Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bacidus Evul
Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 31
|
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 5:24 pm Temat postu: Genialne filmy |
|
|
Witam / is back one more time/
Na koncu ostatniej akcji na cyplu miedzy Gilasem a Feariem rozgozala debata na temat filmów. Myśle, że to całkiem dobry temat na OffTopa. A zatem moje propozycje na razie tylko dla gatunku o tematyce militarnej i S-f:
- Residen Evul
- S.W.A.T
- Bad Boys (I i II)
- Terminator II
- Predator (I i II)
- Helikopter w ogniu
- Leon Zawodowiec
- Jarhead
To dla mnie klasyka tych gatunkow to napewno nie wszystko ale na razie tylko tyle mi przychodzi do głowy. Dyskusja otwarta jak ktoś ma kolejne propozycje lub inne zdanie co do tych filmó z chęcia poczytam opini innych. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
CHIEF WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 277
|
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 5:50 pm Temat postu: |
|
|
Czemu nie
-Łzy słońca
-Band of Brothers(serial)
-Alien(wszystkie części)
-Enemy at the Gates _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fearie WIDMO - Kapral
Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 3751
|
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 6:30 pm Temat postu: |
|
|
Ogólnie nie jestem nigdy w stanie wymienić filmów tak bez namysłu bo jakoś tytułów nie potrafie zapamiętywać.
Lecz... BHD za świetne zdjęcia Łzy słońca też fajne ale ostatnio przypadły mi do gustu Duchy Goi i Shooter ale jeszcze go nie mam lecz z tego co słyszałem to jest podobno fajny film:) A jeśli chodzi o klasyke to bezwzględnie Czas Apokalipsy (jest jakiś nowy ale jeszcze nie miałem czasu obejrzeć) oraz nieśmiertelny Most na rzece Kwai z genialną muzyką _________________
www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych |
|
Powrót do góry |
|
|
mIXer WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 22 Wrz 2006 Posty: 319
|
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 7:15 pm Temat postu: |
|
|
Mi bardzo przypadł do gustu "We were soldiers". Moim zdaniem Mel Gibson odwalił kawał dobrego aktorstwa. A shooter'a widziałem, choć w słabej jakości. Powiem tak, obejrzeć można ale aby sie podniecać to już nie. Film jest bardziej sensacją niż militarnym. Gdyby nie parę smaczków snajperskich to byłby bardzo przeciętny.
Jeszcze mogę polecić obydwie części Bourna, choć książka i tak była lepsza. _________________
Mr. 9-millimeter is the shepherd protecting my righteous ass in the valley of darkness. |
|
Powrót do góry |
|
|
Fearie WIDMO - Kapral
Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 3751
|
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 7:28 pm Temat postu: |
|
|
BOurna teraz niestety 3 część będzie:( a miałem o nim takie dobre wspomnienia:/ Hmm... obejrze shootera i zobacze. _________________
www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych |
|
Powrót do góry |
|
|
Bacidus Evul
Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 31
|
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 8:02 pm Temat postu: |
|
|
- Łzy słońca
- Wróg u bram
- Bylismy żołnierzami
Fak baskie były a tak na uboczu bilas "Łzy słońca" 3 lata minęły zgubiłeś tą płyte i mam ściągnąć na nowo czy się znajdzie _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kelo
Dołączył: 04 Wrz 2006 Posty: 935
|
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 8:12 pm Temat postu: |
|
|
Fakt książka jest o wiele lepsza od filmu. Film to tak naprawdę jest zupełnie inna historia. _________________ ____________ ______Joga Bonito_________________________
www.widmoasg.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
jackub WIDMO - Sierżant
Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 2326
|
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 8:32 pm Temat postu: |
|
|
Kelo napisał: | Fakt książka jest o wiele lepsza od filmu. |
Zgadzam się.
A co do filmów to nikt jesce nie wymienił naprawdę klasyki a z racji wieku to nie wiem czy to znacie
Łowca androidów.
Odyseja kosmiczna.
Predator.
Mad Max.
trochę młodsze filmy to
Misja na czerwona planetę
Apollo 13
Dzień niepodległości też bym tu dodał.
Co do wojennych a może sensacyjno militarnych to.
Klasyka Polowanie na czerwony październik
serial niemiecki Das U-boot (mogłem sie pomylić w tytule).
i zarazen wszystkie dotyczące tematyki submarine
niezły tez jest Pan życia i śmierci.
Oczywiście Wszystkie częsci RAMBO (na tym sie wychowałem)
i tu nie może zabraknąc Commando
Troche przybyło tytułów. _________________
Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym) |
|
Powrót do góry |
|
|
Fearie WIDMO - Kapral
Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 3751
|
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 8:58 pm Temat postu: |
|
|
Heh. Odyseja kosmiczna super była też ją pamiętam pomimo tego że jestem jednym z młodszych:) Tytuł to chyba bardziej Das Bot (taki ładny germański:)) Apollo 13 będzie teraz w jakiejś gazecie i trzeba przynac że Henks stworzył z Beconem dobry klimat w tym londownku jak się ten trzeci zachorował Fajnie grali. A Polowanie to klasyka, Connery genialny, tak jak zresztą w Imieniu Róży. Trzeba powiedzieć że i na podstawie knigi Clancy`ego (Polowanie) jak i Umberto Eco (Imię) aktor ten jest nie do pobicia. Pokusiłbym sie nawet o stwierdzenie że był to jedny prawdziwy Bond:D _________________
www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych |
|
Powrót do góry |
|
|
FiFi
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1027
|
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 10:00 pm Temat postu: |
|
|
A MI SIE PODOBA PIANISTA i dotego taki mało znany filmik - SO WEIT DIE FUSE TRAGEN
" SO WEIT DIE FUSE TRAGEN " w polskiej wersji to chyba "Jeniec" _________________
/)/)
( ..
|'-._)
|#|
|#|
|#|
|#|
|#| |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 10:22 pm Temat postu: |
|
|
Blade runner...
"Do Androids Dream of Electric Sheep?"
niesamowity klimat. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
Duscann
Dołączył: 27 Sty 2007 Posty: 394
|
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 9:55 am Temat postu: |
|
|
"Tornado"
"Snajper"
"Pluton" |
|
Powrót do góry |
|
|
Bacidus Evul
Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 31
|
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 12:21 pm Temat postu: |
|
|
Tornado to jest jakaś koreańska produckja? Bo kiedyś coś takiego oglądałem i tam chodziło o konflikt północy z południem i terroryzm vs jednostki specjalne. Ale jeżeli to jest to to był to moim zdaniem nudny film z żenującą fabułą i tekstami. Byłem tak wkuty że zmarnowałem na niego 2h źe szok. Za to Pluton kawał dobrego kina a snajpera nie widziałem.
Dziwi mnie natomiast, że jeszcze nikt np. nie wspomniał o "Brave Heart" albo "Die Hard" czy saga "Blade'a"
P.S
Stachu "Blade Runnera" mam gdzieś w Directory's Cut - film ponadczasowy no i z najlepszego rocznika w końcu każdy wie, że w '82 same genialne rzeczy na świat wychodziły _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
jackub WIDMO - Sierżant
Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 2326
|
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 12:39 pm Temat postu: |
|
|
Myślę że to dlatego, że głównie sie skupiliśmy na S-Fii i tematyce wojennej
Skoro można odstąpić od tej tematyki to
mój faworyt Misja z muzyką Enio Morricone
następnie Ostatni Mochikanin
Rob Roy
Waleczne Serce
Conan
Siedmiu samurajów (ciekawe czy któś to widział właśnie na tej podstawie wyprodukowano siedmiu wspaniałych)
Shogun serial
Klos czyli J-23 czyli Stawka większa niż życie nie wiem czemu ale lubie ten serial
Szczerze mówiąc to ten topik jest dobry bo troche sie nawspomina miłych chwil przy szklanym czy kinowym ekranie. _________________
Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym) |
|
Powrót do góry |
|
|
Bacidus Evul
Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 31
|
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 12:46 pm Temat postu: |
|
|
Ostatni Samuraj - jak ktoś kocha japońskie sztuki walki i ich kulturę no i oczywiście całe kino Kurosawy _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|