Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Osman WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 1300
|
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 12:11 am Temat postu: M4 S-System |
|
|
http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_253&products_id=4905
chodzi o ta replikę, a dokładniej co ma w środku?
-jaki cylinder? 1, 2?
-jaki silnik? krótki czy długi?
-jakiej wielkości łożyska? 6?
-jakie zębatki? przypuszczam że nie są wzmocnione
mile widziane linki dla porównania informacji jakie sam ustaliłem.
Niestety nie wiem czy są prawidłowe _________________ Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....
|
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 12:51 am Temat postu: |
|
|
-Cylinder typ 2
-silnik długi (jak chyba każdaM'ka)
-łożyska chyba 7mm, ale tu nie jestem pewien bo nie pamiętam
-zębatki z palcem w odbycie wytrzymają M120 (moje takie same przemieliły ~40k cykli na M110 i ~8k cykli na M115 i nie widać na nich nawet śladów zuzycia)
W środku generalnie dokładnie to samo co miała giwera Sancza (nawet zastanawiał się miedzy nią a tą co wziął w końcu).
Żeby to fajnie strzelało to przydałoby się wymienić w niej dokładnie to co Sanczo:
-->Łożyska na kulkowe JBU (~35-40zł)
-->Zestaw Tune Up Kit - M120s (180zł), zawerający:
-Wzmocniony wewnętrznie teflonowany cylinder typ 1
-Wzmocniony, lekki aluminiowy tłok z metalowymi zębami
-Wzmocniona i uszczelniona metalowa głowica cylindra
-Wzmocniona i uszczelniona głowica tłoka
-Wzmocniona i uszczelniona metalowa dysza
-Wysokiej jakości sprężyna M120
-Metalowa, łożyskowana prowadnica sprężyny
Do tego przy spręzynie M120 to już by wypadało wsadzić batkę 9,6v albo przynajmnej 8,4 ale na dużych ogniwach.
Można oczywiście wsadzić identyczny zestaw ale ze sprężyną M110 (prawda jest taka że jak będzie giwera dobrze uszczelniona to nie zauważysz nawet pewnie różnicy) i wtedy obędzie się bez zmieniania baterii.
Koszt: zakup plus przeróbki ~900zł (chyba że sam byś zakładał to 50zł mniej, ale tracisz gwarancję)
Plus do tego ewentualnie jakaś bateria by się nadała jeśli chcesz M120
Dodane po 24 minutach:
A, zapomniałem jeszcze, koniecznie jeszcze trzeba wymienić gumkę HU, przekonałem się teraz u siebie jak wymieniłem jakiś chiński szit na gumkę guardera - byłem w szoku jak zobaczyłem co to znaczy pożądne podkręcenie:D _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Osman WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 1300
|
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 1:06 pm Temat postu: |
|
|
maku czytasz mi w myślach o tym samym zestawiku tune up myślałem.
a co jeśli wymienie silniczek aby poprawić szybkostrzelność?
wtedy przydałoby się wymienić zębatki, co mówisz? _________________ Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....
|
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 6:34 pm Temat postu: |
|
|
Myślę że zębatki powinny dać rade. Można się dopytać w sklepie, ale wydaje mi się że jeśli nie mówimy o jakiś meeeeeega rof'ach to jak będa dobrze wypodkładkowane i przesmarowane to powinny dac radę. Tak jak mówiłem, u mnie przemieliły już około 50k i naprawde nie ma śladu zużycia.
Co do silników to myślę że można spróbować wsadzic od JG III generacji, Rzuf wspominał że są bardzo spoko a cena nie jest tak zabójcza jak za Systemę. Ale na początek i tak bym obadał jak działa na standardowym silniku Boy'a i jakiejś dobrej batce 9,6v. _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Osman WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 1300
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fearie WIDMO - Kapral
Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 3751
|
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 8:53 pm Temat postu: |
|
|
Hm... Nie znam się zbytnio. Ale może najpierw obadasz ROF`a na jakiejś większej batce a potem ew. zmienisz. Bo chyba silniki w boju są spoko. _________________
www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 9:06 pm Temat postu: |
|
|
Osman no niby można, ale właśnie zrobiłbym to co fearie mówi, wziąć, obadać z silnikiem jaki jest, jak będzie mało to dokupić lepszy silnik. (Wymiana silnika w M'ce jest prosta jak konstrukcja cepa - wykręcasz 2 śruby i silnik jest na wierzchu tak więc nie ma problemu żeby go samemu wymienić jakby co.
Tak nawiasem mówiąc, to z tego co się orientuję największa batka jaka wejdzie do tej giwery to 9,6v 1500 na ogniwach mini. (Oczywiście że nic w niej nie zmienisz, bo jak zapodasz kolbę jak Sanczo to można i 9,6V 4000 Large wsadzić _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Osman WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 1300
|
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 9:07 pm Temat postu: |
|
|
ok, spróbujemy na oryginalnym plus 9,6.
Więc z tym się wstrzymam choć jak mają rozbierać to za jednym zamachem wszystko. _________________ Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....
|
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 9:20 pm Temat postu: |
|
|
Żeby wymienić te bebechy na wzmacniane to trzeba całą giwere praktycznie do zera rozebrać, a wymiana silnika to 5 minut - odkręcasz 2 śrubki od spodu chwytu, odpinasz kabelki, wyjmujesz silnik, wsadzasz inny, zapinasz kable, zakręcasz śrubki i gotowe. Można samemu zrobić bo nie otwierasz GB --> nie zrywasz plomb --> nie tracisz gwarancji.
Ale jakbyś kolbę chciał stałą to już trzeba wcześniej o tym pomyśleć bo w większości przypadków przełożenie kabli na kolbę wymaga rozebrania GB, a to jest w specu koszt 50zł (chyba że nie zalezy ci na gwarce to mogę ci to zrobić), a tak zrobią ci to odrazu przy wymianie wnętrza. (mi udało się przełożyć bez otwierania GB ale tylko dlatego że kable były stosunkowo długie i siębnęły mi na tył. _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Osman WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 1300
|
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 9:31 pm Temat postu: |
|
|
kolba zostaje taka jaka jest a co do batki to będzie firefoxa 9,6 1500 mini
taka jaka mam w g36 jak mówisz że jest prosta wymiana silniczka to ok, wstrzymam się _________________ Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....
|
|
Powrót do góry |
|
|
ICE WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 15 Gru 2006 Posty: 494
|
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 9:36 pm Temat postu: |
|
|
Zawsze mozna dosztukowac tyle kabla ile trzeba bez otwierania gearboxa... chociaz roboty jest wiecej.... _________________ L96A1 by ICE--> "Elizabeth"
|
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 9:44 pm Temat postu: |
|
|
Nawet nie o to chodzi, kable wyciągane na tył wychodzą z GB w innym miejscu niż te wyciągane na przód.
Kable wyciągane na przód jeśli mają być dociągnięte wewnątrz body do tyłu to muszą być dość cienkie - u mnie były więc upchnąłem je między GB a body i dałem radę przecisnać przez otwór z tyłu. Jak są grubsze to już tak się nie da i trzeba GB rozbierać.
Jeszcze jedna sprawa Osnam, dobrym sposobem na poprawienie szybkostrzelności i wydajności baterii jest wymiana kabli na niskooporowe. _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
|