Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna wagrowiecasg.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lunarbase from Movie Battles 2.

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Nie Wrz 03, 2006 10:30 pm    Temat postu: Lunarbase from Movie Battles 2. Odpowiedz z cytatem

Wiedźmin:Scenariusz zainspirowany mapą Lunarbase z gry Jedi Knight 3: Jedi Academy: Movie Battles 2.
Maksymalny Czas rozgrwyki:
15-20 minut.
Ilość graczy:
2-30
Potrzebne rekwizyty:
Kartki papieru - "życie" generatora.
Pudełka/kartony itd. x3 - Tu będzie składowane "życie" graczy, jeden z nich posłuży za komputer.
Linki/sznurki/taśma klejąca - potrzebne do oznaczania drzwi zamkniętych.
Oznaczniki życia - w postaci piłek, kulek, lub innych małych przedmiotów.
Gwizdek - do wyznaczenia momentu startu i zakończenia.
Nóż - może być w niego wyposażony każdy gracz. Po zhakowaniu drzwi należy odciąć linkę gdzieś z boku, aby zasygnalizować, że drzwi są już otwarte.
Mapy:

Masarnia.
[img] http://img226.imageshack.us/img226/2947/legendacaocign8.jpg[/img]
Legenda do mapy masarnii.

Mapa Lunarbase.
Drużyny i klasy:
Imperium:
Rozkazy:
Generator rozpoczął pracę! Lord Vader zechce przybyć do bazy księżycowej, by sprawdzić postępy. Jednak nasi szpiegowie odkryli niezidentyfikowane obiekty przecinające orbite. Obawiamy się nagłego natarcia rebelianckiego ścierwa. Musicie dopilnować, by rebelianci nie zniszczyli generatora. Macie zabić ich. Wszystkich!
Podpisano: TK231.
Opis: Jest to drużyna, która musi bronić generatora przez czas rozgrywki. Opcjonalny warunek zwycięstwa: zabicie wszystkich rebeliantów.
Klasy w imperium:
Soldier:
Jednostka wyposażona w krótką broń sprężynową. Jest podstawową jednostką imperium. Soldier ma 2 respawny (3 życia). Nie posiada wystarczającego doświadczenia, żeby móc hakować komputery.
Elite Soldier:
W slangu: Elitka. Jednostka specjalna imperium. Wyposażona jest standardowo w długą broń sprężynową. Elite soldier ma 1 respawn (2 życia).
Bounty Hunter:
Snajper. Posiada długą broń snajperską z lunetą. Ma jedno życie.
Mandalorianin:
W slangu: Menda. Jest to postać posiadająca broń elektryczną. Ma jedno życie.
Respawn imperium (impów) znajduje się w budynku oznaczonym na kompletnej mapie jako "ciemnia".
Szczegółowy wygląd respawnu:
Karton, pudło stojące pod ścianą.
Rebelia:
Rozkazy: Imperium zakończyło prace nad generatorem emitującym silne pole siłowe wokół księżyca Yanin 9. Wasz transportowiec jako jedyny uniknął wrogich patroli. Musicie zadbać o to, aby nasz wysiłek nie poszedł na marne. Przedostańcie się do bazy wroga znajdującej się w okolicy. Zniszczcie generator. W was jest nasza ostatnia nadzieja!
Podpisano: Padme Amidala.
Opis: Jest to drużyna, która musi zniszczyć generator imperium w wyznaczonym czasie. Opcjonalny warunek zwycięstwa: Zabicie wszystkich działaczy imperium.
Klasy w rebelii:
Soldier:
Jednostka wyposażona w krótką broń sprężynową. Jest podstawową jednostką rebelii. Soldier ma 2 respawny (3 życia). Nie posiada wystarczającego doświadczenia, żeby móc hakować komputery.
Elite Soldier:
W slangu: Elitka. Jednostka specjalna rebelii. Wyposażona jest standardowo w długą broń sprężynową. Elite soldier ma 1 respawn (2 życia).
Hero:
Snajper. Posiada długą broń snajperską z lunetą. Ma jedno życie.
Clone Trooper:
W slangu: Klon. Jest to postać posiadająca broń elektryczną. Ma jedno życie.
Respawn rebelii (rebów) znajduje się w miejscu oznaczonym na kompletnej mapie jako "choinki".
Szczegółowy wygląd respawnu:
Karton, pudło stojące pod drzewem.
Śmierć i życie:
Każda jednostka trafiona raz w dowolne miejsce na ciele traci życie. Jeśli ma kolejny respawn, to wraca do miejsca ożywiania swojej drużyny i wrzuca do pudła oznacznik respawnu, czyli piłkę lub inny mały przedmiot. Wtedy dostaje nowe życie i może się dalej strzelać. Wstępnie każdy ma przy sobie tyle oznaczników, ile respawnów (soldier 2, elitka 1). W wypadku zgubienia przedmiotu respawn przepada. Raspawnować można się tylko po wrzuceniu przedmiotu to pudła. Respawnów nie można oddawać komuś.
UWAGA: W scenariuszu obowiązuje friendly fire i zasada z eliminacją broni poprzez strzał w nią. Broń respawnuje się razem z graczem, po utracie życia gracza. Jednostki bez respawnu nie mają respawnu broni.
Lunarbase:
Drużyna rebeliantów ustawia się na spawnie w choinkach, drużyna imperium na spawnie w budynku z ciemnią. Zadaniem rebelii jest przedarcie się do bazy wroga i zniszczeniu generatora. Może im w tym pomóc zadanie poboczne.
Zadanie poboczne: Let's hack them!
Rebelia może dostać się do Comamnd Room i zhakować drzwi ułatwiając sobie tym samym dojście do Generator room.
Jeden z graczy (nie żołnierz) musi przedostać się do komputera (pudła/kartonu) umieszczonego w Comamnd Room i wrzucić do środka 15 niezbyt dużych kamieni. Wtedy można przeciąć line w miejscach oznaczonych na mapie jako "Drzwi do zhakowania". utrudni to obrone bazy imperium i da większe pole do popisu rebeliantom.
Ten punkt można jednak pominąć i przedrzeć się do generatora siłowo, choć jest to trudniejsze :]
Po przedarciu się do Generator room rebelia ma za zadanie zniszczyć generator. Generator jest w postaci rozwieszonych 4-5 kartek (to można ustalić). Można go zniszczyć poprzez przestrzelenie 5-cioma kulkami każdej kartki. Jest to zakończenie scenariusza i zwycięstwo rebeli.
Zadania imperium są chyba oczywiste - tak zakampić, żeby rebelianci nie wykonali zadania. Strzelać można się po terenie całej masarnii. Jeśli rebelianci nie wyrobią się w określonym czasie, zwycięża imperium.
Doooon't do that!
Na zakończenie napiszę czego się zabrania:
- Nie można wykonywać tzw. "Spawnkillingu". Jest to kampienie na spawnie wroga i celowanie do niego w oczekiwaniu aż się zrespi.
- Nie można przechodzić i strzelać przez "Drzwi zamknięte" i nie otwarte jeszcze "Drzwi przeznaczone do zhakowania"
Pozostałe zasady są standardowe i używane podczas wszystkich akcji :]
P.S.
Jest to wersja beta scenariusza, wszystko jest zrobione na szybko, mapki są nie dokładne i małoszczegółowe, moga być także niewyraźne :/ Czekam na wasze komentarze i uwagi. Piszcie o wszystkich niejasnościach związanych ze scenariuszem, a szybko będę naprawiał te niedopatrzenia.
Jeśli to przeczytałeś to znaczy, że Ci się nudzi, jesteś maniakiem głodnym nowych scenariuszy, lubisz czytać lub jesteś moim wielkim fanem. Nie ważne, które z tych kryteriów spełniasz, w każdym razie dziękuję za uwagę.

Giller: Cóż, bardzo długi opis scenariusz komplikuje go. Myslę, że na forum nie mo co go objaśniać, przed akcją kiedy zdecydujemy sie na niego nastąpi podzaił stron i wyjaśnienia ze strony "creatora".
Moja uwaga, co do respawnu to myślę, że wymaga to gruntownego przemyślenia gdyż będzie za dużo "kręcenia"
p.s. mapy bardzo udane

Bacidus: ech i tyle - powodzenia z tłumaczeniem Gilas już nie raz próbował

Stachu: ach ta wyobraźnia
podoba mi sie pomysł z generatorem w postaci 5 kartek które trzeba przestrzelić, to może być naprawdę fajne.
hackowanie drzwi też niezły pomysł, przydałby sie jakiś karton celem zasłonienia ich zupełnie (żeby można bylo je zhackować niepostrzeżenie)
ze spawnami robi sie jeden wielki bajzel, kiedyś próbowaliśmy...
co do tłumaczenia scenariusza - proponuję zrobić spójną, skróconą wersję (bez całej zabawy w imerium etc) wydrukować w 20 kopiach i rozdać przed akcją

Chief: Pomysł nawet, nawet. Trzeba go tylko jeszcze troche dopracować(dokładniejsze mapy itd. itp.) No i te respy... Tu może być troche problemów

Wiedźmin: Jesteście jak widzę sceptycznie nastawieni co do kilku żyć. Powiem wam, że w niektórych środowiskach ASG, atakujący mają zawsze po 2 życia (sic!). Nie ma co się przejmować, bez testów i treningu w scenariuszu nie dojdziemy do niczego. Ile może być w końcu scenariuszów z VIPami i bombami. To ASG, a nie AT :] Myślmy abstrakcyjnie, a będą ciekawe pomysły.

The_PiotREXszpiegowie? na litość boską!! Wiedźmin! Dobrzez że Yasi tego nie widziała bo by Cię normalnie pogryzła chomiczymi ząbkamiszpiegowie? na litość boską!! Wiedźmin! Dobrzez że Yasi tego nie widziała bo by Cię normalnie pogryzła chomiczymi ząbkami

Kymon: Wiedzmin napisał:
W scenariuszu obowiązuje friendly fire i zasada z eliminacją broni poprzez strzał w nią. Broń respawnuje się razem z graczem, po utracie życia gracza. Jednostki bez respawnu nie mają respawnu broni.
Jeżeli osoba posiadałaby przy sobie drugą broń to czy mogłaby z niej korzystać?

Giller: Wiedźmin ja wiem, że ty chcesz jak najlepiej (ja też bym sobie scenariusz jakiś przeprowadził), ale ostatnio nawet proste przeprowadzenie vipa z punktu do punktu okazało się dla nie których nie możliwe do zrozumienia. A jeśli wprowadzi się rekwizyty i resy to dopiero będzie "bajzel". Tak więc najlepiej to wytłumaczyć przed samą akcją (choć i tak nie gwarantuję sukcesu)
Jestem za scenariuszami, ale wszyscy muszą się stosować do zadań i przepisów które wymyślił jego twórca, albo poprostu odpuścić i nie psuć zabawy innym.
Jestem jak najbardziej za scenariuszami i niedługo przedstawie swój

Bacidus: Najpierw trzeba zgrać całą ekipe bo wystarczy jeden taki co mu się nie będzie chciało słuchać i ci zrobi taką dywersje że może wytłumaczysz o co chodzi w scenariuszu po 2h a i tak nic z tego nie wyjdzie. Ja jestem jak najbardziej za scenariuszami ale uwazam ze dla wiekszosci z nas poprostu jest jeszcze na to za wcześnie. To tak jak byś nie wiem dopiero zdał prawko a już chciał robić Drifty - tak się poprostu nie da.

Giller: Bacidus napisał:
‘’ale uwazam ze dla wiekszosci z nas poprostu jest jeszcze na to za wcześnie ‘’
No już nie przesadzajmy. Ja uważam, że osoby które psują scenariusz można liczyć w jednościach. Reszta chce scenariusza i jest gotowa

The_PiotREX
No cóż niektóre scenariusze są po prostu kiepskie :/ wtedy nic dziwnego ze ludzie chcą je ulepszyć. Zreszta jesli tak przeżywasz ten scenariusz z transportem VIP'a: potem rozegralismy go dwa razy zgodnie z twoimi zasadami. z tego co pamietam nie oddalismy (ochrona) ani jednego strzału. Słowem: coś szwankowało w planie skoro było tylko bieganie, nie? chyba ze to nie airsoft gunning a airsoft running
Nie uważam ze można zmieniać plan ot tak sobie! Uważam ze jest to nie fair. Ale ci którzy umieją się dostosować a stać i wrzeszczeć że ktoś zepsuł ich plan, to Ci bawili się świetni: nikt juz nie wiedział kto jest wrogiem a kto sojusznikiem. nawet najlepszy kumpel mógł Ci walnąć w plecy. A spotkanie? Matko! 10 facetów celujących do siebie i czekajacych w napięciu aż tylko ktoremuś z oponentów drgnie palec żeby zacać jatkę!!! Dosłownie filmy Johna Woo w połaczeniu z fabułą Stracrafta. Było zajefajnie! Także dzięki Tobie Daras, za co niniejszym jeszcze raz dziękuje.

Giller: Jeśli nie oddałeś strzału i wygrałeś to chwała tobie jesteś the best, albo druga strona poprostu nawaliła bo nie potrafiła się zorganizować, żeby zabić vipa. Jeśli nie potrafimy przeprowadzić prostego scenariusza to co dopiero taki w którym są resy i rekwizyty.
p.s. polecam raz jeszcze "Jarhead"
p.s.2. wątek przenieśmy do innego tematu, notabene założonego przeze mnie

Wiedźmin: akbyście się zdecydowali na Lunarbase, to dajcie mi znać i powiedzcie kiedy chcecie go realizować :]

F&F&F: lol scenariusz odbiega troszke od standardów ale jest cool i oryginalny

bacidusŁWiedzmin my z Gilasem chcielibysmy sprobowac w sobote. Jezeli jestes chetny daj znac. Reszta ktora jest chetna sadze ze tez by sie zjawila.

Wiedźmin: Nie ma sprawy, może być sobota. Moje pytanie: czy ktoś pomógłby mi z przygotowaniem rekwizytów? Myślę tu konkretnie o oznacznikach życia, bo jak mam przynosić x>20 małych przedmiotów, to mnie nie zabardzo bawi. No i mogą być problemy z kartonami, mogę przynieść masę pudełek o margaryny, ale nie jest to pudełko najwyższych lotów. Poza tym: ma ktoś gwizdek??

Bacidus: Gwizdek by sie znalazl a co do reszty to powiedz czego potrzebujesz dokladnie to moze jakos pomyslimy z SMOGowcami i cos zalatwimy. Teraz sie wypowiadam za cala grupe ale mam nadzieje ze nie beda mi mieli tego za zle

Wiedźmin: Wszystko jest napisane na początku posta ze scenariuszem. Potrzebuję tylko to.
Wypadałoby, żeby każdy miał jakiś nożyk we własnym zakresie, albo będzie zrywał linke ręcznie. Kartki wezme, to nie problem, 3 pudełka trza skombinować, nici wezmę, oznaczenia życia są potrzebne, tak ok 20 by dobrze było, nie muszą być jednakowe, do tego gwizdek, no i oczywiście, co najważniejsze, dobry humor i chęć zabawy

Wiedźmin: a dla słomy 13 ‘’czisbógrerów”

The_Piotrex: A to ja dorzuce jednego gratis

Klucha: Nie strzelałam się jeszcze ze scenariuszem, ale moim skromnym zdaniem wydaje mi się to o wiele ciekawsze niż bez niego...

Giller: Punkt dla ciebie Kluseczko, tylko wszyscy muszą się stosować do założen twórcy, bo inaczej jest klops. Jeśli wszystko przebiega zgodnie z założeniami to jest naprawdę dobra zabawa.
p.s. sądzę, że jakikolwiek scenariusz by nie był to należy uszanować twórcę i przestrzegac jego zasad, a brak jakiejś inicjatywy nie uważam za brak inteligencji lub bierne/czynne wykonywanie poleceń twórcy. W końcu każdy ma robotę do zrobienia. Jeszcze raz bravo dla Olka scenariusz przejrzysty, sprawił mi mnóstwo frajdy (co nie Bandi )

Klucha no właśnie, a dostosowanie całej grupy jest bardzo trudne. ciezko zeby wszyscy sie zgrali, no, ale jesli znajdziesz dobrych i solidnych ludzi to napewno jakis scenariusz jest do zrealizowania:)

_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 7:51 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Scenariusze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group