Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna wagrowiecasg.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomysł :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Off-topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FiFi



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1027

PostWysłany: Wto Lis 21, 2006 4:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

więcej więcej pokaż główny budynek we wnętrzu:)btw mam pytanie co to za płotek przy wejsciu do szopy- ostatni screen Razz
_________________

/)/)
( ..
|'-._)
|#|
|#|
|#|
|#|
|#|
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Wto Lis 21, 2006 6:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ten płotek to taki sobie autorki pomysł, ale podparty rzeczywistością. nie wiem czy zauwazyliście ale stoją tam takie niebieskie słupki na których kiedyś było osadzone ogrodzenie, żeby świnki które idą ze stodoły do rzeźni nie spierdzielały nigdzie Wink

zaraz obstrzelam kilka skrinów. szkoda że mi sie zdjęcia skończyły bo bym sobie pomodelował Smile

Dodane po 1 godzinach 22 minutach:




_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
FiFi



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1027

PostWysłany: Wto Lis 21, 2006 6:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

stachu chyba jakas pomuyłka - w szopie tam gdzie zrobiłeś schody a w realu gdzie były schody po ich prawej stronie powinna być scanka Smile
_________________

/)/)
( ..
|'-._)
|#|
|#|
|#|
|#|
|#|
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Sro Lis 22, 2006 12:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest ściana, wrzuciłem niewidzialą ścianę tuż przed widzialną która miała pomóc wchodzić (konkretnie żeby nie haczyć o belke nad schodami) tylko że coś sie jebło jak te dwie ściany do siebie przylegały. w sumie nieistotne, już naprawiłem.
_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 1:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

projekt nadal żywy Smile












_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 1:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zajebiśie to wyglada, normalnie szacun na maxa stachu
_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 1:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

właśnie chciałem dopisać że jak dla mnie wygląda tylko dobrze to miejsce ze schodami Razz a i nowy budynek tylko z daleka jako tako... idzie sie w nim pogubić bo wnętrze jest z jednej tekstury i trudno sie zorientować. no i światło jest totalnie do dupy... czy raczej tylko do celów testowych... hehe

ale dzięki Smile

_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KGB



Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 8

PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 10:17 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajny pomysł Very Happy super to wygląda i wielki szacunek stachu.
_________________
O moim pochodzeniu nic nie wiadomo, ale wiem ?e pochodz? z miasta Anio?ów, zosta?em wybrany aby zwyci??a? i nie ponosi? kl?ski.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 10:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem w BIG SZOKU Shocked że takie cuda można tworzyć. Stachu oby tak dalej, jest MEGA DOBRZE Shocked
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
hubix



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 204

PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 12:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mapka zajebista Exclamation dobrze w hooy wygląda ,zadbanie o szczegóły i wogłóle ,kiedy gramy ? tylko nie wiem jak CS zainstalować i skąd ściągnąć ?
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 5:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to nie jest mapa do CS'a tylko do Urban terror, taki mod do Q3
_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Antonio



Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 124

PostWysłany: Pon Sty 29, 2007 10:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piękna sprawa! Szacunek dla Stacha, że się za to zabrał i ma efekty.
Z pewnością skoczy Wam gwałtownie efektywność na U1. Idealny materiał treningowy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Rzuf



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 825

PostWysłany: Pon Sty 29, 2007 10:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PANOWIE !!! G E N I A L N E !!! Smile

a dalo by sie ja przekonwertowac do moda quake 3 : true cobat?. Mamy tam w miare relistyczny styl strzelania itp Smile

http://hosted.planetquake.gamespy.com/q3t/content/index.asp

_________________

"This is my rifle, this is my gun, this is for fighting , this is 4fun"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
giller
WIDMO - Plutonowy


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2139

PostWysłany: Pon Sty 29, 2007 12:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jak pisał Maku Stachu tworzy mapę pod Urban Terror w Q3, jeśli chodzi o realizm walk to jest napewno
x razy lepszy niż sam Q3. Postać trafiona wykrwawia się powoli, a skok z wysokości powoduje wolniejsze
chodzenie. Więc trzeba pamiętać żeby nie skakać i nie napier^&%$ ja w Q3 Twisted Evil Osobiści mi mod się
podoba, może grafiką nie szokuje ale liczy się grywalność Cool

Co do wypowiedzi Antonia to nie wiem czy Stachu miał w zamyśle, żeby szkolić sie poprzez gre
w necie, bo na moje ona nie oddaje realnych warunków prowadzenia walki. Poza tym po 5 latach
strzelania na U1 znamy go praktycznie jak własną kieszeń a grać będziemy dla zabawy. Tak myśle Cool

Ale z tego co gadałem ze Stachem planuje chyba tam dodać jakieś smaczki, typu tunele. W sumie
osobiście odradzam w realu chodzenie w szambie ale w necie czemu nie będzie napewno ciekawiej Twisted Evil

I jeszcze jedno: najbardziej podoba mi się krajobraz za terenem, jednym słowem ruleZZZ Twisted Evil klimatyczny Cool
jak jakaś baza terrorystów w środku jungli Twisted Evil

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kymon
WIDMO - Rekrut


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1865

PostWysłany: Pon Sty 29, 2007 1:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

_giller=- napisał:

I jeszcze jedno: najbardziej podoba mi się krajobraz za terenem, jednym słowem ruleZZZ Twisted Evil klimatyczny Cool
jak jakaś baza terrorystów w środku jungli Twisted Evil


Zupełnie jak w Far Cry.

Stachu może dodasz w okolicy jakąś lagune Razz

_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Off-topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum