Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna wagrowiecasg.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

REGULAMIN DLA WSZYSTKICH

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Strzelanki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Sob Paź 21, 2006 4:32 pm    Temat postu: REGULAMIN DLA WSZYSTKICH Odpowiedz z cytatem

Na akcji Jakub spytał się czy i gdzie jest jakiś regulamin. Mam nadzieję, że ten w pełni cię usatysfakcjonyje, strzelamy się według ogólnie przyjętych w Polsce zasad.

Regulamin skopiowany z http://www.wmasg.pl/artykuly.php?artykul=14&sid=

I. Zasady bezpieczeństwa
Środki ochrony oczu:

Wszyscy gracze airsoft dokładają najwyższej staranności, by spotkania i walki airsoft były pozbawione jakichkolwiek zagrożeń dla życia i zdrowia uczestników oraz osób postronnych.
Każdy gracz airsoft zobowiązany jest posiadać w trakcie walk airsoft środki ochrony oczu, jako organu najbardziej narażonego na uszkodzenia. Środki ochrony oczu powinny być wytrzymałe na postrzał z amunicji ASG z bliskiej odległości, ze wszelkiego typu broni ASG.
Każdy gracz airsoft, w przypadku wątpliwości dotyczących skuteczności stosowanych środków ochrony oczu, zobowiązany jest do przeprowadzenia testu wytrzymałości, polegającego na oddaniu strzału / serii strzałów, do mającego mieć zastosowanie środka ochrony, z bliskiej odległości, z najmocniejszej, dostępnej broni ASG. W szczególności dotyczy to środków ochrony oczu, których przeznaczenie jest inne niż do airsoft.
Środki ochrony oczu muszą być założone przez uczestnika airsoft przez cały czas trwania walk airsoft. Zdjęcie środków ochrony może nastąpić wyłącznie w strefie bezpieczeństwa.
Gracz airsoft, który zdejmie środki ochrony oczu poza strefą bezpieczeństwa, może być upomniany przez każdego z pozostałych graczy. Nie zastosowanie się do upomnienia bądź ponowne upomnienie, stanowi podstawę do wykluczenia tego gracza z dalszych walk airsoft.


Spożywanie alkoholu i zażywanie środków odurzających

W trakcie trwania walk airsoft obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu oraz zażywania środków odurzających.
Spożywanie alkoholu jest dopuszczalne wyłącznie po ogłoszonym zakończeniu wszystkich walk airsoft.
Uczestnik walk airsoft, spożywający w trakcie ich trwania alkohol lub używa środków odurzających, może być natychmiast i nieodwołalnie wykluczony ze wszystkich walk airsoft.


Zabezpieczenie terenu walk airsoft pod względem materialnym:

Teren walk airsoft, przed jego wykorzystaniem, powinien być sprawdzony pod względem bezpieczeństwa przez organizatora walk.
Szczególnemu sprawdzeniu winny podlegać następujące elementy:


istnienie ukrytych dziur, jarów, załomów mogących stanowić zagrożenie dla uczestników,
istnienie przedmiotów (wystające pręty, potłuczone szkło itp.) mogących stanowić zagrożenie dla uczestników,
dostępność terenu dla osób trzecich, co może stanowić zagrożenie bezpieczeństwa tychże osób,
miejsca stanowiące jakiekolwiek zagrożenie, winny być oznaczone, w miarę możliwości, w widoczny sposób,


Zabezpieczenie terenu walk airsoft pod względem formalnym:

uczestnicy lub organizator walk airsoft sprawdza czyją własność stanowi teren tychże walk, lub pod czyim znajduje się zarządem i uzgadnia możliwość prowadzenia tam walk,
dodatkowo, o walkach airsoft powinny być powiadomione właściwe służby porządkowe (policja, straż leśna itp.), informując przy tym, na czym te walki polegają,


Inne środki ochrony i bezpieczeństwa:

Na miejscu walk airsoft powinna znajdować się apteczka pierwszej pomocy. W przypadku walk airsoft, gdzie organizator jest określony, obowiązek zapewnienia apteczki pierwszej pomocy spoczywa na organizatorze.
Dodatkowo na miejscu walk airsoft powinien znajdować się jakikolwiek środek łączności zewnętrznej (np. telefon komórkowy) dla możliwości wezwania pomocy w przypadku zaistnienia wypadku. W przypadku walk airsoft, gdzie organizator jest określony, obowiązek zapewnienia środków łączności zewnętrznej spoczywa na organizatorze.


Wszelkie inne środki ochrony, takie jak: hełmy, kaski, nałokietniki, nakolanniki, rękawice ochronne, ochraniacze na zęby, są zalecane do stosowania. Ich używanie leży w gestii uczestnika.


II. Zasady związane z zachowaniem porządku publicznego oraz obowiązujących norm prawnych
Noszenie broni ASG w miejscach publicznych powinno odbywać się z użyciem pokrowców, opakowań lub w inny sposób, zabezpieczający broń ASG przed widokiem publicznym.
Wydobywanie, strzelanie, celowanie lub jakiekolwiek inne użycie broni ASG w miejscu publicznym może być uznane za naruszanie zasad airsoft i powodować wykluczenie dopuszczającego się tego gracza airsoft ze wszelkich spotkań i walk airsoft.
Noszenie mundurów i oporządzenia używanego w airsoft w miejscach publicznych jest dozwolone, za wyjątkiem przypadków, gdy pozostaje to w sprzeczności z prawem powszechnie obowiązującym ( mundury i wyposażenie, a także symbole i oznaczenia, zastrzeżone dla określonych formacji, takich jak: wojsko, policja itp.).


III. Zasady używania broni białej w ASG
Broń biała (noże, sztylety, bagnety ) mogą, za zgodą pozostałych uczestników, stanowić część umundurowania lub wyposażenia gracza airsoft.
Zabronione jest używanie broni białej podczas walk airsoft, poprzez jej dobywanie w jakimkolwiek celu. Uczestnik, który dobywa broni białej podczas walk airsoft może być natychmiast i w sposób nieodwołalny wykluczony z dalszych walk airsoft.
Dobywanie broni białej może nastąpić wyłącznie w strefie bezpieczeństwa i wyłącznie w sposób nie zagrażający życiu i zdrowiu uczestników.


IV. Zasady używania środków pirotechnicznych lub środków pozoracji pola walki
Używanie środków pirotechnicznych lub środków pozoracji pola walki jest niedopuszczalne w walkach airsoft, za wyjątkiem zapisu punktu 2.
W wyjątkowych przypadkach, gdy organizator walk airsoft dopuści używanie środków pirotechnicznych lub środków pozoracji pola walki, powinno to się odbywać w sposób kontrolowany, wykluczający możliwość zaistnienia nieszczęśliwego wypadku. Organizator określa zasady używania środków pirotechnicznych lub środków pozoracji pola walki w opublikowanym przez siebie regulaminie walk airsoft.


V. Zasady uznawania trafień, zachowania się trafionych
Trafienie w każdą część ciała, uznaje się jako wyeliminowanie trafionego z dalszej walki airsoft.
Trafiony uczestnik sygnalizuje fakt trafienia poprzez uniesienie obu rąk do góry i okrzyk "dostałem".
Dopuszczalne jest pominięcie unoszenia rąk i okrzyku w sytuacjach, kiedy takie zachowanie może ujawnić skryte działanie osoby, która oddała celny strzał.
Trafiony gracz pozostaje w miejscu trafienia. Trafiony gracz przyjmuje taką pozycję, by fakt jego wyeliminowania był oczywisty oraz by jego pozycja nie utrudniała walk airsoft pozostałym uczestnikom. Trafiony gracz może przemieścić się do strefy bezpieczeństwa dopiero wówczas, gdy w rejonie, gdzie został trafiony, nie toczą się już żadne działania, a przejście do strefy bezpieczeństwa nie będzie odbywało się przez rejon innych działań. Trafiony gracz szczególnie dba o to, by nie przeszkadzać lub nie utrudniać walk airsoft innym uczestnikom.
Nie przyznawanie się do otrzymanych trafień jest naruszeniem podstawowego kanonu, na jakim opiera się airsoft - kanonu uczciwości. Gracz airsoft, który uporczywie i w sposób ewidentny unika przyznawania się do otrzymanych trafień, nie jest mile widziany w środowisku airsoft. W związku z tym może zostać wykluczony z udziału we wszelkich walkach, spotkaniach i imprezach airsoft.
Trafiony uczestnik od chwili zasygnalizowania trafienia, zachowuje pełne milczenie. Nie jest dopuszczalne porozumiewanie się w sposób bezpośredni, przy użyciu środków łączności, ani w żaden inny sposób, z pozostałymi uczestnikami, zarówno biorącymi udział w dalszych walkach airsoft, jak i uczestnikami, którzy zostali także trafieni. Zakaz porozumiewania się przestaje obowiązywać w strefie bezpieczeństwa, jednkaże porozumiewanie się może następować wyłącznie z osobami znajdującymi się w tejże strefie.
Trafiony uczestnik, od chwili zasygnalizowania trafienia, nie oddaje strzałów z żadnej broni ASG i w żadnym celu. Zakaz ten dotyczy również uczestników znajdujących się w strefie bezpieczeństwa.
Szczególnie niedopuszczalne jest przekazywanie jakichkolwiek informacji pozostałym w walce uczestnikom. Przekroczenie tej zasady może spowodować natychmiastowe i bezwzględne wykluczenie gracza z dalszych walk airsoft.
Trafienie w broń ASG używaną przez gracza uważa się, za wyeliminowanie tejże broni z dalszej walki airsoft.
Gracz, którego broń została wyeliminowana, nie może strzelać z niej do końca starcia, w którym nastąpiło wyeliminowanie. Dopuszcza się możliwość korzystania z broni ASG posiadanej przez wyeliminowanego, innego uczestnika. Przejęcie broni ASG wyeliminowanego uczestnika może nastąpić wyłącznie w tym miejscu, w którym został on wyeliminowany.
Wyczerpanie się amunicji ASG, nie skutkuje wyeliminowaniem gracza z walki airsoft. Gracz, któremu wyczerpała się amunicja, pozostaje nadal w walce.
Organizator walk airsoft może ustalić inne zasady uznawania trafień. W przypadku braku ustalenia innych zasad uznaje się za obowiązujące, podane w niniejszym zbiorze.


VI. Zasady korzystania ze środków łączności
Dopuszczalne jest korzystanie ze wszelkich środków łączności.
Organizator walk airsoft może zastrzec na swój użytek określone przez siebie kanały. Nie mogą one być używane przez pozostałych uczestników.


VII. Zasady organizowania walk airsoft - regulaminy
Walki airsoft, zwane dalej "imprezami", o charakterze zorganizowanym i o zasięgu ogólnopolskim, powinny być opatrzone, przygotowanym przez organizatora i podanym do publicznej wiadomości, Regulaminem Imprezy.
Z zachowaniem podstawowych zasad dotyczących bezpieczeństwa, organizator ma prawo do swobodnego określania zasad obowiązujących w trakcie trwania imprezy.
Wszyscy uczestnicy imprezy są zobowiązani do bezwzględnego przestrzegania zasad ustalonych w regulaminie, pod rygorem usunięcia z imprezy bez zwrotu poniesionych kosztów.


VIII. Sprawy inne
Żaden gracz airsoft nie może być dyskryminowany z powodu rodzaju i typu posiadanej broni ASG, umundurowania i wyposażenia. Jednakże każdy gracz airsoft dba o to, by jego umundurowanie i wyposażenie nie odbiegało w rażący sposób od norm umundurowania i wyposażenia powszechnie uznanych i przestrzeganych w airsoft, a także od przyjętego przez organizatorów klimatu rozgrywki (w tym sensownosci scenariusza).
Miłośnikiem i sympatykiem airsoft może być każda osoba, bez względu na wiek, płeć i rasę.
W spotkaniach, walkach i imprezach airsoft mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
W przypadkach szczególnych, w spotkaniach, walkach i imprezach airsoft mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 16 lat i posiadają pisemną zgodę rodziców / opiekunów, według ustalonego wzoru.


IX. Postanowienia końcowe
Niniejszy zbiór zasad nie stanowi prawa w powszechnym rozumieniu.
Stosowanie określonych w niniejszym zbiorze zasad, stanowi dbałość o rozwój airsoft w Polsce, poszanowania dla całego środowiska airsoft, a także dla panujących w tym środowisku dobrych obyczajów. Z tego względu, zbiór niniejszy stanowi zbiór zasad obowiązujących w środowisku airsoft w Polsce i zwany jest umownie "Prawem ASG".
Stworzenie niniejszego zbioru ma służyć ujednoliceniu zasad stosowanych w całym środowisku airsoft.
Niniejszy zbiór opracowany został na podstawie istniejących dotychczas i ogłoszonych zasad oraz na podstawie wypowiedzi wielu osób ze środowiska airsoft. Twórcy zaznaczają, iż dołożyli wszelkich starań, by ten zbiór zapewnił równe szanse dla wszystkich miłośników airsoft i pozwolił zapobiec wszelkim sporom i nieporozumieniom.

Jeśli ktoś uważa, że ten regulamin jest niezgdony z naszym lub narusza prawa autorskie to proszę o info i usunięcie przez admina

p.s. od siebie dodam bo nie wiem czy jest tu napomniane, że strzelający ma zawsze rację, a dwa strzały celne oddane w tej samej chwili max. do około 0,5 liczone są jako dwa trafienia i dwaj strzelający schodzą jako trafieni. Natomiast jeżeli kulka trafiła w gracza a ten np. dopiero odwrócił się i "postrzelił" drugiego liczone są jako "po czasie" i nie ważne.

p.s.2. każdy strzelający gdy widzi i jest 100% pewny, że przeciwnik dostał informuje go otwarzcie o tym fakcie i trafiony musi opuścić plac gry i wrócić do sejfa jako martwy. Nie wszyscy zawsze czują trafienie (adrenalina, grube bluzy, kamizelka, itp.) pamiętajmy, że ASG opiera się na zasadzie fair - play Cool Cool Cool

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
yasi



Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 146

PostWysłany: Sob Paź 21, 2006 4:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Strasznie długie, ale przyznam, że jak zaczynałam, to była to pierwsza rzecz, którą przeczytałam... No cóż, są tacy ludzie, którzy potrafią uruchomić i obsługiwać każdy sprzęt bez czytania instrukcji. Któregoś dnia przychodzi jednak taki dzień, że coś się psuje... Wtedy to ja wkraczam z przeczytaną instrukcją i wszystko wraca na dawne tory. To tyle w ramach mojego podejścia do regulaminów i podobnych rzeczy Smile Byłaby ze mnie całkiem dobra "biurwa" Twisted Evil
_________________
<< Nie myl prawdy z opini? wi?kszo?ci >>
Despite all your so called 'wisdom' or such things, I'll keep on telling you that:

HAMSTERS don't die... They just go to Heaven to regroup...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jackub
WIDMO - Sierżant


Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 2326

PostWysłany: Sob Paź 21, 2006 8:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zapoznałem się z regulaminem ! THX Giless !
_________________


Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Nie Paź 22, 2006 12:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
V. Zasady uznawania trafień, zachowania się trafionych
Trafienie w każdą część ciała, uznaje się jako wyeliminowanie trafionego z dalszej walki airsoft.
Trafiony uczestnik sygnalizuje fakt trafienia poprzez uniesienie obu rąk do góry i okrzyk "dostałem".
Dopuszczalne jest pominięcie unoszenia rąk i okrzyku w sytuacjach, kiedy takie zachowanie może ujawnić skryte działanie osoby, która oddała celny strzał.
Trafiony gracz pozostaje w miejscu trafienia. Trafiony gracz przyjmuje taką pozycję, by fakt jego wyeliminowania był oczywisty oraz by jego pozycja nie utrudniała walk airsoft pozostałym uczestnikom. Trafiony gracz może przemieścić się do strefy bezpieczeństwa dopiero wówczas, gdy w rejonie, gdzie został trafiony, nie toczą się już żadne działania, a przejście do strefy bezpieczeństwa nie będzie odbywało się przez rejon innych działań. Trafiony gracz szczególnie dba o to, by nie przeszkadzać lub nie utrudniać walk airsoft innym uczestnikom.
Nie przyznawanie się do otrzymanych trafień jest naruszeniem podstawowego kanonu, na jakim opiera się airsoft - kanonu uczciwości. Gracz airsoft, który uporczywie i w sposób ewidentny unika przyznawania się do otrzymanych trafień, nie jest mile widziany w środowisku airsoft. W związku z tym może zostać wykluczony z udziału we wszelkich walkach, spotkaniach i imprezach airsoft.
Trafiony uczestnik od chwili zasygnalizowania trafienia, zachowuje pełne milczenie. Nie jest dopuszczalne porozumiewanie się w sposób bezpośredni, przy użyciu środków łączności, ani w żaden inny sposób, z pozostałymi uczestnikami, zarówno biorącymi udział w dalszych walkach airsoft, jak i uczestnikami, którzy zostali także trafieni. Zakaz porozumiewania się przestaje obowiązywać w strefie bezpieczeństwa, jednkaże porozumiewanie się może następować wyłącznie z osobami znajdującymi się w tejże strefie.
Trafiony uczestnik, od chwili zasygnalizowania trafienia, nie oddaje strzałów z żadnej broni ASG i w żadnym celu. Zakaz ten dotyczy również uczestników znajdujących się w strefie bezpieczeństwa.
Szczególnie niedopuszczalne jest przekazywanie jakichkolwiek informacji pozostałym w walce uczestnikom. Przekroczenie tej zasady może spowodować natychmiastowe i bezwzględne wykluczenie gracza z dalszych walk airsoft.
Trafienie w broń ASG używaną przez gracza uważa się, za wyeliminowanie tejże broni z dalszej walki airsoft.
Gracz, którego broń została wyeliminowana, nie może strzelać z niej do końca starcia, w którym nastąpiło wyeliminowanie. Dopuszcza się możliwość korzystania z broni ASG posiadanej przez wyeliminowanego, innego uczestnika. Przejęcie broni ASG wyeliminowanego uczestnika może nastąpić wyłącznie w tym miejscu, w którym został on wyeliminowany.
Wyczerpanie się amunicji ASG, nie skutkuje wyeliminowaniem gracza z walki airsoft. Gracz, któremu wyczerpała się amunicja, pozostaje nadal w walce.
Organizator walk airsoft może ustalić inne zasady uznawania trafień. W przypadku braku ustalenia innych zasad uznaje się za obowiązujące, podane w niniejszym zbiorze.


wydaje mi sie że w powyższej kwestii mamy jeszcze sporo do opracowania... (niemal wszyscy, łącznie ze mną)

_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Łyplok



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 1342

PostWysłany: Nie Paź 29, 2006 12:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co chcesz przez to powiedzieć stachu? co dokładnie musieli byśmy opracować?
_________________
- Co robimy Panie Kapitanie?
- Napier***my!!!!!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Nie Paź 29, 2006 10:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chociażby czerwone opaski. mała rzecz a może uratować od niepotrzebnej seryjki po paszczy.

tak samo osoba która obrywa często wprowadza zamęt w dalszej strzelance uciekając przez środek akcji (sam sie czasem na tym łapie)

dobra byłaby zasada żeby po oberwaniu kucnąć na chwilę, nie ruszać sie, założyć opaskę, i iść do sejfa dopiero jak będzie wiadomo że nie przeszkadza sie w akcji. nie zamierzam nikomu narzucać, ale będe sam uskuteczniać.

_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Łyplok



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 1342

PostWysłany: Nie Paź 29, 2006 12:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No fakt. Tydzień temu właśnie oberwałem po dłoni będąc martwym... Nie było to przyjemne... Czerwoną opaskę zawsze mam ze sobą ale czasami zapominałęm jej używać...
_________________
- Co robimy Panie Kapitanie?
- Napier***my!!!!!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Nie Paź 29, 2006 12:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się ze Stachem, trafiony powinien wyraźnie zakomunikować, iż dostał i wydostać się z pola walki w sposób nie przeszkadzający innym. Może o zrobić odrazu gdy nie ma wymiany ognia albo chwilę poczekać aż potyczka przeniesie się w inne miejsce Cool . Co do czerwonych opasek to już dyskutowaliśmy na ten temat i wynikło z dyskusji że nie są one potrzebne (obowiązkowe) i jak ktoś chce to może jak nie to poprostu jak strzelanie ochłonie "strzałka" do sejfu Cool

p.s. nie wiem czy już to pisałem ale chyba się z tym wszyscy zgodzą, że giverę do 400 fps można używać wszędzie ale powyżej 400 fps nie wolno strzelać w systemie CQB czyli w budynkach. Jedyne odstępstwo od tej reguły to ostrzeliwanie z budynku osób które są w znacznej odległości od niego Twisted Evil

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Nie Paź 29, 2006 1:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zgadzam sie w 100% co do ograniczeń w budynkach
_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Łyplok



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 1342

PostWysłany: Nie Paź 29, 2006 2:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja również.. nie chciałbym dostać z 5m z np. M700 Smile TO by było bolesne... TO samo powinno dotyczyć strzelania na zewnątrz.... Ktoś z mocą ponad 500fps nie powinien strzelać z odległości bliższej niż 15m... TO szczególnie tyczy się Olka. Lepiej czasami zostać strąconym, niż zrobić komuś krzywdę...
_________________
- Co robimy Panie Kapitanie?
- Napier***my!!!!!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Nie Paź 29, 2006 2:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

we wtorek zrobie z 10 opasek, przyniose na next akcje. kto chce będzie używał, kto nie to nie...
_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Nie Paź 29, 2006 2:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam wuchtę opasek żółtych i czerwonych ale oznaczenia składów ale można i do znakowania "trupów" wykorzystać Twisted Evil tak ja już pisałem nie wszystkim są potrzebne, ja np. tylko raz dostałem od poznania ale z daleka a świeciłem się chyba trzema wstążkami żółtymi i czerwonymi i byłem z aparatem Cool
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Łyplok



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 1342

PostWysłany: Sro Lis 01, 2006 2:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W sumie jakby nie patrząc to był poznań Cool... z nimi wszystko się może zdarzyćVery Happy Oni w końcu są prawdziwymi przykładami żołnierza Smile Najpierw strzelają, a później pytają Very Happy co nie? Smile
_________________
- Co robimy Panie Kapitanie?
- Napier***my!!!!!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Sro Lis 01, 2006 2:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Są przykładem jak mówisz: "prawdziwego żołnierza" a ja dodam z jednostek regularnych Confused jeśli byśmy mieli porównania sadzić. Dobrych żołnierzy z jednostek specjalnych uczy się myśleć bo na polu walki dalego od dowództwa nikt za nich nie pomyśli. Oni sami będą musieli korzystać z wiedzy, doświadczenia aby przeżyć i dobrze wykonać zadanie. I takich żołnierzy cenie. A Poznań po prostu ma taki styl gry, dość agresywny i bezkompromisowy Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Łyplok



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 1342

PostWysłany: Sro Lis 01, 2006 2:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No przecież żartowałem Very Happy tylko wzmianka o poznaniu obudziła we mnie taki stereotyp:D No i sam fakt że agresja z ich strony w sianiu kulek gdzie popadnie jest czymś orginalnym... no i w wielu momentach skuteczny:D
_________________
- Co robimy Panie Kapitanie?
- Napier***my!!!!!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Strzelanki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum