Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna wagrowiecasg.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zaproszenie 20-09-2008 Kiełpin
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Umawiamy się
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fearie
WIDMO - Kapral


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 3751

PostWysłany: Wto Wrz 16, 2008 10:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to jedziemy czy nie? Mi bardziej pasuje w sobotę strzelanko w tym tyg niż w niedzielę.
_________________

www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sanczo
WIDMO - Porucznik


Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 4055

PostWysłany: Sro Wrz 17, 2008 6:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Regulamin imprezy KOCIOŁ BALTAŃSKI
1. Środki ochrony:
a. Wszyscy gracze powinni starać się, by spotkania i walki airsoft były pozbawione jakichkolwiek zagrożeń dla życia i zdrowia uczestników oraz osób postronnych.
b. Każdy gracz airsoft zobowiązany jest posiadać w trakcie akcji środki ochrony oczu. Środki ochrony oczu powinny być wytrzymałe na postrzał z amunicji ASG z bliskiej odległości, ze wszelkiego typu broni ASG.
c. Każdy gracz airsoft, w przypadku wątpliwości dotyczących skuteczności stosowanych środków ochrony oczu, zobowiązany jest do przeprowadzenia testu wytrzymałości, polegającego na oddaniu strzału / serii strzałów, do mającego mieć zastosowanie środka ochrony, z bliskiej odległości, z najmocniejszej, dostępnej broni ASG. W szczególności dotyczy to środków ochrony oczu, których przeznaczenie jest inne niż do airsoft.
d. Środki ochrony oczu muszą być założone przez uczestnika akcji, przez cały czas trwania walk airsoft. Zdjęcie środków ochrony może nastąpić wyłącznie w strefie bezpieczeństwa i tylko po zakończeniu działań, kiedy nikt nie strzela!
e. Zabrania się używania amunicji nie przeznaczonej do ASG np. kulek stalowych !!! Za amunicję do ASG uznaje się kompozytowe kulki BB o wadze od 0,11 do 0,44g specjalnie przeznaczone do replik. W czasie akcji organizator dopuszcza kulki do wagi 0,44g !!
f. Organizator nie bierze odpowiedzialności za wypadki wynikające z nieprzestrzegania i łamania tego regulaminu!!!
2. Spożywanie alkoholu i zażywanie środków odurzających.
a. Żaden z graczy airsoft biorący czynny udział w walce nie może znajdować się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub być pod wpływem narkotyków.
3. Zasady używania broni białej w ASG
a. Broń biała (noże, sztylety, bagnety ) mogą, za zgodą pozostałych uczestników, stanowić część umundurowania lub wyposażenia gracza airsoft.
b. Zabronione jest używanie broni białej podczas akcji, poprzez jej dobywanie w jakimkolwiek celu.
c. Dobywanie broni białej może nastąpić wyłącznie w strefie bezpieczeństwa i wyłącznie w sposób nie zagrażający życiu i zdrowiu uczestników.
4. Zasady używania środków pirotechnicznych lub środków pozoracji pola walk.
a. Na akcji nie dopuszczamy użycia środków pozoracji, petard itd. !!!
5. Zasady uznawania trafień, zachowania się trafionych.
a. Trafienie w każdą część ciała, uznaje się jako wyeliminowanie trafionego z dalszej walki airsoft.
b. Trafiony uczestnik sygnalizuje fakt trafienia poprzez uniesienie obu rąk do góry i/lub okrzyk "dostałem". TRZEBA również zasygnalizować trafienie czerwonym materiałem( osoba ta powinna oznakować się w sposób widoczny).
c. Dopuszczalne jest pominięcie unoszenia rąk i okrzyku w sytuacjach, kiedy takie zachowanie może ujawnić skryte działanie osoby, która oddała celny strzał.
d. Nie przyznawanie się do otrzymanych trafień jest naruszeniem podstawowego kanonu, na jakim opiera się airsoft - kanonu uczciwości. Ewidentne i uporczywe nie przyznawanie się do otrzymanych trafień nie będzie tolerowane w czasie trwania akcji i doprowadzi do wykluczenia z niej.
e. Trafiony uczestnik od chwili zasygnalizowania trafienia, zachowuje pełne milczenie. Nie jest dopuszczalne porozumiewanie się w sposób bezpośredni, przy użyciu środków łączności, ani w żaden inny sposób, z pozostałymi uczestnikami, zarówno biorącymi udział w dalszych walkach airsoft, jak i uczestnikami, którzy zostali także trafieni.
f. Trafiony uczestnik, od chwili zasygnalizowania trafienia, nie oddaje strzałów z żadnej broni ASG i w żadnym celu. Zakaz ten dotyczy również uczestników znajdujących się w strefie bezpieczeństwa.
g. Szczególnie niedopuszczalne jest przekazywanie jakichkolwiek informacji pozostałym w walce uczestnikom.
h. Trafienie w broń ASG używaną przez gracza uważa się, za wyeliminowanie tejże broni z dalszej walki airsoft. - patrz zasady specjalne!
i. Wyczerpanie się amunicji ASG, nie skutkuje wyeliminowaniem gracza z walki airsoft. Gracz, któremu wyczerpała się amunicja, pozostaje nadal w walce.
6. Zasady korzystania ze środków łączności w czasie akcji.
a. Dopuszczalne jest korzystanie ze wszelkich środków łączności.
b. Kanał 1 na radiotelefonach Midland jest przeznaczony tylko dla organizatorów.
c. Podsłuchiwanie częstotliwości wroga jest dopuszczone
7. Ustalenia dodatkowe
a. Żaden gracz nie może być dyskryminowany z powodu rodzaju i typu posiadanej broni ASG, umundurowania i wyposażenia. Również niemile widziane są wszelkie niekoleżeńskie zachowania.
b. Do walki bezpośredniej dopuszczone są repliki o maksymalnej mocy do ok. 1,35 J (z niewielkimi odchyleniami), odpowiada to 380 fps prędkości wylotowej kulki 0,2g. Broń o większej mocy dopuszczona jest do rozgrywki pod warunkiem punktu 3.
c. Każda replika o mocy większej niż 1,35 J dopuszczona jest do walki tylko i wyłącznie wtedy, gdy gracz nie będzie strzelał z tej repliki do innych uczestników walki na odległościach mniejszych niż 25m. Do strzelania na takiej odległości gracz powinien posiadać replikę z punktu 2 (czyli o mocy do 1,35 J).
d. W przypadku osób poniżej 18 roku życia, chcących brać udział w akcji, niezbędna pisemna zgoda obojga rodziców lub opiekunów!
8. Karność.
a. Karygodne łamanie przedstawionego regulaminu oraz wszelkie przejawy niekoleżeńskiego zachowania będą karane usunięciem z imprezy.
b. Organizator nie bierze odpowiedzialności za wypadki wynikające z nieprzestrzegania i łamania tego regulaminu!
9. Zasady specjalne
a. W czasie trwania akcji, każdy z uczestników po otrzymaniu trafienia czeka na medyka, po ingerencji medyka uczestnik wyłączony jest z walki na 10 min. Oznacza sie czerwonym materiałem i jeżeli ma taką możliwość wycofuje się z miejsca w którym toczy sie walka!! Po upływie 10 min od ingerencji medyka, wkracza do akcji. Medyk może ingerować 4 razy za każdym razem zaznaczając to przyklejonym paskiem taśmy na przedramieniu uczestnika! Piąte trafienie jest śmiertelne i wyklucza z dalszej rozgrywki!
b. Trafienie w replikę powoduje jej uszkodzenie, i zakaz używania jej do czasu, aż jej właściciel nie pozostanie 10 min w jednym miejscu, deklarując naprawę broni. Oczywiście może używać drugiej repliki, jeżeli taką posiada!
c. Celowe strzelanie do trafionych, oznaczonych czerwonym materiałem, będzie karane usunięciem z imprezy!
d. Za trafienie uznajemy zarówno bezpośrednie trafienia, jak i rykoszety, loby itp. Liczy się każda część ciała!! Jeżeli komuś z uczestników, zostanie udowodnione oszukiwanie w przypadku trafień, zostanie on wykluczony z tej i automatycznie z wszystkich następnych imprez organizowanych przez CT.
e. Na akcji nie obowiązuje limit amunicji i rodzaju używanych magazynków!

Dodane po 2 minutach:



W związku z tym iż nastąpił podział grup prosimy o stawienie się na parkingu A do godziny 8:30

Aki
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
sanczo
WIDMO - Porucznik


Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 4055

PostWysłany: Pią Wrz 19, 2008 5:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyjazd odwołany z powodu braku chętnych Sad
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Umawiamy się Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum