Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Pon Lis 06, 2006 11:10 pm Temat postu: Pomysł :) |
|
|
panowie co wy na to żeby zrobić mapke U1 do counter-strike'a czy coś w tym rodzaju? :]
bawiłem sie kiedyś nawet sporo w mapowanie w Q3, sądze że mapki do countera będą dużo łatwiejsze...
to by było coś moim zdaniem :] ustawka na U1 o 22 wieczorkiem heheh
edit: nawet lepiej - jako że z silnikiem Q3 jestem obeznany moge zrobić mapke do urban terrora (mod counteropodobny dla Q3) potem serwerek i jazda... :] _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Pon Lis 06, 2006 11:15 pm Temat postu: |
|
|
jestm bardzo bardzo mocno za. jak zrobisz mapkę do urban terrora to normalnie chyba ci la%$ske zrobie _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Pon Lis 06, 2006 11:24 pm Temat postu: |
|
|
ahahah! trzymam za słowo
jutro siąde do radianta jak mi kobita pozwoli
no właśnie - czy ktoś ma dokładniejsze zdjęcie lotnicze tego terenu? mega by sie przydało do odwzorowania proporcji... albo jakiś sprzęt geodezyjny do wypożyczenia? xD
chodzi mi o to żeby to mega dokładnie odwzorować, żeby np przestrzał przez okna w budynkach sie pokrywał :] _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Pon Lis 06, 2006 11:56 pm Temat postu: |
|
|
zdjęcia lotnicze o na geoportalu, ale to już pewnie masz, a co to odwzorowania w takim stopniu żeby się zgadzały przestrzłały przez okna, to raczej się ze zdjęć tego nei da zrobić, trzeba by pomierzyć jedynie _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Wto Lis 07, 2006 4:38 pm Temat postu: |
|
|
? nikt więcej ?
ludzie piszcie czy warto to robić bo sam z makiem nie będe na tym grał _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
FiFi
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1027
|
Wysłany: Wto Lis 07, 2006 5:22 pm Temat postu: |
|
|
nie gram w cs ale chyba zaczne u1 w cs |
|
Powrót do góry |
|
|
Fearie WIDMO - Kapral
Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 3751
|
Wysłany: Wto Lis 07, 2006 7:02 pm Temat postu: |
|
|
Hm... w CS by było milo ale w Urban Terror niezbyt bo to by była bez sensu napierdzelana (prawie jak ET). Ja się na mapowaniu nie znam nie mam na wet CS ale moge zaczać grać tylko mi zapodajcie co i jak aby działało bez oryginalnej wersji:) _________________
www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych |
|
Powrót do góry |
|
|
CHIEF WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 277
|
Wysłany: Wto Lis 07, 2006 7:24 pm Temat postu: |
|
|
Ja chętnie bym popykał w CS'a na U1 _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Wto Lis 07, 2006 8:11 pm Temat postu: |
|
|
fearie urban terror napierdzielana? :/ na pewno mniej niż w ET...
kto chce obadać sobie urban terrora (bo jeśli zrobie mapke to na 99% do urbana) to http://www.urbanterror.pl/ _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
Fearie WIDMO - Kapral
Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 3751
|
Wysłany: Wto Lis 07, 2006 9:20 pm Temat postu: |
|
|
ee... ja myślałem że nakładka na q3 urban terror i ta stronka mi sie nie otwiera. A zresztą nvm będe grał w to co dacie:) _________________
www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych |
|
Powrót do góry |
|
|
CHIEF WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 277
|
Wysłany: Wto Lis 07, 2006 9:53 pm Temat postu: |
|
|
Oglądałem screeny i nieżle ten mod wygląda, tylko pytanie czy to jest chodź trochę realistyczne
Bo mam co do tego spore wątpliwości, wkońcu jest to robione na Q3 który nie ma nic
wspólnego z realizmem _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Sro Lis 08, 2006 11:44 am Temat postu: |
|
|
ale za to jaką ma grywalność. maka spytajcie, powiedziałbym że klasuje sie troche niżej niż cs jak chodzi o realizm. ale naprawde niewiele. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Sro Lis 08, 2006 12:05 pm Temat postu: |
|
|
jeżeli chodzi o reakcję na trafienia, to jest mocno realistyczna, np. trafienie w noge powoduje, że zaczynasz kuleć, wolniej chodzisz, i czasem jeszcze zaczynasz krwawić i ubywa ci hp. Strzał w głowę natychniast kończy zabawe, nie jestem pewien czy przy strzelaniu ogniem ciągłym giwere podbija czy nie. Minusem jest sposób poruszania się postaci-biegają całkowicie wyprostowane z giwerą wystawioną maksymalnie przed siebie na wyprostowanch rękach, ale można to jakoś przeżyć:]:] _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
hubix
Dołączył: 04 Wrz 2006 Posty: 204
|
Wysłany: Sro Lis 08, 2006 11:10 pm Temat postu: |
|
|
jak zrobisz mape to bede hlastał w co chcesz , ja do medal of honor alied asalut zrobiłem bakutil jak by co tylko by trzeba było troche wyteksturować ,położyć trawe i kilka cieni miałęm to zrobić ale nie mam czasu i tak w to co zrobiłem już można hlastać _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Czw Lis 09, 2006 12:09 am Temat postu: |
|
|
dobra, siade z dupa i zrobie cos wstepnego. w sobote chyba wpadne na U1 wczesniej z miarka _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
|