Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna wagrowiecasg.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Scenariusz: Duszenie Grzechotnika

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin



Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 46

PostWysłany: Sob Paź 25, 2008 3:33 pm    Temat postu: Scenariusz: Duszenie Grzechotnika Odpowiedz z cytatem


Scenariusz: Duszenie Grzechotnik

Tło: Armia radykalnego ugrupowania militarnego "Nowa Rebelia" rośnie w siłę, przywódca znany z okrucieństwa i mający powiązania z handlem bronią o pseudonimie "Grzechotnik" musi być zlikwidowany by zasiać zamęt w szeregach armi.

Grupa Specjalna
Misja: Koszary wojskowe Radykalnego ugrupowania "Nowa Rebelia" znajdujących się w zniszczonym mieście na zachodzie kraju. Wywiad donosi, że sam przywódca ugrupowania pojawi się niebawem z wizytą. Zostajecie wysłani z misją zlikwidowania przywódcy. Niestety nie posiadamy wystarczających danych by zidentyfikować cel, mamy jednak wtyczkę w koszarach która skontaktuje się z wami na terenie działań, informator powinien przekazać wam kiedy cel znajdzie się w koszarach oraz jego dokładny wygląd, możecie też wykorzystać go by pomóc w likwidacji celu.

Uwagi: Żołnierze są radykalnymi członkami "Nowej Rebelii", dlatego po stracie przywódcy nie spoczną, zanim was nie zabiją. Są słabo wyszkoleni ale nie zawahają się zabić zdrajce i was samych.

MAPA




Zasady

Grupa Specjalna:
Zadania:
- Zabić Cel
- Dostać się do punktu ewakuacyjnego.
Grupa specjalna składa się od 4/6 osób najlepiej wyposażonych z najlepszym maskowaniem oraz wyposażeniem, w grupie powinien być przynajmniej jeden snajper. Grupa zostaje zrzucona na teren działań w miejsce oznaczone na mapie (czerwony okrąg). Ich zadaniem jest dostanie się nie zauważenie do informatora (teren zaznaczony czerwonym kwadratem). Od informatora dostają dane dotyczące czasu przyjazdu, oraz danych potrzebnych do identyfikacji celu. Grupa musi zlikwidować właściwy cel następnie wycofać się do punktu ewakuacyjnego (zaznaczony niebieskim trójkątem). Cel likwidujemy celnym strzałem, po trafieniu cel pada na ziemie o oznacza śmierć. Ewakuacja jest zaliczona wtedy gdy choć jedna osoba z grupy dotrze do punktu ewakuacyjnego.

Kwestia trafienia dla grupy specjalnej: Po trafieniu w członek lub korpus, osoba pada i nie może się ruszać bez pomocy kompana, drugi strzał oznacza śmierć, Strzał w głowę oznacza natychmiastową śmierć. W grupie znajduje się medyk który może leczyć rannych 5 razy.

Nowa Rebelia:
Zadania:
- Zabić wszystkich z grupy specjalnej i tym samym nie dopuścić do ewakuacji.
Żołnierze znajdują się w mieście (zielony obszar), przed pojawieniem się przywódcy są ospali i nie szczególnie zwracają uwagę na to co się wkoło dzieje, mają opuszczoną broń, grają w karty, czyszczą broń, chodzą na stronie by odcedzić kartofelki. Po informacji, że dowódca się zjawi, zwiększają aktywność, zajmują pozycje obronne, sprawdzają teren bazy oraz podwajają straże. W koszarach musi być osoba dowodząca, która nadaje zadania do wykonania innym żołnierzom. Dowódca wysyła patrole które mogą się składać maksymalnie z połowy Żołnierzy, ich wielkość,ilość i częstotliwość oraz trasy zależą od osoby dowodzącej. Podczas pościgu, po trafieniu osoba ta informuje o tym, wraca do miejsca zbiórki i zaczyna pościg od nowa.

Przywódca:
Jest to wylosowana osoba która będzie posiadać coś charakterystycznego np: będzie nosić czerwoną chustę na głowie, biały jasne szal, będzie ubrana tak by informator mógł ją opisać grupie atakującej która nie będzie musiała kojarzyć osoby z nazwiska lub wyglądu. Przywódca, będzie się przechadzać po koszarach , wolnym krokiem obchodząc budynki, wchodząc do nich, sprawdzając straże oraz spacerując po obrzeżach koszar. Przywódca może mieć obstawę, ale ta obstawa nie może całkowicie zasłaniać go. Przywódca, ma spacerować ale i siadać lub zatrzymywać sie co jakiś czas. Po trafieniu, osoba ta pada na ziemie informująca że została zabita, po chwili może wstać, iść do miejsca zbiórki, wziąć broń i brać czynny pościg za grupą specjalną jako zwykły żołnierz.

Informator:
Jest to osoba wylosowana, nie informuje nikogo innego o nominacji, jej zadaniem będzie niezauważenie dla Dowódcy (inni żołnierze nie mogą informować dowódcy o tym że zdrajca się oddala, to w kwestii dowódcy jest dopilnowanie by odnaleźć zdrajce), dojść do miejsca (czerwony kwadrat) spotkania i przekazać informacje na temat Celu, informator może wraz z grupą zaatakować cel, może współpracować z nimi np dając znaki grupie, odsłaniając cel lub wyprowadzając ją na linie strzału w poufny sposób lub podczas pościgu sabotować akcje pościgową ( dając mylne informacje, strzelając do żołnierzy). Jeżeli informator zostanie zdemaskowany zostanie zabity przez dawnych kompanów, po zabiciu idzie na miejsce zbiórki i może brać czynny udział w grze jako zwykły żołnierz.

Jeżeli informator da się zdemaskować jeszcze przed spotkaniem z grupą specjalną, może zdradzić Grupę Specjalną, zdajca musi być ceremonialnie rozstrzelany na betonowym placu (boisku). Sama Grupa Specjalna nie mając kontaktu z informatorem ani nie spotykając go musi sama ocenić sytuacje oraz rozpoznać cel.



Miejsce na mapie: Ceglak

Czas: Od 3 do 6 godzin

_________________

[url=http://www.specops.com.pl/SKOT/SKOT.htm]?redni Ko?owy Opancerzony Transporter OT-64 SKOT[/url]
GRUPA S.P.U.R.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kelo



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 935

PostWysłany: Sob Paź 25, 2008 5:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po tak długim czasie wreście porządny scenariusz zachęciłeś mnie bym napisał na forum moje stare scenariusze Razz Jestem naprawdę zachwycony. Poczekajcie tylko z nim tak około miesiąc bo brakuje mi już niewielka ilość pieniędzy i zgłaszam się do roli eliminatora Razz
_________________
____________ ______Joga Bonito_________________________


www.widmoasg.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
The_PiotREX



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2409

PostWysłany: Sob Paź 25, 2008 7:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tytuł ani gramatyczny ani sensowny ;/
_________________
L?kliwy stokro? umiera przed ?mierci?, m??ny kosztuje jej tylko raz jeden.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Duscann



Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 394

PostWysłany: Czw Paź 30, 2008 10:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z Piotrexem - grzechotniki....nie dusząWink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
The_PiotREX



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2409

PostWysłany: Czw Paź 30, 2008 10:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poza tym niegramatyczne ;/
_________________
L?kliwy stokro? umiera przed ?mierci?, m??ny kosztuje jej tylko raz jeden.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Marcin



Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 46

PostWysłany: Czw Paź 30, 2008 1:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak, tytuł ci psuje zabawę... strasznie, jak tobie w ogóle udaje się w co kolwiek grać ?

Duscann - Duszenie Grzechotnika a nie Grzechotnik dusi.

Jak masz ochotę napisz nowy tytuł.

_________________

[url=http://www.specops.com.pl/SKOT/SKOT.htm]?redni Ko?owy Opancerzony Transporter OT-64 SKOT[/url]
GRUPA S.P.U.R.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
The_PiotREX



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2409

PostWysłany: Czw Paź 30, 2008 9:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Duszenie Grzechotnika już brzmi lepeij niż Duszenie Grzechotnik.
_________________
L?kliwy stokro? umiera przed ?mierci?, m??ny kosztuje jej tylko raz jeden.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Scenariusze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum