Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
giller WIDMO - Plutonowy
Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 2139
|
Wysłany: Nie Lis 18, 2007 2:29 pm Temat postu: Komunikacja na U1 |
|
|
Dodane po 13 minutach:
Teraz czeka nas tylko przyswojenie kolejności podawania info czyli:
- najpierw z której strony (3, 6, 9, 12)
- a potem budynek (lub nazwa własna choinki lub śmietnik)
chyba ze jest w środku to tylko: "wróg/kontakt w ... (cyfra)"
Jeśli chodzi o las na 9 to podajemy że:
"Wróg/kontakt na 9 w lesie na wysokości ... (cyfra budynku)" analogicznie po stronie 12
Mam nadzieję, że zadanie nie jest trudne i każdy da rade
Przy planowaniu ataków w CTF można także wykorzystać cyfry, np:
"My idziemy przez las i atakujemy od 9, a wy przez 1, 2, do 3 "
Wszystko jak zwykle wyjdzie w praniu _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Nie Lis 18, 2007 9:35 pm Temat postu: |
|
|
dwa grosze ode mnie
stary/nowy sejf nie ok, ze względu na podobieństwo nazw. (starczy za późno włączyć radio i utnie stary/nowy i wtedy kicha) lepiej może nowego sejfa nazwać garaż?
i jeszcze coś bym ujednolicił. (w sumie mało ważne ale warto wspomnieć bo czesto sie myli)
często slyszy sie "jest przy piecu" i cholera wie o co chodzi bo piece są ze 3.
ja bym zrobił tak:
piece = ciemne miejsce w białym (2)
komin = przybudówka po której wchodzi sie na dach głównego (1)
kotłownia = odosobnione pomieszczenie na początku (na szóstej) białego
reszta nazw czytelna, tylko z tymi śmietnikami coś bym zrobił. (za dużo gadania, trzeba je jakoś jednoznacznie określić)
aha, do popularnych nazw dorzuciłbym: ruiny, kanał, okop. wszyscy raczej wiedzą gdzie, ale dobrze by było dopisać do mapy.
co z tą malutką niska wiatą koło kwadratu? (ta z segmentami)
no i ten malutki budyneczek między kwadratem a kanałem też mógłby doczekać sie nazwy... _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 12:45 am Temat postu: |
|
|
stachu, nie wiem czy dobrze zrozumiałeś (albo ja coś pomyliłem) zamysł gulasa. Chodzi właśnie o to, żeby nie mówić po nazwach "stary sejf, nowy sejf" tylko numerami: "czwórka, piątka". Takie podawanie pozycji wyklucza właśnie pomyłki związane z podobieństwem nazw.
Nie będzie trzeba mówić: "jest na lewo od nowego sejfa" tylko "jest na dziewiątej od piątki":] _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 2:07 am Temat postu: |
|
|
spoko, czaje, ale oprócz tego że używamy numerów bardziej instyktowne wydaje mi sie używanie nazw. jak ktoś mi powie znienacka "trójka" to musze to przez chwile rozkminić. a jak usłysze "stodoła" to od razu wiadomo ocb.
uważam że powinniśmy stosować numeracje budynków jako uściślenie, albo zamiennie z tradycyjnymi nazwami. wypowiedzcie sie na ten temat.
za to pomysł z zegarem jak najbardziej trafiony _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 9:02 am Temat postu: |
|
|
na początku na bank będzie się trzeba przez momencik zastanowić gdzie jest jaki budynek, ale sądzę że 2-3 akcje i już się przyzwyczaimy i będize spoko:] _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
giller WIDMO - Plutonowy
Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 2139
|
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 9:06 am Temat postu: |
|
|
Niby jesteśmy przyzwyczajeni do nazw ale kilka akcji z cyferkami i to naprawdę wejdzie w krew. Człowiek
szybko sie uczy i potem jeszcze będziemy się dziwić czemu tak nie było dawniej
Poza tym jak 4Fun używa tych samych cyfr na określenie budynków więc będzie wiadomo o czym gadają
Jeśli chodzi o resztę miejsc to są one w powszechnym użyciu
Cytat: | piece = ciemne miejsce w białym (2)
komin = przybudówka po której wchodzi sie na dach głównego (1)
kotłownia = odosobnione pomieszczenie na początku (na szóstej) białego |
Określenia jak najbardziej trafne
... okop wiadomo a kanał to sam nie wiem gdzie jest
W weekend wprowadze poprawki _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzuf
Dołączył: 13 Gru 2006 Posty: 825
|
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 9:40 am Temat postu: |
|
|
demet bedzie trzeba zmodyfikowac nasze opracowanie terenu ;P _________________
"This is my rifle, this is my gun, this is for fighting , this is 4fun" |
|
Powrót do góry |
|
|
The_PiotREX
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2409
|
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 9:51 am Temat postu: |
|
|
Ja myslalem ze 4Fun ma inne oznaczenia, tzn numery budynkow rosna zgodnie ze wskazowkami zegara Nie ebde ukrywal ze SOG przyjal takie oznaczenia budynkow aby byc kompatybilnym z wami a tu widze ze chyba cos pokrecilem :/ Rzuf, daj wasze oznaczenie tutaj bo sie pogubilem juz _________________ L?kliwy stokro? umiera przed ?mierci?, m??ny kosztuje jej tylko raz jeden.
|
|
Powrót do góry |
|
|
giller WIDMO - Plutonowy
Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 2139
|
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 9:57 am Temat postu: |
|
|
Rzuf może tak jaśniej, bo trochę nie rozumiem twojego posta
A jeśli się okaże, że 4Fun ma inaczej to zmienie numeracje. Przynajmniej jedni już ją bedą znać _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzuf
Dołączył: 13 Gru 2006 Posty: 825
|
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 10:18 am Temat postu: |
|
|
a tak se zartuje
a tak serio: nie pamietam tych oznaczen ;P nigdy nie moglem jakos ich zapamietac ;P _________________
"This is my rifle, this is my gun, this is for fighting , this is 4fun" |
|
Powrót do góry |
|
|
Kymon WIDMO - Rekrut
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1865
|
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 10:43 am Temat postu: |
|
|
Ja kiedyś na jakiejś mapce U1 zaznaczyłem zgodnie ze wskazówkami zegara i tak się przyjęło gdy ktoś postanowił to zmienić... _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Antonio
Dołączył: 17 Gru 2006 Posty: 124
|
Wysłany: Wto Lis 20, 2007 8:52 am Temat postu: |
|
|
No właśnie dawno dawno temu, jak zaczynaliśmy strzelać u Was na U1 to widziałem mapke z ponumerowanymi budynkami. Uznaliśmy idee za bardzo dobrą i ponumerowaliśmy sobie budynki zaczynając od wejścia na teren.
Numeracja jest bardzo poręczna dla tych, którzy pierwszy raz widzą teren i nie znają np. historii respów na U1 A z szybką orientacją, który jest który nie ma problemu jak już się zapamięta choćby ze dwa np. jedynke i trójke.
Jednostki SZPEcjalne tak sobie numerują domki przed akcją a do bardziej szczegółowej orientacji uzywają kolorów (np. red to zawsze front danego budynku a "blue" to tyły ... albo odwrotnie )
Długo już wykozystujemy taki system na U1 i bardzo polecam, sprawdził sie w 100% |
|
Powrót do góry |
|
|
monique
Dołączył: 10 Gru 2006 Posty: 208
|
Wysłany: Wto Lis 20, 2007 9:22 am Temat postu: |
|
|
4[fun] uzywa numeracji takiej jak podał giller, tj niezgodnej z ruchem wskazówek zegara
Mam też jedną sugestię, chyba jednak lepiej jest podać informację bardziej ogólną czyli nr budynku, a dopiero pozniej wg zegara, z ktorej jego strony (info bardziej szczegółowe). Bo jednak jak w radiu uslyszysz najpierw godzinę to już może być po Tobie a jak nr budynku to zachowujesz ostroznosc w tym miejscu z automatu az niesprecyzują Ci dokladnie strony budynku. Tak przynajmniej to widzę _________________ 4[FUN] Public Relations |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Wto Lis 20, 2007 11:02 am Temat postu: |
|
|
ja tam sie dostosuje do większości smogu, ale sugerowałbym nazewnictwo tradycyjne + zegar. najbardziej instynktowne i dlatego najszybsze. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
|