Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Nie Wrz 23, 2007 10:55 pm Temat postu: Manhunt! |
|
|
Scenariusz prosty i można przetestować w razie niskiej frekwencji
MANHUNT (baj stachu )
czas: około 1,5 godzinki
potrzebne: kartka, długopis, zegarek
liczba osób: maks 6
teren: u1 bez lasu
zadania:
-zadaniem ofiary jest przeżyć 10 minut
-zadaniem łowców jest dopaść ofiarę przed upływem 10 minut
ofiara:
-ma ograniczone ammo. 2 szutki na jednego łowce. (np 5 łowców = 10 kulek)
-może przenosić "zwłoki" celem schowania
#dostaje +1 pkt za każdą przeżytą minutę (np przeżyjesz 8 minut dostajesz 8 pkt)
#dostaje +2 pkt za każdego zabitego łowcę
łowca:
-jeśli zginie czerwona szmata i siada bezgłośnie w miejscu w którym zginął (cicha śmierć)
-jeśli zginie może być "odciągnięty" przez ofiarę w inne miejsce ("ukrycie" zwłok)
#jeśli dopadnie ofiarę +1 pkt
#jeśli zginie dostaje -2 pkt
#jeśli zabije kolege z teamu -5 pkt
#jeśli sam sie zabije -10 pkt
rozgrywka:
-każda z 6 osób raz jest ofiarą, 5 razy łowcą. punkty z każdej rozgrywki dla danej osoby zapisujemy na kartce.
-wygrywa oczywiście osoba która po 6 strzelaniach zbierze najwięcej punktów
-w celu "przeniesienia" zwłok podchodzimy do trupa, chwytamy go za ubranie i chodem (bieg zakazany) odprowadzamy gdzie chcemy. jeśli dla kogoś za wolno to branie na barana dozwolone
komentarz:
-ze strony ofiary wszystkie chwyty dozwolone. (z zachowaniem ogólnych zasad asg oczywiście) ofiara może kampić, może biegać, może sie chować. jej wybór.
-całość zabawy można dostroić do terenu i ilości ludzi poprzez zastosowanie różnej punktacji i czasu. to po prostu wyjdzie dopiero w praniu, więc trzeba spróbować.
inne pomysły (opcjonalne):
#1 zastanawiam sie nad opcją sterroryzowania przez ofiarę łowcy. tzn jeśli znajdzie sie w sytuacji na "beng-beng" ofiara mówi "rzuć broń" łowca ma wtedy wybór, może:
-powiedzieć "ok nie żyję"
-próbować ostrzec/poinformować kompanów krzycząc (co pewnie skończy sie śmiercią i -2 pkt)
-próbować ocalić 2 pkt - odkłada broń i staje sie zakładnikiem ofiary (może służyć jako żywa tarcza)
#2 za zabicie łowcy na początku rozgrywki dostaje się więcej punktów niż pod koniec.
wiem że trudne do zrealizowania, ale nie niemożliwe. taka premia za odwagę dla ofiary. wiadomo że gdyby punktacja była jednakowa najbardziej opłacałoby sie zakopać pod ziemią i dopiero w 9 minucie odkryć się atakiem. taka premia częściowo by to eliminowała.
proszę o komentarze, pomysły i pytania w razie wątpliwości. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Ostatnio zmieniony przez stachu dnia Pią Paź 12, 2007 11:24 am, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
giller WIDMO - Plutonowy
Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 2139
|
Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 9:27 am Temat postu: |
|
|
Rozkład procentowy wynosi:
17% - ścigany (ofiara dziwnie brzmi)
83% - łowcy
Czyli jak nas będzie 12 to: dwóch ściganych a dziesięciu goni to będzie hardcore
Pomysł dobry _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal
Dołączył: 18 Kwi 2007 Posty: 486
|
Wysłany: Sro Wrz 26, 2007 9:47 pm Temat postu: |
|
|
Jak zawsze otwarty na takie propozycje Coś nowego na strzelanki, które często się zdarzają (po 6-8 osób). _________________ Tylko ?ycie po?wi?cone innym jest warte prze?ycia... |
|
Powrót do góry |
|
|
jackub WIDMO - Sierżant
Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 2326
|
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 8:46 am Temat postu: |
|
|
po pierwszym razie nasuwa mi sie kilka spostrzeżeń
łowca musi mieć -3 lub -4 punty za śmierć (albo więcej) dlaczego
1) zwiększy to ostrożność łowcy bede musieli chodzić w teamie każdy osłania sie nawzajem (jeden wchodzi jak nie wyjdę to tam jest ofiara)
2) jest to powiazane z tym co dalej powiem
uciekinier (ammo 2 kulki na przeciwnika-nie więcej)
za to uciekinier może sterroryzować łowce np jedem wchodzi do pomieszczenia ten GO terroryzuje i wydaje mu instrukcje wszystkie chwyty dozwolone z wyjątkiem przekazania broni (np kazanie my żeby powiedział ze jest wszystko OK albo dał znać reką że wróg jest tam a nie tu)
przejąć kontrolę uciekinie może max nad 2 osobami z tym że jedna juz wscześniej została obezwładnoina a druga jest wezwana przez drugiego itp
łowca moze być dobroduszny i nie zabijać np unieruchomić wstążka lub unieszkodliwić w cichy sposób puka w łowe palcem i wtedy nie zyjesz
to tyla z pomysłów sadzę że brak ammo musi być zrównoważone przez wiekszą mozliwość taktyczna uciekającego który musi albo stawić na nogi albo na taktykę spowodowaną błędnymi zagraniami łowcy _________________
Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym) |
|
Powrót do góry |
|
|
giller WIDMO - Plutonowy
Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 2139
|
Wysłany: Czw Paź 11, 2007 10:28 pm Temat postu: |
|
|
Poprawki fajne jednak ja uważam, że minimum 5 - 10 kulek na wroga. Już znamy większość skrytek wiec akcja będzie większa _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Pią Paź 12, 2007 11:21 am Temat postu: |
|
|
moje zdanie:
-PUNKTY: myśle że można zostać przy -2 za śmierć z rąk ofiary. o ile pamiętam my graliśmy na -1 i tak czy tak współpraca była.
-LIMIT AMMO:
chyba nie ma sensu robić 5-10 kulek na wroga skoro za każdego zabitego dostajesz dodatkowe ammo.
imo powinniśmy ustalić że mamy FIZYCZNIE n*2 kulek w magazynku (gdzie n to liczba łowców oczywiście) Jeśli masz pusto - masz problem.
przejmowanie ammo od zabitego - ja zrobiłbym to w ten sposób że zakupię n torebek "dilerek". do owych torebek wsypujemy do każdej n*2 sztuk ammo ofiary. kiedy ofiara kogoś kropnie podchodzi i zabiera tą torebkę. (doładować sobie może kiedy chce). wiem że będzie dużo pierdolenia z wpychaniem do maga kulka po kulce, ale hej - to jest ofiara a nie predator. musi mieć troche stresu :] poza tym jest to dość realna sytuacja bo nie każdy magazynek pasuje do każdej broni, więc trzeba przeładować (niestety pewne uproszczenie musi być - wszyscy mają ten sam typ ammo)
inna opcja - każdy łowca ma 2*n kulek w szybkoładowarce, reszta jak z torebką. problem jest taki ża nie każdy ma szybkoładoware :/
PUNKTY ZA ŚMIERĆ W CZASIE:
za osoby zabite na początku rozgrywki ofiara dostaje dużo więcej punktów niż za zabite pod koniec. jak to zrobić - dość prosto - zakupić 6 albo 7 chińskich zegarków za 2 zł które będe rozdawał przed akcją :] kiedy oberwiesz zatrzymujesz stoper i tyle.
TERROR:
jak dżejkob dobrze zauważył - brak ammo musi być zrekompensowany większymi możliwościami manewrowymi ofiary. (chociażby ta akcja co to właśnie dżejkob mnie dorwał na kwadracie - pewnie próbowałbym go terroryzować gdybym miał taką opcję. albo kiedy klęczałem 1m od słomy, też by mogło świetnie zadziałać)
jak taki terror by sie odbywał
-ofiara mówi "beng beng" albo "terror" (jeśli jest w sytuacji na beng benga oczywiście
-pomożcie wykombinować jakie są opcje łowcy - żeby to sie trzymało w miare kupy (rzeczywistości). bo troche bez sensu jest żeby łowca wyszedł z budynku i przekazał że wszystko gra skoro już nikt nie będzie go trzymał na muszce.
DACHY:
uzgodniliśmy że nie wchodzimy na dach starego sejfa (bo to istna forteca). a co z innymi dachami? dozwolone?
czy może pełen fristajl i dozwolone wszystko?
na razie zrobiłe update w pierwszym poście co do punktacji. jak coś ustalimy to będe tam dopisywał. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
jackub WIDMO - Sierżant
Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 2326
|
Wysłany: Pon Paź 15, 2007 7:51 am Temat postu: |
|
|
co do ilości punktów za trafienie uciekinier łowca to nadal będą obstawiał na swoi -3 lub -4 dlaczego
cały manhunt jest oparty na punktacji i to jest czynnikiem który ma decydujący wpływ na rozgrywkę w tej rozgrywce gramy o punkty
które KAŻDY bedzie chciał zdobyć i każdy bedzie chciał naj naj mniej ich stracić
przy tym zwiekszy sie ostrożność jak i da to do myślenia osobie którą uciekiniert będzie terroryzował bo albo sru powiem chopoki tu jest i strace 3 punkty albo sie zastanowię i ... ulegnę
naruszając opcję TERROR dla uciekiniera (pamiętajmy że tu będzie walka na bliskie odległości - trzeba zachować nerwy i odruchy na wodzy)
to Uciekinier (U) może wziąć dwie wstążki którymi będzie mógł związać Łowcę (Ł) który związany będzie zobowiązany utrzymani ciszy bo ma knebel ale na wyraźne żądanie U musi powiedzieć to co U chce może też wydać znaki ręka z tym że U musi taką osobę mieć na "muszce" nie dalej niż 2m
dodatkowo jedna uwaga osoba która już na początku podda sie uciekinierowi nie może zmienić zdania i w trakcie wykonywania zaleceń U nie moze ostrzeć innych
np U karze powiedzieć że tu czysto a Ł mówi że chpoki on tu jest ..... (to pod dyskusję)
U ma następujące sposoby uśmiercenia Ł :
- klepiąc tzm ciche unieszkodliwienie celu
- bang bang nie żyjesz (gdy sytuacja wymaga innymi słowy nie robiąc drugiemu krzywdy (zaoszczędzi kulkę) )
- gdy Ł jest związany U moze zabić tylko na dwa sposoby albo prze strzał z kulki obok o powiedzienie bang bang lub strzał w buta przeciwnika moze być w podeszwę albo trzymając go przez 30 sek tzw uduszenie
limit ammo
kwestia sporna bo zanim zabierzesz ammo trupowi mogą cię dorwać
łatwiejsze chyba będzie to U bierze ze sobą szybkoładowarkę a dodatkowym 2 magazynkiem czyli ilości ammo w magu
i może z tego skorzystać w gdy skończy mu sie ammo (nie moze doładowywać pełnego jesce magazynka) oraz gdy zabije chociaż jednego przeciwnika
te warunki musza zaistnieć by mozna było noładować magazynek.
co do dachów to mi to obojętne i tak tam mojego grubego dupska nie właduje
Dodane po 3 minutach:
jesce jedno
jak moze sterroryzować Ł to mysle ze starczy dać znać ze jest na muszce np
pssssssssss... giń albo ...
łowca wtedy podnosi rece go góry i wykonuje polecenia U _________________
Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym) |
|
Powrót do góry |
|
|
|