Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sanczo WIDMO - Porucznik
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 4055
|
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 10:31 pm Temat postu: 16.11.2008 K1 9:30 |
|
|
Zbiórka 9:30, zaczynamy działania o 10:00
Kto chętny
Jakieś pomysły / scenariusze
Myślę, że kilka znajomych ekip zaprosimy
Leśny - żadnej pirotechniki
S&S
1. Maku
2. Fearie
3. Jackub
4. Sanczo
5. Lemon
6. Osman
7. Mamba
8. Zocha
9. Meister
10. Ice
SOG
11. Kymon
Niezrzeszeni
11. Norbi
12. Fabi
13. Kapeć
14. Wiluś
15. Krzychu
16. Dante
Goście:
1. 4fun
2. S.P.U.R.
Zasady gry made by Maku:
Punkty o które toczona będzie walka:
-radiostacja
-szyb naftowy
-antena telewizyjna
-kopalnia diamentów
-skład paliwa
-ujęcia wody pitnej
Podział na 3 w miarę równe drużyny
-niebiescy
-zieloni
-trzecia drużyna nieoznaczona (powiedzmy czerwoni)
Każda z drużyn posiada bazę (resp). Uznaje się że bazy są na tyle silnie umocnione że ich zbobycie przez przeciwnika przy wykożystaniu aktualnie dostępnych środków jest niemożliwe.
Drużyny składają się z najemników pracujących dla 3 zwalczających się wzajemnie korporacji,
zadaniem każej z drużyn jest przejęcie jak największej ilośc punktów kontrolnych, wygrywa ta strona która będzie miała ich najwięcej, aby zająć dany punkt trzeba zawiązać na tyczce wstążkę odpowiedniego koloru.
Dopuszcza sie zawieranie sojuszy, jednak na koniec każda z drużyn będzie osobno rozliczana ze zdobytych obiektów.
Czas trwania rozgrywki: 3godziny
Respy: w bazie co pełne 30 minut (11:00, 11:30, 12:00 itp) lub w zajętym punkcie co godzinę 10:00, 11:00, 12:00 itp)
po trafieniu gracz uznawany jest za rannego i MUSI przez 10 minut pozostać na miejscu, jeśli w tym czasie dotrze do niego medyk gracz może zostać uleczony, w przeciwnym razie wykrwawia się i musi wrócić do respa.
Gracz może zostać uleczony tylko raz, kolejne trafienie kończy się śmiercią i wizytą w respie.
medycy: po jednym na każdą stronę, każdy ma 10 apteczek, po ich wykożystaniu musi wrócić do BAZY!! i tam uzupełnić zapasy. Medyk może uzupełnić zapas apteczek co 30 minut, aby uleczyć rannego medyk musi siedzieć przy rannym przez minutę wpatrując się w ziemię (nie wolno rozglądać się w poszukiwaniu wroga), jeśli leczenie zopstaje przerwane może zostać rozpoczęte na nowo, ale wówczas medyk traci kolejną apteczkę.
Ranny medyk może zostać uleczony przez 2 "normalnych" żołnierzy, kosztem 2 apteczek.
Amunicja: 1200/300/50 (KM/główna groń inna niż KM/boczna) (M4/Kałach/itp z magiem typu "drum" NIE JEST KM'em!!)
Każdy gracz może się doładować "do pełna" 2 razy w ciągu trwania scenariusza. Doładować magazynki można TYLKO I WYŁĄCZNIE w bazie lub którymś z punktów (jeżeli graczowi uda się podkraść pod bazę/punkt przeciwnika, może on "wykraść" amunicję z jego składów. Takie "doładowanie" traktuje się jako bonus i nie jest ono odliczane od ogólnej liczby doładowań przypadających każdemu graczowi.
Do tego na terenie może pojawić się 2 samotnych najemników/myśliwych, których jedynym zadaniem będzie "uprzykszenie" życia wszystkim trzem stronom kionfliktu.
Myśliwi mają limit amunicji na poziomie 500sztuk i mogą się doładować tylko jeśli uda im się "zabrać" amunicję zabitemu wcześniej graczowi (żeby to zrobić trzeba podejść do "zabitego" i spędzić przy nim 15 sekund. Myśliwy po trafieniu jest ranny, może być uleczony przez drugiego myśliwego, jeśli nie nastąpi to w ciągu 10 minut wykrwawia się on i udaje się do obozowiska. Tam po 15 minutach "odpoczynku" może wracać do polowania.
Ostatnio zmieniony przez sanczo dnia Pią Lis 14, 2008 5:14 pm, w całości zmieniany 7 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Leśny
Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 376
|
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 10:46 pm Temat postu: |
|
|
Hehehe no musiałeś to napisać prawda?
Tak jak rozmawialiśmy dzisiaj Wstępnie się piszemy :] Liczbę chętnych podam w najbliższym czasie _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 11:39 pm Temat postu: |
|
|
jak mi naprawią M to będę _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kapec WIDMO - Rekrut
Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 504
|
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 11:45 pm Temat postu: |
|
|
A jak ja sie będę czuł dobrze To gotowy do akcji.
Szwy juz będe miał ściągnięte a since juz prawie zeszły.
Więc dobra okazja do przetestowanie nowego,
"kozackiego"-(Sanczo tak go nazwał ) Shota _________________ Stop! Kladivocas - Halt! Hammerzeit! - Stop Hammertime ! |
|
Powrót do góry |
|
|
fabi
Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 10
|
Wysłany: Sro Lis 12, 2008 11:07 am Temat postu: |
|
|
wstępnie piszę się na to |
|
Powrót do góry |
|
|
Wiluś
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 102
|
Wysłany: Sro Lis 12, 2008 4:28 pm Temat postu: |
|
|
Tak samo jestem chętny;d _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maks
Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 59
|
Wysłany: Sro Lis 12, 2008 4:50 pm Temat postu: |
|
|
Ja raczej niepojawie sie na akcji ale zobaczymy |
|
Powrót do góry |
|
|
Norbi WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 48
|
Wysłany: Sro Lis 12, 2008 5:15 pm Temat postu: |
|
|
Ja sie wstępnie melduje |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Sro Lis 12, 2008 6:05 pm Temat postu: |
|
|
nieważne. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
sanczo WIDMO - Porucznik
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 4055
|
Wysłany: Sro Lis 12, 2008 6:18 pm Temat postu: |
|
|
stachu napisał: |
nieważne.
|
Rozwiniesz trochę tę myśl
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Sro Lis 12, 2008 7:52 pm Temat postu: |
|
|
chciałem znów trochę posrać w stylu "a czemu nie w Antoniewie" ale przypomniałem sobie że J pracuje nad sprawą i że to solidny chop więc nie ma się czym martwić. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
kowal86
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 434
|
Wysłany: Sro Lis 12, 2008 8:55 pm Temat postu: |
|
|
jeszcze się zastanawiam _________________ ...baptised in fire forty two one - spirit of Spartan - death and glory!!!... |
|
Powrót do góry |
|
|
Kapec WIDMO - Rekrut
Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 504
|
Wysłany: Sro Lis 12, 2008 11:14 pm Temat postu: |
|
|
Mam pewniem konkret do niezrzeszonych i liczę na
aprobatę wągrowieckich team'ów.
Na K1 poprzez scenariusz Macieja zaistniała dogodna
sytuacja dzięki której będę mógł wprowadzić swój
pomysł, a jest on taki :
Chciałbym jeden team najemników zorganizować
z niezrzeszonych i przy pomocy Norbiego dowodzić nim
Wiem w ustach 14-sto latka wydaje wam się do
głupie, żałosne bądź komiczne lecz będzie to świetna
okazja żebym Ja i reszta szanownych kolegów niezrzeszonych mogła się wykazać jako zoorganizowany team.
Co wy na to ? Jestem przygotowany na negatywny odzew, ale do odważnych świat należy _________________ Stop! Kladivocas - Halt! Hammerzeit! - Stop Hammertime ! |
|
Powrót do góry |
|
|
The_PiotREX
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2409
|
Wysłany: Sro Lis 12, 2008 11:18 pm Temat postu: |
|
|
Popieram, dobry pomysł abyscie spróbowali. Jednak mnie nie będzie chyba _________________ L?kliwy stokro? umiera przed ?mierci?, m??ny kosztuje jej tylko raz jeden.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fearie WIDMO - Kapral
Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 3751
|
Wysłany: Sro Lis 12, 2008 11:19 pm Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie bomba. Jak ugadam starych i wchłonę bochenka to się pojawię.: ) _________________
www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych |
|
Powrót do góry |
|
|
|