze"
- "przecież strzelałem z 2m przez krzaki, musiał dostać"
100% pewność oznacza że widziałeś wyraźnie jak kulka uderza w gracza.
3.2 Zachowanie po trafieniu (kolejno)
- mówisz „DOSTAŁEM!”, jednocześnie kucasz i unosisz rękę do góry,
- w pozycji przykucniętej wyciągasz czerwoną szmatę i zakładasz ją w sposób widoczny,
- czekasz aż walki ustaną, tak aby wyjść nie przeszkadzając,
- wychodzisz z budynku najkrótszą drogą,
- idziesz do respa najkrótszą drogą w milczeniu i bez strzelania,
3.3 Rykoszety odbite od ŚCIAN nie liczą się
(TYLKO jeśli mamy PEWNOŚĆ że to był rykoszet).
Poza budynkami liczy się każde trafienie.
3.4 PIF-PAF można wykonać sprawną repliką, mając 100% pewny strzał do JEDNEGO gracza, który nas nie widzi.
Pif-paf wykonuje się poprzez wypowiedzenie „nie żyjesz” i strzał obok gracza (w tej kolejności).
Pif-paf'a nie można wykonać łamiąc MED'a.
3.5 Trafienie w broń eliminuje broń.
Trafienie w jakikolwiek element oporządzenia (plecaki, maskowanie itp) eliminuje gracza.
3.6 Cicha śmierć: poprzez klepnięcie zaskoczonego gracza w ramię.
Przeciwnik nie ma prawa robić hałasu. Użycie gumowych atrap noży dozwolone.
Atak nożem tylko na korpus poprzez cięcie, pchnięcia i dźganie zabronione.
Prawdziwy nóż musi być schowany pod oporządzeniem lub w plecaku, tak aby był trudno dostępny.
Osoba złapana z prawdziwym nożem na oporządzeniu będzie usunięta z imprezy. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
sanczo WIDMO - Porucznik
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 4055
|
Wysłany: Sro Mar 02, 2011 2:36 pm Temat postu: |
|
|
Imieniny mam w sobotę, nie dam rady _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kymon WIDMO - Rekrut
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1865
|
Wysłany: Sro Mar 02, 2011 3:23 pm Temat postu: |
|
|
Będę. Stachu będziesz miał snajpe? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Sro Mar 02, 2011 5:48 pm Temat postu: |
|
|
Pracuję nad spustem, p-podobnie tak. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
Lemonvip WIDMO - Kapral
Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 2122
|
Wysłany: Sro Mar 02, 2011 10:03 pm Temat postu: |
|
|
wstępnie sie - nie pisze! (wciąz na chorobowym - rekonwalescencja - zrastam się )
ale jak będzie ładna pogoda to może z 2 glockami wlecę . nie będę biegał, ale będe się skradał |
|
Powrót do góry |
|
|
jackub WIDMO - Sierżant
Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 2326
|
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 12:39 pm Temat postu: |
|
|
będę _________________
Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym) |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 12:51 pm Temat postu: |
|
|
Aktualna lista:
Goście:
Parkie
Grabarze (4)
Lambert (?)
Ziemo + bezimienny (2)
tai, dunczyk, Ivo_Meleskevic (3)
KWN:
4fun (4)
Dzikusy (5)
Viking (8 )
Widmo (4)
Dodane po 2 minutach:
chyba już miejsc powoli braknie _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 1:15 pm Temat postu: |
|
|
Breaking news! Udało się uzyskać zgodę na użycie pirotechniki - pierwszy raz na tym terenie.
Do dyspozycji będzie 8 sztuk GD-10. Pamiętajcie że nie wolno używać ich w lesie.
W miarę możliwości starajcie się rzucać na twarde podłoże.
Aktualniejsza lista
Goście:
Parkie (1)
Grabarze (4)
Lambert (1)
Ziemo, Mycha (2)
Tai, Duńczyk, Ivo_Meleskevic (3)
KWN:
4fun (4)
Dzikusy (5)
Viking (
Widmo (4)
Razem 32 osoby. Myślę że do 36 można dobić i definitywnie zamykamy listę.
Po akcji będzie opcja wrzucenia kilku zł (max 4) do puszki na piro.
ALE! - jest to całkowicie nieobowiązkowe, jeśli nikt nic nie rzuci to wszystko będzie w jak najlepszym porządku!
Po prostu - jeśli ktoś stwierdzi że strielanka mu się podobała a całe piro zostanie zużyte to MOŻE (podkreślam, może) się dorzucić do kosztów. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
After
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 67
|
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 8:38 pm Temat postu: |
|
|
To bede jesli mozna ^^ Jackub porzyczysz okularki?^^ |
|
Powrót do góry |
|
|
Kymon WIDMO - Rekrut
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1865
|
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 9:21 pm Temat postu: |
|
|
No panowie mobilizować się. Nie wypada aby było tylko trzech gospodarzy! _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 9:35 pm Temat postu: |
|
|
After, niestety lista pełna, wcześniej zgłosili się z WMASG / KWN ludzie.
Widmo stawi się w liczbie 4 - Jackub, Kymon, Stachu oraz Lemon pod znakiem zapytania. Czyli jeden widmowiec może wpaść w zależności od tego co z Lemonem.
Dodane po 10 minutach:
Lista końcowa:
Goście:
Parkie (1)
Grabarze (4)
Lambert, Niemiec113 (2)
Ziemo, Mycha (2)
Tai, Duńczyk, Ivo_Meleskevic (3)
Prohunter + kompan z drużyny (2)
KWN:
4fun (5)
Dzikusy (5)
Viking (8 )
Widmo (4)
Razem 36 i tej liczby nie będziemy już przekraczać.
Jeśli ktoś odpadnie i miejsce się zwolni dam znać tutaj. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 9:42 pm Temat postu: |
|
|
Żesz ty w paszcze, fajna akcja się szykuje _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lemonvip WIDMO - Kapral
Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 2122
|
Wysłany: Pią Mar 04, 2011 12:55 am Temat postu: |
|
|
jeśli potrzebne miejsce to nie będę blokował gdyż nawet jeśli się pojawię to rekreacyjnie max na godzinkę lub 2.
czyli mogę już teraz zwolnić miejsce, a ewentualnie jak przyjadę to pochodzę z fotoaparatem |
|
Powrót do góry |
|
|
Spartan WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 01 Lis 2007 Posty: 224
|
Wysłany: Pią Mar 04, 2011 2:46 pm Temat postu: |
|
|
Niestety szkoła mnie nie będzie _________________ Ka?dy kiedy? umrze, lecz nie ka?dy umie ?y? |
|
Powrót do góry |
|
|
After
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 67
|
Wysłany: Pią Mar 04, 2011 3:53 pm Temat postu: |
|
|
Tzn. ze jest miejsce |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz dodawać załączniki na tym forum Możesz ściągać pliki na tym forum
|
Załóż bezpłatnie forum phpbb2 lub phpbb3 na Forumoteka.pl
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|