Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna wagrowiecasg.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

King of hell.

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jackub
WIDMO - Sierżant


Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 2326

PostWysłany: Sro Maj 04, 2011 8:05 pm    Temat postu: King of hell. Odpowiedz z cytatem

Prosta SJotka

Zadanie: Zdobyć i flagę jednocześnie uniemożliwiając jej zdobycie przez przeciwnika.

Przywiązana na środku pola flaga, którą można wsiąść po uprzednim podaniu szyfru (przyda się zamek albo linka od roweru z zmienną kombinacją cyfr)

Kod znają po jednej z osób z drużyn, dodatkowo szyfr można napisać przy fladze, np na cegle.

Respy co 3 osoby w starpointach które są stałe, i nie można ich zdobyć.

Flage należy przenieś do bazy.

Można wprowadzać w bład przeciwnika i cegłę z szyfrem podmienić.

Eksperci którzy znają szyfr nie podają go nikomu sami mogą za to korzystać z tej wiedzy.
Jak ekipa pozna szyfr z cegły moze wymienić się informacjami.


Wszelkie modyfikacje mile widziane.

_________________


Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 03, 2016 4:36 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Kelo



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 935

PostWysłany: Sro Maj 04, 2011 8:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie jest to idealne Smile
_________________
____________ ______Joga Bonito_________________________


www.widmoasg.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lemonvip
WIDMO - Kapral


Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 2122

PostWysłany: Sro Maj 04, 2011 10:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko trzeba zrobić tak aby się cegły z poprzednim szyfrem nie walały tak jak ostatnio!

gdyż przez to straciliśmy ostatnio punkt.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Pią Maj 06, 2011 8:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo fajny pomysł, miło jakby gościł podczas naszych strzelanek na U1 Wink
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lemonvip
WIDMO - Kapral


Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 2122

PostWysłany: Wto Maj 17, 2011 9:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

proponuje dla urozmaicenia olać opony, i dać linke z kodem w innym miejscu np:

Linka z kodem w ruinach : drużyny rozpoczynały by z 2 punktów po przeciwległych bokach budynku 3,
opcje gry i jej przebieg były by różne: albo drużyny napieprzaja swoim bokiem, albo napieprzaja sie wybić przez 3 , albo napieprzją za jedną z drużyn ich stroną, myśle że warto by tak zagrac gdyż to na srodku jest juz obstukane.

no i w drugą stronę

linka pod budynkiem numer 3 od strony środka U1 drużyny zaczynają po przeciwległych stronach ruin, czyli jedni przy lesie inni w choinkach ! i znowu opcja na 3 możliwości lub więcej: walimy po kod , walimy na druzyne, lub puszczamy druzyne i po piętach im, lub 3 osoby walą po kod a reszta sie naparzaa i przeszkadza przeciwnikowi....

normalnie nowe życie u1 dzięki kingo of hell



co wy na to Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Sro Maj 18, 2011 11:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Modyfikacja którą zrobił Jacek podczas ostatniej akcji dodała smaku: Cegły z kodem są 3, leżą od początku przy fladze. Nie wolno ich przenosić, tylko jedna cegła zawiera prawidłowy kod. Takie coś zapobiegało zbyt szybkiemu zdobyciu flagi przez jakiegoś sprintera.
_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kelo



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 935

PostWysłany: Sro Maj 18, 2011 11:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oj tam od razu sprintera Razz
_________________
____________ ______Joga Bonito_________________________


www.widmoasg.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jackub
WIDMO - Sierżant


Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 2326

PostWysłany: Sro Maj 18, 2011 11:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pomysł Lemona zaowocował, inną myślą.

Flaga na środku, Resp A w czerwonym budynku i w lesie za 3 około 35 metrów.
Kod znajduje się w skrzynce zakluczonej na klucz który jest w respach, skrzynka A jest w 2 a skrzynka B jest w 1 skrzynkę można otworzyć kluczykiem pobranym z respa.
Osoba mająca klucz to Klucznik:
- klucznik już raz pobrany klucz nie może przekazywać innym osobą
- jest związany z kluczem na jedno zycie
- klucznikiem nie może zostawać 2 X ta sama osoba
- jeżeli w trakcie transportu klucza klucznik ginie, klucz traci swoją wartość i idzie razem z nim do respa
- nowy klucznik może pobrać klucz z respa
- klucz może wisieć w respie aż do sprzyjającej sytuacji i być pobrany w odpowiedniej chwili
Skrzynki i ich zasady:
- skrzynki są oznaczone literami
- skrzynka A może być przenoszona tylko przez osoby z drużyny A i analogicznie jest z skrzynką B
- skrzynki nie moga być przenoszone przez drużynę przeciwną
- skrzynkę można przenosić tylko w obrębie budynków i pomiędzy nimi. (budynek to sam budynek i granica 2 metrów od niego)

Reszta jest ta sama.
Znasz kod wiesz co robić. Smile

_________________


Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lemonvip
WIDMO - Kapral


Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 2122

PostWysłany: Sro Maj 18, 2011 12:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

stachu napisał:
Modyfikacja którą zrobił Jacek podczas ostatniej akcji dodała smaku: Cegły z kodem są 3, leżą od początku przy fladze. Nie wolno ich przenosić, tylko jedna cegła zawiera prawidłowy kod. Takie coś zapobiegało zbyt szybkiemu zdobyciu flagi przez jakiegoś sprintera.


Jacek jej nie wprowadził Very Happy ta modyfikacja wyszła juz pierszego dnia kiedy to graliśmy w to po raz drugi a Jacek zapomniał starą cegle usunąć i Dosia wklepywał ten sam kod którym ja otworzyłem w pierwszej rozgrywce Very Happy

sprawa insza, kiedy podbiłem w pierwszej rozgrywce to mimo ze dałem dobry kod 0110 Very Happy to i tak ciezko mi byla ją otworzyc bo sie troche kłódeczka haczyła wiec tu może byc taka opcja przy 3 kodach ze ktos wbije dobry pociągnie ale sie cos przychaczy i bedzie dalej szukał innego, tym bardziej ze kłódka w oponach i tylko łapska sie wystawia i kawałek łpetyny. wiec może taki bug wystąpić

Dodane po 1 minutach:

jackub napisał:
Pomysł Lemona zaowocował, inną myślą.

Flaga na środku, Resp A w czerwonym budynku i w lesie za 3 około 35 metrów.
Kod znajduje się w skrzynce zakluczonej na klucz który jest w respach, skrzynka A jest w 2 a skrzynka B jest w 1 skrzynkę można otworzyć kluczykiem pobranym z respa.
Osoba mająca klucz to Klucznik:
- klucznik już raz pobrany klucz nie może przekazywać innym osobą
- jest związany z kluczem na jedno zycie
- klucznikiem nie może zostawać 2 X ta sama osoba
- jeżeli w trakcie transportu klucza klucznik ginie, klucz traci swoją wartość i idzie razem z nim do respa
- nowy klucznik może pobrać klucz z respa
- klucz może wisieć w respie aż do sprzyjającej sytuacji i być pobrany w odpowiedniej chwili
Skrzynki i ich zasady:
- skrzynki są oznaczone literami
- skrzynka A może być przenoszona tylko przez osoby z drużyny A i analogicznie jest z skrzynką B
- skrzynki nie moga być przenoszone przez drużynę przeciwną
- skrzynkę można przenosić tylko w obrębie budynków i pomiędzy nimi. (budynek to sam budynek i granica 2 metrów od niego)

Reszta jest ta sama.
Znasz kod wiesz co robić. Smile


za dużo zasad, king of hell jest fajny bo prosty jak ru....

wiec i tak bedę oponował aby rozegrac to na wzór moich propozycji bez dodatkowych udziwnień tylko miejsce zmienić
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 03, 2016 4:36 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Kelo



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 935

PostWysłany: Sro Maj 18, 2011 4:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem za wersją Jacka Jest naprawdę ciekawa i strasznie mobilna Smile
_________________
____________ ______Joga Bonito_________________________


www.widmoasg.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Scenariusze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group