Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
giller WIDMO - Plutonowy
Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 2139
|
Wysłany: Czw Lis 30, 2006 2:03 pm Temat postu: Liczba ammo w strzelankach - rozmowa |
|
|
Zauważyłem iż w zbrojowni pojawił się temat ilości kulek na strzelance. Chciałbym poznać wasze opinie co do tej kwesti.
Osobiście uważam, iż wszystko determinuje scenariusz który aktualnie jest rozgrywany i tak:
Deatchmatch i CTF bez żadnych ograniczeń tu nie ma miejsca na real każdy wali ile wlezie i raczej własne zdrowie się dla niego nie liczy. Udowodniłem to nie raz taki jest charakter tych scenariuszy
Zwykła strzelanka oni na nich (dla rozstrzelania/rozciągnięcia sprężyn) zależnie od umówienia beż ograniczeń lub z typu AEG do 100 - 200 kulek
Inne scenariusze liczba kulek zdeterminowana przez niego (scenariusz)
Pozostaje jeszcze kwestia ograniczeń ogniowych czyli semi czy auto ale to już inny problem który być może i tu rozstrzygniemy _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fearie WIDMO - Kapral
Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 3751
|
Wysłany: Czw Lis 30, 2006 3:08 pm Temat postu: |
|
|
powiedziałbym że 150 kulek na 30 min w kazdym trybie. _________________
www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych |
|
Powrót do góry |
|
|
mIXer WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 22 Wrz 2006 Posty: 319
|
Wysłany: Czw Lis 30, 2006 3:12 pm Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem można pomyśleć nad wprowadzeniem ograniczeń w ilości kulek, ale jeżeli chcemy aby to było w miarę realistycznie to chyba warto się zastanowić nad magazynkami o małej pojemności. I teraz pytanie real capy czy low capy. Real mieszczą wprawdzie tyle co prawdziwe, ale w real capie zawsze zostanie nam te 4-5 kulek miedzy komorą hop up i końcówką magazynka( tak mi się wydaje). Wiec Low cap mieszczący te 50-60 kul był by lepszym ( moim zdaniem ) rozwiązaniem. I tak jak pisał Giler takie zastosowanie nie ma sensu w niektórych scenariuszach (typu CTF ) .
Natomiast w scenariuszach nazwijmy je "taktycznych" odzwierciedlających warunki rzeczywiste, jak najbardziej. Na przykład odbijanie zakładników (U1), albo misja polegająca na uratowaniu pilota który się rozbił śmigłowcem w dżungli (a dżungle przecież mamy ) to w tym przypadku było by to idealne rozwiązanie. Ale niestety póki co troszkę brakuje nam takich scenariuszy, przynajmniej mi, pamiętam jedynie akcje z Vipem. _________________
Mr. 9-millimeter is the shepherd protecting my righteous ass in the valley of darkness. |
|
Powrót do góry |
|
|
BENNY777
Dołączył: 09 Paź 2006 Posty: 20
|
Wysłany: Czw Lis 30, 2006 3:17 pm Temat postu: |
|
|
ja chociasz z wami nie miałek okazji sie strzelac już wypowiedziałem uwazam ze limit 150 kulek na kazdy rodzaj ognia jest niepotrzeby tzn mijający sie z celem to co unas wprowadziliśmy to tak jak napisałem aegi 90 a springi 120 oczywiście nie lcząc kulek które zostają w magazynku |
|
Powrót do góry |
|
|
FiFi
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1027
|
Wysłany: Czw Lis 30, 2006 3:47 pm Temat postu: |
|
|
a ja mimo że mam zdanie inne niż wszyscy jednak je wyraże - uważam że liczenie kulek nie ma sensu
1 strata czasu
2 każdy użytkownik sam o to dba ze wzgledów ekonomiczych itd ( przynajmniej u nas )
3 kazdy wie ze wywalenie hi capa na raz nie ma sensu ( przynajmniej u nas)
4 zdaża sie że jakis użytkowbnik dłużej przyzoli seria - urozmacici strzelanke - ogień zaporowy
5 cięzko jest porcjować szczególnie jak kto ma tylko hi capa
6 liczy sie skill a nie hi cap
pisze to nie latego że mam elektryka - (jak wiadomo nie jest to mój pierwszy gun) ale pisze tio w pełni racjonalnie i obiektywnie zresztą wiecie że ja nie jade ciągle na full auto ani w zasadzie nikt z nas nie pruje jak pojebany do wszystkiego co sie rusza zresztą gilas sam miałes elektryka wiesz _________________
/)/)
( ..
|'-._)
|#|
|#|
|#|
|#|
|#| |
|
Powrót do góry |
|
|
Klon
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 134
|
Wysłany: Czw Lis 30, 2006 6:36 pm Temat postu: |
|
|
Moim zdanie nie powinno być zadnych ograniczen wtedy bedzie zabawniej _________________ "Nigdy nie zaczynaj wojny je?li nie masz zamiaru na niej zgin??"
|
|
Powrót do góry |
|
|
The_PiotREX
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2409
|
Wysłany: Czw Lis 30, 2006 10:05 pm Temat postu: |
|
|
Nie powinno byc dyskusji nt ilosci kulek, jest to osobista sprawa kazdego gracza. moze raz co niekotrzy beda nam mowili w jakich mundurach wolno nam sie stzrelac? albo ze wolno uzywac tylko m16? nie popadajmy w paranoje _________________ L?kliwy stokro? umiera przed ?mierci?, m??ny kosztuje jej tylko raz jeden.
|
|
Powrót do góry |
|
|
FiFi
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1027
|
Wysłany: Czw Lis 30, 2006 11:21 pm Temat postu: |
|
|
wolno używać tylko rodziny ak ;] btw moje ak ma b duzego rofa nie wiem jak oni to zrobili bo bebechy te same co w ak47 i tak samo bateria + TO że jest śliczne ciezkie i fajowe:P _________________
/)/)
( ..
|'-._)
|#|
|#|
|#|
|#|
|#| |
|
Powrót do góry |
|
|
BENNY777
Dołączył: 09 Paź 2006 Posty: 20
|
Wysłany: Czw Lis 30, 2006 11:33 pm Temat postu: |
|
|
The_PiotREX ja wcale nie mówie że tak macie robic tylko dałem propozycie nie chcecie spróbowac to nie wasza sprawa sam kiedys uważałem limit kulek jako bezsens ale po wypróbowaniu tego spodobało mi sie co nie oznacza że zawsze tak robimy a propo mundurów to sami ocenicie jak jest na zlotach wystarczy popatrzeć na foty pojedziecie jako jedna druzyna i fanie to by wyglądało jak jeden ma dpm drugi np polski kamuflaż ie mówie tu o nrmalnych strzelankach tylko jakis gościnnych wystepach albo coś podobnego |
|
Powrót do góry |
|
|
hubix
Dołączył: 04 Wrz 2006 Posty: 204
|
Wysłany: Pią Gru 01, 2006 5:59 pm Temat postu: |
|
|
ja tam dobrze wspominam ciężkie serie na akcji no ale zeby ocenić bym musiał obu spróbować jak kiedyś znajde wreszcie czas i przyjde na akcje to możemy wypróbować tylko że mam dwa hi capy i żadnego innego maga nie mam _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
giller WIDMO - Plutonowy
Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 2139
|
Wysłany: Pią Gru 01, 2006 6:44 pm Temat postu: |
|
|
Picias nie masz racji. W scenariuszach w których np. buntownicy się gdzieś zaczaili i brakuje im ammo nie może być opcji że każdy ma high - capa i wali ile wlezie. Chodzi o realizm do którego dążymy
Jak napisał mixer w scenariuszach taktycznych powinny być ograniczenia ammo, a w DM i CTF bez ograniczeń
p.s. Fifi nie wiem co mam wiedzieć, miałem AEG i nie miałem problemu ze skurczami na spuście _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
FiFi
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1027
|
Wysłany: Pią Gru 01, 2006 7:04 pm Temat postu: |
|
|
no właśnie to wiesz gilas- że nie każdy aegowiec ma skurcze na spuscie :p _________________
/)/)
( ..
|'-._)
|#|
|#|
|#|
|#|
|#| |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Pią Gru 01, 2006 7:16 pm Temat postu: |
|
|
po zastanowieniu - jestem na nie. poza niektórymi wypadkami, jakiś szczególny scenariusz.
powód - kulka nie równa się pocisk.
strzelamy kulkami które mają duuuużo mniejszą siłę przebicia, zwłaszcza w krzakach, więc trzeba to jakoś nadrobić ilością. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
giller WIDMO - Plutonowy
Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 2139
|
Wysłany: Pią Gru 01, 2006 7:22 pm Temat postu: |
|
|
Dlatego 30 naboji w magu = low - cap o pojemności 60 - 80. To najlepsza opcja _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łyplok
Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 1342
|
Wysłany: Pią Gru 01, 2006 7:27 pm Temat postu: |
|
|
Ciekawy moim zdaniem topic:) Osobiście uważam za najlepsze rozwiązanie Low-capy. Można sobie małymi 3-4 kulkowymi seriami pociskać, a jak ktoś chce więcej to wali na całego:) Hi-capy moim zdaniem są niezbędne przedewszystkim na zlotach:) (było o tym w jakimś topicu) Low-capy górą myślę, tak czy inaczej, że każdy powinien strzelać z tego, z czego chce:) Jak ktoś będzie miał 10 hi-capów to nie możemy w sumie nic nakazywać, ani zakazywać, bo taka osoba ma do tego prawo. _________________ - Co robimy Panie Kapitanie?
- Napier***my!!!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
|