Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna wagrowiecasg.forumoteka.pl
Opis Twojego forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

18.10.2009 U1
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Umawiamy się
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Pon Wrz 28, 2009 6:02 pm    Temat postu: 18.10.2009 U1 Odpowiedz z cytatem


START o 10:00
Zbiórka o 9:30

Nie czekamy na spóźnialskich;]

U1.


Mapka dojazdowa (remontowana i zamknięta jest ulica którą normalnie dojeżdżamy do u1 od strony Rogoźna, dojazd od Piły bez zmian.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/16dd21daa95e34ff.html


Ograniczenia mocy replik:
do 350fps można strzelać na auto w budynkach (namawiam jednak żeby niezależnie od mocy strzelać na semi)
350 do 400 fps -->strzelamy w budynkach tylko!!! na semi (preferowane jednak użycie broni bocznej)
powyżej 400fps --> replika zostaje w domu/samochodzie

Na akcji będę miał chrono więc jak ktoś będzie miał wątpliwości co do mocy swojego maleństwa to będzie można sprawdzićSmile



Lista:
4fun 7 osób
Wolpack 3 osoby
S.P.U.R. 5 osoby
BH 7 osób


WIDMO:
1. Maku
2. Sanczo
3. Osman
4. Stachu
5. Lemon
6. Giller
7. Kamilo
8. Jackub
9. Ice
10. Mako
11. Jerzyk
12. Dziekss
13. Mixer
14. Chief

SOG:
1. Kymon

Oraz:
1. Słoma
2. Matt
3. Kapeć
4. Kramer
5. Mihu



Zasady gry:

Przewidywany podział:
Drużyna atakująca: (50-60%)
Cele: odnaleźć 3 nośniki danych/elementy układu komputerowego rozrzucone na terenie rozgrywki (przybliżone położenie pierwszego elementu otrzymacie na starcie, kolejne wskazówki będą umieszczone przy elemencie 1 i 2. Po ich zdobyciu należy przenieść je do składu amunicji, bądź „blaszaka” przy wejściu na U1 i tam utrzymać przez 30 minut (czas potrzebny na odczytanie danych bądź przystosowania elementów komputera dla własnych potrzeb.
Czas na wykonanie zadania to 2,5 godziny (plus ewentualnie 30 minut utrzymania itemów)

Drużyna broniąca (40-50% )
Cele:
Nie dopuścić do przejęcia przez drużynę atakującą 3 nośników danych/elementów układu komputerowego. W razie utracenia macie 30 minut na odbicie każdego elementu. Po tym czasie dane z nośników zostają odczytane, a elementy układu komputerowego przystosowane do użytku we własnym sprzęcie.


Limity amunicji KWN (1200/300/50)
przy czym:
Jeżeli ktoś używa tylko magazynków typu low/real (bądź ładuje mid’y/hicap’y do pojemności low’a) to może mieć przy sobie tyle kulek ile zmieści w magazynkach, nawet jeśli będzie to przekraczało limit (np.: mam 6x low i 3x hi-cap, do wszystkich magów ładuje po około 65bb bb to możemy wykorzystać około 580bb (jeżeli chodzi o hi-cap’y to do tych ~65bb nie wliczamy kulek które pozostają niewystrzelone w magu)
Podobnie jeśli ktoś używa KM’a, a chce jeszcze targać ze sobą dodatkowo „szturmówkę”, to przysługuje mu osobny limit na KM i osobny na „szturmówkę”, pod warunkiem jednak że ładuje magi do szturmówki po max ~65bb.

Medycy i respy:
Każda ze stron posiada 2 medyków, mogą oni rozstawić „szpital” (miejsce oznaczają flagą raz wybrane nie może być przeniesione). Aby uleczyć się (zrespować) w szpitalu należy odczekać w nim 10 minut (jeśli są tam obaj medycy) lub 20 minut (jeśli jest tam jeden medyk). Jeśli nie ma żadnego trzeba czekać aż któryś dotrze.
Trafiony gracz zakłada na głowę szmatkę i czeka na miejscu 5 minut (można oczywiście odsunąć się kawałek żeby zejść z linii strzałuSmile Jeżeli medyk nie pojawi się w ciągu tego czasu udajemy się do szpitala. Aby uleczyć rannego medyk musi przez minutę stać/siedzieć/leżeć przy nim, dotykając go jedną ręką, nie może w tym czasie się ostrzeliwać ani rozglądać, musi „być skupionym na udzielaniu pomocy).

Limit amunicji NIE odnawia się po uleczeniu/respie w szpitalu. Amunicję można uzupełnić tylko i wyłącznie w składzie amunicji (każda ze stron wybiera sobie gdzie go umieści, NIE może on się znajdować w pobliżu szpitala).

Możliwe że na terenie będą przygotowane miny pułapki (dźwiękowe, bądź też wyskakujące na sprężynie karteczki z napisem „mina” . Osoba która aktywowała pułapkę udaje się do szpitala, nie może być uleczona przez medyka.


To tak z grubsza, jak będą jakieś pytania/wątpliwości to pisac na gg/dzwonić, albo pytać już na miejscu;]

_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."


Ostatnio zmieniony przez maku dnia Pią Paź 16, 2009 10:29 pm, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
The_PiotREX



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2409

PostWysłany: Pon Wrz 28, 2009 6:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

fajnie ;]
_________________
L?kliwy stokro? umiera przed ?mierci?, m??ny kosztuje jej tylko raz jeden.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kamilo
WIDMO - Rekrut


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 469

PostWysłany: Pon Wrz 28, 2009 7:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

będę jak nic nie wypadnie bo to jeszcze trochę czasu jest do 18 ;D
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
sanczo
WIDMO - Porucznik


Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 4055

PostWysłany: Pon Wrz 28, 2009 8:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli mnie ktoś zabierze to jestem Very Happy
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Osman
WIDMO - Szeregowy


Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 1300

PostWysłany: Wto Wrz 29, 2009 5:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeśli mi w pracy nic nie pozmieniają to mogę cię zabrać Smile
_________________
Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Wto Wrz 29, 2009 6:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oooo... świeże mięsko Very Happy ja chętnie!
_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lemonvip
WIDMO - Kapral


Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 2122

PostWysłany: Wto Wrz 29, 2009 11:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie no dopiszcie i mnie Very Happy

Dodane po 1 minutach:

a może jakiś krotki scenario gdzie kazdy by miał do wykorzystaniia tyle kulinak ile w realu
np 30 heheh
chociaż nie mam pojęcia ile dostaje się w realu
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Duscann



Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 394

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2009 1:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok 8-10 magów po 30 kulek ale często bierze się większą ilość magów. Nie w ilości kulek jest sęk, a ilości kulek w magazynku;)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lemonvip
WIDMO - Kapral


Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 2122

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2009 3:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i o to mi właśnie chodzi, takie REAL cap party, ja mogę do p90 załadować tyle ile w realu wchodzi
i bede miał tylko 2 lowy : )
i gramy Very Happy

albo każdy bierze tyle ile ma magów hi lub lo ale ładuje je realną ilością kulinek,

co terminatorzy na to,
to nie musi byc 18 ale takie cuś bym chciał zrobić.

Dodane po 1 minutach:

wtedy by to musiała być 1 rozgrywka by kazdy miał juz przygotowane spreparowane magi.

takie ćwiczenie na wyciąganie magów Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Lemonvip dnia Czw Paź 01, 2009 7:08 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2009 6:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kłi tam. Już od 2 strzelanek ładuję do pojemności realcapa Smile

Czyli oczywiście za :]

Pytanie jak K-par jest nastawiony.

_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maku
Site Admin


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 4142

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2009 6:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W sumie to też byłby za zrobieniem imprezy w której będzie można używać tylko real, ewentualnie low cap'ów.
Zobaczymy jak to będzie wyglądało bliżej akcji, jak się głosy rozłożą.

_________________
".stay out of the road
if you want to grow old."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
sanczo
WIDMO - Porucznik


Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 4055

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2009 7:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zapytaj gości, ja zdecydowany przeciw Exclamation
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kymon
WIDMO - Rekrut


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1865

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2009 8:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na 50% będę bo nie wiem czy zdążę wrócić z poznania w niedziele do wągrowca.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stachu
WIDMO - Starszy Kapral


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 2366

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2009 8:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jeszcze dorzucę od siebie argument za real-cap party. U1 = CQB. W CQB czas na zmianę magazynka ma szczególne znaczenie dla rozgrywki. Odległości są mniejsze, chwila na zmianę magazynka może zmienić bardzo wiele. No i real-capy wymuszają wsparcie drużyny Smile
_________________

Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kymon
WIDMO - Rekrut


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1865

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2009 9:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Także jestem za mid, low, real party :]
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum wagrowiecasg.forumoteka.pl Strona Główna -> Umawiamy się Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum