Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 11:41 am Temat postu: |
|
|
Maku:
Jak chodzi o drumy jeśli ktoś już je tacha to możnaby je promować jednak dodatkowym ammo. (jeśli dobrze zrozumiałem to co kiedyś było na KWN promowane to właśnie drumy miały jakiś + )
Przenoszenie rannnych?
Więcej dziur w zasadach nie widzę
No, pomijając to, że ludzie w Mekongu się pytali jak działają limity amunicji... <plask w czoło>
Ale na to już chyba dużo się nie poradzi.
Najlepiej wydrukować zasady w małej skali, tak żeby na A4 mieściło się z 6 sztuk, wydrukować to, wyciąć i rozdać. (podjąłbym się ale nie mam drukarki)
Co do ammo: może taki dość prosty pomysł - przy każdym punkcie doładowania kładziemy karton. W kartonie jest X sztuk - powiedzmy shellsów od shotguna Każdy shells symbolizuje jedno doładowanie. W ten sposób łatwo ocenić ile drużynie zostało ammo itp. Oczywiście ten który się doładowuje wyjmuje shellsa z pudełka i zabiera ze sobą.
Mam 2 kartony takich shellsów więc powinno wystarczyć, jeśli nie starczy odwiedzić pobliską strzelnicę _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
Rzuf
Dołączył: 13 Gru 2006 Posty: 825
|
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 12:50 pm Temat postu: |
|
|
Z tymi szelsami to swietny pomysl Stachu. Ilosc doladowan moze byc od ilosci ludzi w teamie... mozna nawet dawac handicapa jesli jest taka potrzeba _________________
"This is my rifle, this is my gun, this is for fighting , this is 4fun" |
|
Powrót do góry |
|
|
sanczo WIDMO - Porucznik
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 4055
|
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 1:44 pm Temat postu: |
|
|
Oczywiście rannego można transportować
Marcin napisał: |
mogę zaproponować przywiezienie przepasek informujących
|
Co do przepasek, to mamy neutralne taśmy do oznaczenia drużyn - zielone i niebieskie - żadnych oczojebnych nie będzie _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maks
Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 59
|
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 2:18 pm Temat postu: |
|
|
Chlopaki ja sie niezjawie na zadnej akcji w tym miesiacu moj shotgun sie rozwalil... i dopiero 8 grudnia kupuje MP5 wiec wtedy sie zobaczymy:( |
|
Powrót do góry |
|
|
Kymon WIDMO - Rekrut
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1865
|
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 2:42 pm Temat postu: |
|
|
bede _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Leśny
Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 376
|
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 4:27 pm Temat postu: |
|
|
Sanczo mogę wziąć pól kilo C4 z piwnicy? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 5:09 pm Temat postu: |
|
|
Rzuf napisał: | Z tymi szelsami to swietny pomysl Stachu. Ilosc doladowan moze byc od ilosci ludzi w teamie... mozna nawet dawac handicapa jesli jest taka potrzeba |
Albo robić "zrzuty" - pudełka z takimi shellsami + kawał szmaty jako spadochron :]
Leśny napisał: | Sanczo mogę wziąć pól kilo C4 z piwnicy? |
Weź, rozerwiemy się _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
Leśny
Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 376
|
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 5:15 pm Temat postu: |
|
|
Dobra , ale to tylko tak jednorazowo Bo za drugim razem już nie jest tak fajnie
Może na tym poprzestaniemy , bo mały offtop się robi _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
sanczo WIDMO - Porucznik
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 4055
|
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 5:16 pm Temat postu: |
|
|
Leśny napisał: |
Sanczo mogę wziąć pól kilo C4 z piwnicy?
|
Możesz wziąć, połowa dla mnie _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 7:32 pm Temat postu: |
|
|
stachu pomysł z szelsami jest zajebiszczy, w każdym kartonie będzie 2x tyle szelsów ile jest członków danej drużyny
co do przenoszena rannego to można do "ciągnąć" po ziemi (ranny może pomagać medykowi odpychając się nogami itp), jeśli ktoś da rade to można rannego zarzucić sobie na plecy i przenieść
Dodane po 3 minutach:
Jeszcze coś, jeśli będzie nas za mało, to zrobimy modyfikacje i zamiast 3 stron konfliktu zrobimy 2, decyzję podejmie Sanczo już na miejscu bo ja się spóźnię.
Apropo myśliwych, to będą mieli 2 lub 3 punkty gdzie będą się mogli odradzać, nie będą one w żaden sposób oznaczone, tylko oni będą wiedzieć gdzie te punky się znajdują _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norbi WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 48
|
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 10:07 pm Temat postu: |
|
|
A jednak Maku nie dałeś za wygraną i będziesz ehh,to mi sie podoba.. |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 11:00 pm Temat postu: |
|
|
Garść informacji
mapka terenu z zaznaczonymi punktami do przejęcia oraz bazami prezentuje się o tak:
http://helios.et.put.poznan.pl/~mewert/ASG/k1%20ogolny.JPG
Żeby nie było wam za łatwo, to punkty które są do zajęcia i utrzymania mają różną wartość (trzy są mniej wartościowe, jeden "średni" i dwa bardizej wartościowe).
Żeby było jeszcze mniej łatwo nie powiem wam które miejsca są za ile punktów (dowiedzieć się temgo można jedynie zdobywając dane miejsce, ponieważ informacja ta będzie zapisana na karteczkach)
W punktach które należy zdobyć będą znajdowały się tyczki z przywiązanymi u dołu kokardkami, aby uznać dane miejsce za zdobyte trzeba zawiązać szmatkę swojego koloru na górze tyczki (jeśli jest tam już inna szmatka trzeba ją odwiązać i zawiązać na dole).
Węzełki robimy delikatne żeby nie było jaj że ktoś tak zaplącze i zaciśnie że trzeba będzie rozcinać
Myśliwi będą mieli 2 lub 3 miejsca gdzie będą się "odradzać", ich lokalizacja będzie znana tylko im i nie będzie w żaden sposób oznaczona. _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Sob Lis 15, 2008 9:08 am Temat postu: |
|
|
Niebiescy mają jedno miejsce zbyt łatwe do utrzymania imo. (sektor A2)
Kiedy i komu dostarczyć shellsy? _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
Antonio
Dołączył: 17 Gru 2006 Posty: 124
|
Wysłany: Sob Lis 15, 2008 10:05 am Temat postu: |
|
|
Fajny scenariusz sie szykuje ... a mnie i Monki nie bedzie Grypsko mnie rozwaliło.
Łuski - świetne. Dajcie znac jak sie sprawdzily. Kiedyś kombinowałem, żeby normalnie na kartce zapisywać i odpisywać zmiany zaoptrzenia w punktach strategicznych (mniej klimatyczne ale zawsze) Póki co nikt w KWNie chyba tego nie wprowadzał na scenarze. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kapec WIDMO - Rekrut
Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 504
|
Wysłany: Sob Lis 15, 2008 10:28 am Temat postu: |
|
|
Dobra uwaga stachu miejsce blisko respa dobrze położone prawie w rogu mapki. Myśle że nie ma sensu tego zmieniać tam można dać mniejszą wartość _________________ Stop! Kladivocas - Halt! Hammerzeit! - Stop Hammertime ! |
|
Powrót do góry |
|
|
|