Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna wagrowiecasg.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

06042007 C1

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Strzelanki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Pią Kwi 06, 2007 3:21 pm    Temat postu: 06042007 C1 Odpowiedz z cytatem

Wrażenia, hmm, było super ale to jeszcze nie ten C1 ale będzie coraz lepiej Twisted Evil Coś jeszcze napisze jak się pozbieram Twisted Evil
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 5:56 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
monique



Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 208

PostWysłany: Pią Kwi 06, 2007 4:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W imieniu 4[FUN] dziękujemy za strzelankę Wink Było bardzo sympatycznie jak zawsze zreszta i wesoło Smile teraz tylko drzemka ....Smile
_________________
4[FUN] Public Relations
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kymon
WIDMO - Rekrut


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1865

PostWysłany: Pią Kwi 06, 2007 8:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co prawda zjadłęm syty obiadek i przespałem się z 3 godziny, ale nie mam aktualnie weny twórczej do pisania.
Powiem jedynie, że UWIELBIAM budować bunkry i czekać na atak wroga, który ZAWSZE Twisted Evil zostanie rozbity .
To tyle Cool

PS. Jackub wrzuć foty !

_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Fearie
WIDMO - Kapral


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 3751

PostWysłany: Pią Kwi 06, 2007 9:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

heh akcja była fajna:) Musze powiedzieć że jeszcze nigdy nie nagoniłem się za kobietą w lesie co dziśRazz Źle myślałem aby zabrać dziś tylko real capa bo jednak sporo luda przybyło na akcje:) Szkoda tylko że po udanej akcji koło południa po powrocie się ze starszymi pokłuciłem i nie jade jutro do rogoźna:(

a i jeszcze jedna fajna akcja, jak z Gillerem w tym samym momencie strzelaliśmy do 3 ludków im w plery i wszyscy zeszli a potem każdy z nas myślał że to on strzelał a to poprosty był jakiś zonk że idealnie tak samo strzelaliśmy:)

_________________

www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jackub
WIDMO - Sierżant


Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 2326

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 10:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pierwszy raz na C1 nielicząc tego we wrzesniu 2006r. (4 osoby tylko były)

Wiec uznaje to za pierwszą pełną akcją na C1.
Prawdę powiedziawszy jestem pod ogromnym wrażeniem lasu, i musze powiedzieć że tak jak bardzo od razu przypadł mi do gustu urban to las zrobił na mnie równie duże wrażenie.

Akcyjki były fane szgólnie obrona i atak drzewka druida Smile Twisted Evil prawdę powiedziawszy to akcja z obroną w naszym perfekcyjnie przygotowanym wilczym szańcu była wyborna. i tu brava dla wszystkich obrońców którzy zabrali sie ochoczo do pracy. I bronilismy sie bardzo dobrze. Kramer thx za ściągniecie gilasa którego tak szczerze nie widziałem.

Tak nawiasem mówiąc to jak sie krzaczki rozrosną i sie zazieleni to widoczność spadnie ogromnie i dzieki temu adrenalinka wzrośnie niesamowicie. Czekam tylko na to.

Ostatnia kameralna akcyjka dodatkowo podjarała mój zapał do lasku, chodzi oczywiscie o pojedynek monique vs. jackub bardzo mi sie to spodobało ale na wezwanie moniki, "rycerz anusi" <- antonio wyjasnie ci ten moj specyficzny skrót w realu przy najbliższej okazji, dopadł mnie w zawrotnym tempie, by pomscić monikę Twisted Evil Twisted Evil

Byle wiecej takich akcji, tylko musze dodatkową baterię kupić bo ta zawze sie okńczy z końcem akcji, i wcale nie wiem czemu Twisted Evil Question Twisted Evil

_________________


Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
WSC



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 25

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 10:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jackub mozesz wrzucic te fotki ktore robiles telefonem ?
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 5:56 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 11:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepsze akcje jak przy szturmie na drzewo driuda stwierdziliśmy, że 4fun wyśle kogoś nam na plecy (Antonio się wypierał ze to nie był pomysł 4funu ale wyciekło Twisted Evil ) tak więc z Feariem zatoczyliśmy duży krąg i od tyłu patrze a tu kapelusz, podchodzę bliżej widzę plecy i seryjka. Patrze a ty trzech wychodzi dosłownie BIG LOL. W jednej sekundzie z Feariem razem wystrzeliliśmy i było pozamiatane Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

A druga akcja warta uwagi (też jako wskazówka do przyszłych bojów) przy obronie obstrzeliwał mnie shotgun potem zmienił feralnie pozycję że był totalnie odsłonięty. To mu pylylyly i lina się złamała i mogłem pojedynczo od boku eliminować kolejnych napastników. Tak więc linia jest ważna i dobrze ustawiona jest bardzo trudna do przejścia Wink

Czekam na zielone Cool

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Strzelanki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group