|
wagrowiecasg.forumoteka.pl Opis Twojego forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sanczo WIDMO - Porucznik
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 4055
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 10:26 am Temat postu: 15.02.2009 K1 start 10:00 |
|
|
W imieniu WIDMA zapraszam na K1 na posesyjne strzelanie
Stachu i Ice szykują na tę okazję jakieś wyjebane scenariusze (na razie wszystko objęte tajemnicą )
Zapraszamy SOG, jak również wszystkich niezrzeszonych
Chętni:
BB: 9
4fun: 7
BS 8
Customs 6
WIDMO:
1. Sanczo
2. Jackub
3. Fearie
4. Giller
5. Stachu
6. Ice
7. Dziekss
8. Maku
9. Partyzant
SOG:
1. Kymon
Niezrzeszeni:
1. Chrześniak Jacka (Jakub)
2. Kapeć
3. Kamilo
4. Kramer
5. Matt
Mapa:
Scenariusz i założenia
Stachu, Ice i Maku napisał: |
Tło scenariusza:
Rok 2013. Wbrew zapowiedziom świat nie skończył się w 2012. Ale po Euro 2012... Polska nie wyszła z grupy. Nastroje społeczne były tragicznie. Czystki w PZPN dolały oliwy do ognia. Dziś już mało kto o tym pamięta, ale mówią że właśnie od tego się zaczęło...
Przez kilka kolejnych lat konflikt przybierał na sile. Zwolennicy przeciwnych frakcji za wszelką cenę starali się przejąć kontrolę nad jak największą częścią infrastruktury kraju. Po Włoszczowej budowano kolejne stacje kolejowe i przerabiano je na bazy wypadowe, Gazeta Wybiórcza rozbudowywało drukarnię i zasypywało przeciwników ulotkami.
Wszędzie panował chaos.
Rok 2020. Najprawdopodobniej. Już dawno nikt nie liczył. Złowrogi wschodni wiatr zimy atomowej niósł kwakanie kaczek. To nie wróżyło niczego dobrego. Człowiek o wilczych oczach wszedł do swojego Sztabu wyborczego. Ekran telewizora do tej pory pełen szumu nagle zapełnił obraz z relacji ze stolycy. A raczej tego co z niej pozostało. "No, przynajmniej nadajnik TVN udało się uruchomić" pomyślał Wilk. Widać było starszą panią w berecie okładającą łysego młodzieńca kijem bejsbolowym. Dało się zrozumieć tylko co drugie słowo "Relacja... dawnej stolicy... Właśnie widzimy jak... Mohercorpse... brutalne walki... bojówki PO i PiS..." Obraz zniknął tak nagle jak się pojawił, pokój zalewało teraz szare światło z telewizora. "Kacza mać", mruknął pod nosem Wilk... stolyca już stracona. Blokady rolnicze na każdej drodze wjazdowej... Miał być cud, Irlandia, a wyszło jak zwykle...
Jak przed chwilą widzieliście, nadajnik TVN szlag trafił, wygląda na to że jest już stracony na dobre - Odezwał się Wilk do swoich kompanów w Sztabie - Jeśli niczego nie zrobimy PiSiory zaczną nas zalewać swoją propagandą z nadajnika Radia Maryja. Oprócz tego musimy zrobić coś z tą przeklętą fabryką moherowych beretów. Przydałoby się jeszcze odbić bimbrownię i fabrykę wibratorów Palikota bo morale leci na łeb na szyję... nie mówiąc już o drukarni Gazety Wybiórczej. Mało brakowało a Adam by się zająkał ze strachu na śmierć podczas ostatniego ataku Mohercorpse...
Po drugiej stronie barykady...
-Synku, chcesz herbatki?
-Nie mamusiu - odparła postać siedząca w półcieniu na krześle z kotem - Nie mogę nic przełknąć przez myśl że ci Żydoniemcopedałoeurokomuniści z PO odbili fabrykę wibratorów "Palipies"...
-Trzeba było mamusi słuchać i dogadać się z ojcem Muchomorkiem...
-Oj, mamo daj spokój...
Nagle odezwał się czerwony telefon na biurku - Były premier IV Rzeszpospolitej spojrzał na numer - "666-666-666". Nie było żadnych wątpliwości kto dzwoni.
-Cześć Jaro... Słyszałem że wpadłeś w niezłą perfumerię... eee... to znaczy szambo...
-I co, myślisz że po tym jak nazwałeś starą mojego barata "jędzą" się dogadamy? Zapomnij.
"Jaro" rzucił słuchawką.
-Synku, myślę że źle robisz...
-Czas pokaże mamusiu... tak samo mówiłaś o koncie w banku, i co? Bach! Kryzys!
...
Zasady scenariusza:
Strony konfliktu:
Bojówka PiS, Bojówka PO, Mohercorpse. Oznaczone taśmami. Strony są wzajemnie sobie wrogie.
Zadania stron:
PiS oraz PO - przejąć jak najwięcej miejsc o znaczeniu propagandowym. (Zaznaczone na mapie) Każde miejsce jest punktowane. Miejsca mają różną punktację. Dodatkowo strony te mogą używać wyrzutni eksperymentalnych rakiet średniego zasięgu typu P.I.W.O do niszczenia miejsc strategicznych. Wygrywa strona która po upływie czasu będzie miała więcej punktów propagandy.
Mohercorpse - oddział Mohercorpse został wysłany w rejon walk PiS-PO w celu odnalezienia tajemniczej walizki bądź skrzynki która może skompromitować doszczętnie przywódców bojówek... Skrzynka / walizka jest również nagradzana punktami propagandy jeśli zostanie przejęta przez PO lub PiS.
Czas trwania: 4 godziny od momentu rozpoczęcia.
Miejsca propagandowe:
- Fabryka moherowych beretów
- Nadajnik Radia Maryja
- Archiwum IPN
- Bimbrownia
- Fabryka wibratorów "Palipies"
- Drukarnia GW
W wybranych miejscach propagandowych można się respawnować (o ile należy do naszej drużyny)
Miejsce propagandowe zdobywamy przez zawiązanie wstążki teamu na paliku z kartką nad wstążką przeciwnika.
Wiążemy delikatnie i w widocznym miejscu. W razie konieczności przesuwamy wstążkę wroga w dół.
Czterech miejsc nie można zdobyć: Sztabu PiS, Sztabu PO oraz wyrzutni rakiet "Włoszczowa" i "Klewki" - należą one do danej drużyny.
Wyrzutnię rakiet można zniszczyć (respawna nie). Zniszczenie wyrzutni odbywa się przez strzał w beczkę z piwem... ekhm, to znaczy paliwem w jej pobliżu (+/- 15-20m)
Rakiety typu P.I.W.O.
Na terenie w strefie zrzutu (zaznaczone na mapie) znajdują się beczki. Beczki nie są oznaczone indywidualnie.
Beczki mogą zawierać surowiec o wysokim znaczeniu strategicznym który zwiększa zasięg rakiety lub gaz bojowy który zwiększa śmiertelność nalotu.
Ilość beczek jest szacowana na 10-14 (dokładnie nieznana). Jedna osoba niesie jedną beczkę (nie chowamy w plecaku/pod ciuchami, niesiemy w jednej ręce)
Trafienie w beczkę powoduje eksplozję która RANI w promieniu +/- 15m. Jeśli słyszałeś trafienie w beczkę i jesteś w pobliżu - dostałeś.
Jeśli beczka jest niesiona i wybuchnie, osoba niosąca UMIERA (idzie natychmiast do respa)
Beczka trafiona jest bezużyteczna (zniszczona). Zaznaczamy to przez wyjęcie zaworu (GM pokaże ) Można przejmować beczki przeciwnika.
W celu odpalenia rakiety należy skontaktować się z GM i podać mu koordynaty celu.
Można próbować wykorzystać wyrzutnię przeciwnika - należy wyciągnąć od dowódcy wrogiej strony kod aktywacyjny. (przesłuchanie na miejscu trafienia, jedna gra w papier nożyce i kamień. jeśli dowódca przegra - zdradza kod)
Zasady walki:
Zachowanie po trafieniu:
-Trafiony przeciwnik zawsze niezwłocznie się przyznaje.
-Należy wyczulić się na uczucie, i odgłos trafienia.
-Jeśli nie jesteś pewny czy dostałeś ale zachodzi prawdopodobieństwo że tak, traktuj tą sytuację jakbyś oberwał.
-Daj znać strzelającym do Ciebie w sposób niedwuznaczny i jasny dla każdego że jesteś trupem/rannym. Możesz się położyć. Nie przeszkadzaj.
-Nie komentuj sytuacji po oberwaniu kulki, tylko zachowuj się jak trup, trupy nie gadają, nie krzyczą, nie komentują, nie robią gestów. Załóż szmatę w sposób widoczny.
-Jeśli dostałeś po raz pierwszy - jesteś ranny (patrz: Ranni) Po raz drugi - idziesz do respa natychmiast. Po wyjściu z respa znów masz 2 życia.
-Respawn jest co pełne 20 minut (10:20, 10:40, 11:00, 11:20, 11:40.... ) w Sztabie lub niektórych miejscach propagandowych.
Limit amunicji: - ZMODYFIKOWANY standard KWN (redukcja o połowę)
150 kulek: Repliki broni głównych nie będące karabinami maszynowymi strzelającymi z taśmy amunicyjnej lub magazynka typu drum (M16, M4, AK47, MP5 i podobne)
300 kulek: Repliki broni głównych z magazynkiem typu drum
600 kulek: Repliki broni głównych będące karabinami maszynowymi strzelające z taśmy amunicyjnej (M60, M249, RPK i podobne)
25 kulek: Repliki broni bocznych(bron krótka jak glock, beretta oraz strzelby i pistolety maszynowe ze składanymi kolbami lub pistolety maszynowe bez kolby jak mp5k)
Jeśli ktoś używa wyłącznie repliki broni bocznej jego limit wynosi 150.
Zalecane posiadanie magazynków typu low-cap / mid-cap oraz dla tych co czują klimat real-cap
W magazynkach wolno posiadać ilość kulak odpowiadającą limitowi, reszta musi być "luzem" (woreczek, butelka, ładowarka itp). Chodzi o to żeby po doładowaniu u amunicyjnego trzeba było fizycznie zapakować kulki do magów, żeby nie było sytuacji pt "wywaliłem 150bb, nie mam ammo, ale leże obok amunicyjnego, dostaje od niego doładowanie, zmieniam maga i jade dalej (lub poprostu wystrzeliwuje drógą połówkę hi-cap'a). Ot takie kolejne utrudnienie:]
Będziemy wyrywkowo sprawdzać kto ile ma załadowane;]
Nie martwcie się o brak amunicji, będzie ją można znaleźć na całym terenie.
Możliwe są zrzuty amunicji jeśli GM stwierdzi że cienko przędziecie
Doładowanie:
Jako doładowań używamy niebieskich shellsów od shotguna.
Jeśli otrzymamy/znajdziemy takie shellsy - możemy doładować się do limitu w miejscu znalezienia/otrzymania.
Każde doładowanie zużywa jednego shellsa - chowamy go tak aby nie pomylił się z shellsami "ważnymi"
Nie wolno zabierać shellsów wrogowi - zakładamy że drużyny używają innej amunicji.
Przekazywanie amunicji przyjacielowi - tylko jeśli amunicja jest kompatybilna.
Tylko amunicyjny może przenosić "ważne" shellsy - maksymalnie 10. Doładowuje kompanów przez wręczenie/rzucenie shellsa.
Ilość amunicyjnych zależna od frekwencji. Oznaczony taśmą.
Przykładowe doładowanie: W magazynku pozostało ci 50 kulek. Amunicyjny rzucił ci shellsa. Doładowujesz się do limitu, czyli możesz teraz znów wystrzelić 150 kulek. (nie 200) Shells który otrzymałeś staje się nieważny, zabierasz go ze sobą.
W Sztabach będą stały kartony z napisem "zużyte shellsy" - tam możecie je wrzucać jak zginiecie.
Ranni:
Ranny czeka 5 minut na medyka - jeśli medyk nie przyjdzie w tym czasie wykrwawia się i idzie do respa.
Ranny może krzyczeć co mu się spodoba. (ała, boli, mamo ratunku, o tam się schował ten brzydal)
Rannego który nie siedzi cicho możemy uciszyć:
- pojedynczym strzałem - strzelamy tak żeby nie bolało! lub
- symulowanym uderzeniem kolbą
Ranny który zachowuje milczenie jest nietykalny! - nie można do niego strzelać
Ranny "uciszony" jest nieprzytomny i nie krzyczy już nic.
Nie dobijamy rannych. Rannego można przenosić/ciągnąć po ziemi (dozwolone pomaganie sobie nogami)
Medycy:
1 Medyk na drużynę. Oznaczony białą taśmą.
Aby ranny mógł zostać uleczony musi leżeć. (aby nie zasłaniał medyka przed ostrzałem)
Medyk leczy dotykając rannego przez 60 sekund (otrzymacie timery). Medyk nie może strzelać podczas leczenia.
Ranny trafiony podczas leczenia jest dobity - udaje się do respa.
Jeśli medyk przerwie leczenie np po 30 sekundach - zaczyna od nowa.
Medyk może zostać uleczony przez dwóch "normalnych" żołnierzy.
Jeńcy:
Jeńcem staje się wrogi ranny uleczony przez naszego medyka i doprowadzony do naszego HQ. (lub doniesiony jak ktoś woli)
Jeńca można trzymać max 20 minut.
Jeniec gra 2 razy w papier-nożyce-kamień z przesłuchującym. Druga gra następuje po 10 min od pierwszej.
Jeśli jeniec przegra pierwszą grę - musi zdradzić lokalizację swoich punktów (Sztabu i miejsc strategicznych)
Jeśli przegra drugą grę - musi zdradzić informacje o liczebności/planach/rozmieszczeniu swoich oddziałów.
Po przesłuchaniu jeniec jest wypuszczany i jako trup idzie do swojego Sztabu.
Limit FPS: - Standard KWN czyli:
Pistolety maszynowe: max 400 fps
Karabiny szturmowe: max 450 fps
Karabiny maszynowe: max 460 fps
Karabiny wyborowe i snajperskie: max 650 fps (tylko ogień pół automatyczny)
Czterotakty: max 700 fps
JEŚLI COŚ NIE ZOSTAŁO UJĘTE W ZASADACH NALEŻY W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z ORGANIZATOREM: KANAŁ 1 LUB 609 417 693 (Stachu)
W RAZIE NIEUDANEGO KONTAKTU NALEŻY POSTĘPOWAĆ TAK ABY BYŁO REALISTYCZNIE
| [/img]
Ostatnio zmieniony przez sanczo dnia Wto Lut 17, 2009 11:31 pm, w całości zmieniany 24 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Osman WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 1300
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 11:20 am Temat postu: |
|
|
jeśli zdrowie dopisze to się pojawię, mam nadzieję że prócz
wągrowca zostaną zaproszeni też goście... _________________ Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....
|
|
Powrót do góry |
|
|
sanczo WIDMO - Porucznik
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 4055
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 11:28 am Temat postu: |
|
|
Zaproszenia poszły do SPUR-u, 4funu i BB _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stefan
Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 276
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 11:29 am Temat postu: |
|
|
Jak sesja obędzie się bez "wtopy" to będę _________________ CZY WYGRYWASZ CZY NIE
JA I TAK KOCHAM CI?
W MOIM SERCU NIELBA
I NA DOBRE I NA Z?E !! |
|
Powrót do góry |
|
|
The_PiotREX
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2409
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 11:45 am Temat postu: |
|
|
Jak wylecze zapalenie płuc to chętnie wpadne _________________ L?kliwy stokro? umiera przed ?mierci?, m??ny kosztuje jej tylko raz jeden.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jackub WIDMO - Sierżant
Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 2326
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 2:22 pm Temat postu: |
|
|
Będę !!
Dzisiaj dałem pismo do nadleśnictwa. w poniedziałek odbieram i wywieszam na tablicy w kobylcu.
Dodatkowo ode mnie jeszcze chrześniak. _________________
Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym) |
|
Powrót do góry |
|
|
sanczo WIDMO - Porucznik
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 4055
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 2:56 pm Temat postu: |
|
|
Ty, napisz tutaj jak on ma na imię, żebym się go po raz kolejny nie pytał _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 4:56 pm Temat postu: |
|
|
Wpisz na liste "chrześniak Jackuba" i będzie po problemie:D _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kapec WIDMO - Rekrut
Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 504
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 5:30 pm Temat postu: |
|
|
Będe _________________ Stop! Kladivocas - Halt! Hammerzeit! - Stop Hammertime ! |
|
Powrót do góry |
|
|
fabi
Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 10
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 7:36 pm Temat postu: |
|
|
Oczywiście się piszę, będe napewno |
|
Powrót do góry |
|
|
Maks
Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 59
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 7:38 pm Temat postu: |
|
|
Oczywiście się pojawię |
|
Powrót do góry |
|
|
Miri
Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 19
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 7:38 pm Temat postu: |
|
|
bede! moja dzielnica! hehe |
|
Powrót do góry |
|
|
Maks
Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 59
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 7:52 pm Temat postu: |
|
|
To Miri wezmę Ci ten magazynek |
|
Powrót do góry |
|
|
zocha
Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 115
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 11:24 pm Temat postu: |
|
|
15.02 godzina 13 poznań stary rynek sala21
egzamin z matmy;//// _________________ Strachu i pieni?dzy nigdy nie mia?em!
gg - 12344708 |
|
Powrót do góry |
|
|
dziekss WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 04 Sty 2008 Posty: 776
|
Wysłany: Sob Lut 07, 2009 9:31 am Temat postu: |
|
|
na tej strzelance rozliczę się ze sprzetem, czyli będę miał coś dla Sancza, Lemona, Osmana i ICE _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz dodawać załączniki na tym forum Możesz ściągać pliki na tym forum
|
Załóż bezpłatnie forum phpbb2 lub phpbb3 na Forumoteka.pl
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|