Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jackub WIDMO - Sierżant
Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 2326
|
Wysłany: Sro Maj 04, 2011 8:05 pm Temat postu: King of hell. |
|
|
Prosta SJotka
Zadanie: Zdobyć i flagę jednocześnie uniemożliwiając jej zdobycie przez przeciwnika.
Przywiązana na środku pola flaga, którą można wsiąść po uprzednim podaniu szyfru (przyda się zamek albo linka od roweru z zmienną kombinacją cyfr)
Kod znają po jednej z osób z drużyn, dodatkowo szyfr można napisać przy fladze, np na cegle.
Respy co 3 osoby w starpointach które są stałe, i nie można ich zdobyć.
Flage należy przenieś do bazy.
Można wprowadzać w bład przeciwnika i cegłę z szyfrem podmienić.
Eksperci którzy znają szyfr nie podają go nikomu sami mogą za to korzystać z tej wiedzy.
Jak ekipa pozna szyfr z cegły moze wymienić się informacjami.
Wszelkie modyfikacje mile widziane. _________________
Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym) |
|
Powrót do góry |
|
|
Kelo
Dołączył: 04 Wrz 2006 Posty: 935
|
Wysłany: Sro Maj 04, 2011 8:27 pm Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie jest to idealne _________________ ____________ ______Joga Bonito_________________________
www.widmoasg.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Lemonvip WIDMO - Kapral
Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 2122
|
Wysłany: Sro Maj 04, 2011 10:28 pm Temat postu: |
|
|
tylko trzeba zrobić tak aby się cegły z poprzednim szyfrem nie walały tak jak ostatnio!
gdyż przez to straciliśmy ostatnio punkt. |
|
Powrót do góry |
|
|
giller WIDMO - Plutonowy
Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 2139
|
Wysłany: Pią Maj 06, 2011 8:37 am Temat postu: |
|
|
Bardzo fajny pomysł, miło jakby gościł podczas naszych strzelanek na U1 _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lemonvip WIDMO - Kapral
Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 2122
|
Wysłany: Wto Maj 17, 2011 9:12 pm Temat postu: |
|
|
proponuje dla urozmaicenia olać opony, i dać linke z kodem w innym miejscu np:
Linka z kodem w ruinach : drużyny rozpoczynały by z 2 punktów po przeciwległych bokach budynku 3,
opcje gry i jej przebieg były by różne: albo drużyny napieprzaja swoim bokiem, albo napieprzaja sie wybić przez 3 , albo napieprzją za jedną z drużyn ich stroną, myśle że warto by tak zagrac gdyż to na srodku jest juz obstukane.
no i w drugą stronę
linka pod budynkiem numer 3 od strony środka U1 drużyny zaczynają po przeciwległych stronach ruin, czyli jedni przy lesie inni w choinkach ! i znowu opcja na 3 możliwości lub więcej: walimy po kod , walimy na druzyne, lub puszczamy druzyne i po piętach im, lub 3 osoby walą po kod a reszta sie naparzaa i przeszkadza przeciwnikowi....
normalnie nowe życie u1 dzięki kingo of hell
co wy na to |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Sro Maj 18, 2011 11:25 am Temat postu: |
|
|
Modyfikacja którą zrobił Jacek podczas ostatniej akcji dodała smaku: Cegły z kodem są 3, leżą od początku przy fladze. Nie wolno ich przenosić, tylko jedna cegła zawiera prawidłowy kod. Takie coś zapobiegało zbyt szybkiemu zdobyciu flagi przez jakiegoś sprintera. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
Kelo
Dołączył: 04 Wrz 2006 Posty: 935
|
Wysłany: Sro Maj 18, 2011 11:33 am Temat postu: |
|
|
Oj tam od razu sprintera _________________ ____________ ______Joga Bonito_________________________
www.widmoasg.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
jackub WIDMO - Sierżant
Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 2326
|
Wysłany: Sro Maj 18, 2011 11:53 am Temat postu: |
|
|
Pomysł Lemona zaowocował, inną myślą.
Flaga na środku, Resp A w czerwonym budynku i w lesie za 3 około 35 metrów.
Kod znajduje się w skrzynce zakluczonej na klucz który jest w respach, skrzynka A jest w 2 a skrzynka B jest w 1 skrzynkę można otworzyć kluczykiem pobranym z respa.
Osoba mająca klucz to Klucznik:
- klucznik już raz pobrany klucz nie może przekazywać innym osobą
- jest związany z kluczem na jedno zycie
- klucznikiem nie może zostawać 2 X ta sama osoba
- jeżeli w trakcie transportu klucza klucznik ginie, klucz traci swoją wartość i idzie razem z nim do respa
- nowy klucznik może pobrać klucz z respa
- klucz może wisieć w respie aż do sprzyjającej sytuacji i być pobrany w odpowiedniej chwili
Skrzynki i ich zasady:
- skrzynki są oznaczone literami
- skrzynka A może być przenoszona tylko przez osoby z drużyny A i analogicznie jest z skrzynką B
- skrzynki nie moga być przenoszone przez drużynę przeciwną
- skrzynkę można przenosić tylko w obrębie budynków i pomiędzy nimi. (budynek to sam budynek i granica 2 metrów od niego)
Reszta jest ta sama.
Znasz kod wiesz co robić. _________________
Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym) |
|
Powrót do góry |
|
|
Lemonvip WIDMO - Kapral
Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 2122
|
Wysłany: Sro Maj 18, 2011 12:44 pm Temat postu: |
|
|
stachu napisał: | Modyfikacja którą zrobił Jacek podczas ostatniej akcji dodała smaku: Cegły z kodem są 3, leżą od początku przy fladze. Nie wolno ich przenosić, tylko jedna cegła zawiera prawidłowy kod. Takie coś zapobiegało zbyt szybkiemu zdobyciu flagi przez jakiegoś sprintera. |
Jacek jej nie wprowadził ta modyfikacja wyszła juz pierszego dnia kiedy to graliśmy w to po raz drugi a Jacek zapomniał starą cegle usunąć i Dosia wklepywał ten sam kod którym ja otworzyłem w pierwszej rozgrywce
sprawa insza, kiedy podbiłem w pierwszej rozgrywce to mimo ze dałem dobry kod 0110 to i tak ciezko mi byla ją otworzyc bo sie troche kłódeczka haczyła wiec tu może byc taka opcja przy 3 kodach ze ktos wbije dobry pociągnie ale sie cos przychaczy i bedzie dalej szukał innego, tym bardziej ze kłódka w oponach i tylko łapska sie wystawia i kawałek łpetyny. wiec może taki bug wystąpić
Dodane po 1 minutach:
jackub napisał: | Pomysł Lemona zaowocował, inną myślą.
Flaga na środku, Resp A w czerwonym budynku i w lesie za 3 około 35 metrów.
Kod znajduje się w skrzynce zakluczonej na klucz który jest w respach, skrzynka A jest w 2 a skrzynka B jest w 1 skrzynkę można otworzyć kluczykiem pobranym z respa.
Osoba mająca klucz to Klucznik:
- klucznik już raz pobrany klucz nie może przekazywać innym osobą
- jest związany z kluczem na jedno zycie
- klucznikiem nie może zostawać 2 X ta sama osoba
- jeżeli w trakcie transportu klucza klucznik ginie, klucz traci swoją wartość i idzie razem z nim do respa
- nowy klucznik może pobrać klucz z respa
- klucz może wisieć w respie aż do sprzyjającej sytuacji i być pobrany w odpowiedniej chwili
Skrzynki i ich zasady:
- skrzynki są oznaczone literami
- skrzynka A może być przenoszona tylko przez osoby z drużyny A i analogicznie jest z skrzynką B
- skrzynki nie moga być przenoszone przez drużynę przeciwną
- skrzynkę można przenosić tylko w obrębie budynków i pomiędzy nimi. (budynek to sam budynek i granica 2 metrów od niego)
Reszta jest ta sama.
Znasz kod wiesz co robić. |
za dużo zasad, king of hell jest fajny bo prosty jak ru....
wiec i tak bedę oponował aby rozegrac to na wzór moich propozycji bez dodatkowych udziwnień tylko miejsce zmienić |
|
Powrót do góry |
|
|
Kelo
Dołączył: 04 Wrz 2006 Posty: 935
|
Wysłany: Sro Maj 18, 2011 4:27 pm Temat postu: |
|
|
Jestem za wersją Jacka Jest naprawdę ciekawa i strasznie mobilna _________________ ____________ ______Joga Bonito_________________________
www.widmoasg.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
|