Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2011 4:35 pm Temat postu: 15.05.2011 Realcap party IV U1 |
|
|
Chętni:
KWN:
Widmo (4)
K-Par (3)
Szara piechota (1)
Olek, After (2)
Wolfpack (4)
------------------
Razem 14
Reszta świata:
Dzikusy (5)
Gorylas (3)
Mycha, Flystar (2)
-----------------
Razem 10
Łącznie 24/30.
Krótko o imprezie:
-Impreza 18+.
-Hicapy ban, reszta magów ładowana do reala.
-Limit miejsc 30 (15 zarezerwowanych dla KWN).
Zbiórka o 9:00, chronujemy i znakujemy wszystkie giwery, start o 9:30.
Gra potrwa do 14 (lub dłużej jeśli będą chęci), robimy 2-3 małe scenariusze.
Dla tych którzy byli poprzednio - zmiany reglaminu są zaznaczone zielonym kolorem.
Mechanika gry:
1 Bezpieczeństwo
1.1 Ograniczenie wiekowe: Ukończone 18 lat.
1.2 Każdy musi mieć czerwoną szmatkę o wymiarach min 30x30 cm.
1.3 Zalecane użycie maski na dolną część twarzy.
1.4 Nie celujemy w głowę z replik powyżej 420 FPS.
Chodzi o to aby umyślnie nie celować w twarz na dystansie na którym wiemy, że tam trafimy.
(Wiadomo że na granicy zasięgu mogą zdarzać się przypadkowe trafienia w głowę)
Poniżej granicy 420 FPS przy strzałach w okolicę twarzy zalecane semi-auto.
1.5 Nie strzelamy wystawiając samą replikę zza rogu, strzelający musi widzieć gdzie lecą kulki.
Wyjątek od tej zasady stanowią repliki pistoletów i pistoletów maszynowych,
w przypadku których można strzelać zza rogu PO UPRZEDNIM SPRAWDZENIU co się tam znajduje.
W takiej sytuacji dozwolona jest tylko jedna, krótka seria (kilka kulek).
1.6 Pirotechnika: Tylko granaty dymne GD-10 (mogą być własne).
Zakaz używania pirotechniki w lesie.
Jeśli będą chętni kupię ze 2 kartony i będę sprzedawał po ~15zł przed akcją.
(Chyba że ktoś da mi namiar na miejsce gdzie można kupić je taniej)
1.7 Wchodzenie na dachy budynków tylko na własną odpowiedzialność.
1.8 Na terenie gry znajduje się budynek z zawalonym dachem (tzw "czwórka")
Budynek ten zostanie odgrodzony taśmą, gracze wchodzą do niego na własne ryzyko.
2 Klasy broni
2.1 Dla każdej klasy broni obowiązują ograniczenia FPS, MED (Minimum Engagement Distance), i inne.
Klasę broni określa się na podstawie realnego odpowiednika danej repliki.
Kod: |
Klasa Limit Limit
Broni FPS MED Inne ograniczenia/bonusy Przykładowe typy broni
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pistolet 330 brak można strzelać zza rogu* Glock, 1911, M9, P99…
PM 350 brak można strzelać zza rogu* MP5, P90, MP7, UZI…
Karabinek 420 10m M4, AK47, G36, L85…
KM 450 20m zakaz headów* box/drum* dwójnóg* dodatkowe ammo* M249, RPK, MG36…
Wyborowa 600 30m zakaz headów* optyka* semi* boczna* SR25, SWD, M14, SL8…
Snajperska 700 40m zakaz headów* optyka* 4takt* boczna* L96, M700, M200, M24… |
*zakaz headów - patrz punkt 1.4.
*zza rogu - patrz punkt 1.5.
*box/drum - wymagany co najmniej jeden magazynek typu box / drum.
*dwójnóg - wymagany dwójnóg.
*optyka - wymagana optyka z powiększeniem.
*semi - wolno używać tylko trybu semi.
*boczna - wymagana sprawna, załadowana i łatwo dostępna replika do 350 FPS.
*4takt - wymagany czterotakt.
*dodatkowe ammo - patrz ostatni myślnik punktu 2.4
2.2 Limit MED to MINIMALNA odległość przy której wolno strzelać w kierunku innych graczy.
- MED będzie mierzony jeśli gracz trafiony ze zbyt bliska zgłosi skargę do organizatora.
(Nikt MED'a nie będzie mierzył linijką, nie wymagamy żebyście mieli miarę w oku.)
Złamanie MED = wyłączenie z gry na godzinę.
2.3 Limit FPS to MAKSYMALNA prędkość wylotowa dla repliki danej klasy, mierzona na kulkach 0,2 przy zerowym HU.
- Każda replika zostanie przed akcją przestrzelona na chrono i oznaczona małą, kolorową naklejką na korpusie.
- Jeśli replika danej klasy mieści się w limicie FPS klasy niższej - MED również jest odpowiednio niższy.
(Czyli można mieć karabinek mający 330 FPS i strzelać z niego bez ograniczeń odegłości)
Złamanie limitu FPS = wylot z imprezy.
2.4 Zasady dotyczące amunicji:
- Każdy magazynek ładujemy tak, aby podał do repliki tą samą ilość kul co realny odpowiednik tego magazynka.
- Hi-capy zabronione.
- Wolno pożyczać amunicję, pod warunkiem zgodności kalibrów wersji ostrych.
- Amunicję można pożyczyć przez podanie magazynka lub przeładowanie kulek z jednego maga do drugiego.
- Nie wolno mieć przy sobie kulek luzem. Całą amunicję przenosimy w magazynkach. (Z wyjątkiem replik KM).
- Ułatwienie dla KM-ów: Gracz z KM może mieć przy sobie kulki luzem w ilości 2x największy magazynek.
Kulki te są przeznaczone do wykorzystania tylko w rzeczonym magazynku, nie wolno ich pożyczać.
Złamanie powyższych zasad = wyłączenie z gry na godzinę.
3 Trafienia
3.1 Strzelający ma ZAWSZE rację. Konsekwencje tego są dwie:
- Jeśli gracz który do Ciebie strzelał mówi że dostałeś - schodzisz, niezależnie od tego czy czułeś/widziałeś/słyszałeś trafienie.
- Jeśli Ty strzelasz i ze 100% pewnością widziałeś trafienie informujesz o tym trafionego. Ma on obowiązek zejść z pola gry.
Przypominam, że 100% pewność to NIE jest:
- "widziałem jak kulki do niego lecą"
- "miałem go w kolimatorze"
- "przecież strzelałem z 2m przez krzaki, musiał dostać"
100% pewność oznacza że widziałeś wyraźnie jak kulka uderza w gracza.
3.2 Zachowanie po trafieniu (kolejno)
- mówisz „DOSTAŁEM!”, kucasz i unosisz rękę do góry,
- w pozycji przykucniętej wyciągasz czerwoną szmatę i zakładasz ją w sposób widoczny,
- czekasz aż walki ustaną, tak aby wyjść nie przeszkadzając,
- wychodzisz z budynku najkrótszą drogą,
- idziesz do respa najkrótszą drogą w milczeniu i bez strzelania,
3.3 Rykoszety odbite od ŚCIAN nie liczą się
(TYLKO jeśli mamy PEWNOŚĆ że to był rykoszet).
Poza budynkami liczy się każde trafienie.
3.4 PIF-PAF można wykonać sprawną repliką, mając 100% pewny strzał do JEDNEGO gracza, który nas nie widzi.
Pif-paf wykonuje się poprzez wypowiedzenie „nie żyjesz” i strzał obok gracza (w tej kolejności).
Pif-paf'a nie można wykonać łamiąc MED'a.
3.5 Trafienie w broń eliminuje broń.
Trafienie w jakikolwiek element oporządzenia (plecaki, maskowanie itp) eliminuje gracza.
3.6 Cicha śmierć: poprzez klepnięcie zaskoczonego gracza w ramię.
Przeciwnik nie ma prawa robić hałasu. Użycie gumowych atrap noży dozwolone.
Atak nożem tylko na korpus poprzez cięcie. Pchnięcia i dźganie zabronione.
Prawdziwy nóż musi być schowany pod oporządzeniem lub w plecaku, tak aby był trudno dostępny.
Osoba złapana z prawdziwym nożem na oporządzeniu będzie usunięta z imprezy.
[size=150]Mini FAQ:[/size]
Q: Jak się przygotować do imprezy?
A: Sprawdź czy Twoja replika pasuje do tabelki z punktu 2.1.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości zapytaj tutaj.
Zabierz czerwoną szmatkę, maskę (jeśli masz) i wuchtę magazynków
Q: Czy typowy karabinek (M16/AK47) z optyką może być wyborówką?
A: Może, jeśli będziesz miał broń boczną, strzelał na semi i zachowasz zasadę "max fps = długość lufy",
(czyli możesz mieć tyle FPS ile milimetrów ma replika od komory HU do końca lufy/tłumika)
Q: Pogięło Cię? Czemu tak dużo zasad?
A: Odrobinkę Zasad tak dużo bo spotykają się dwa środowiska grające na różnych zasadach, trzeba unikać nieścisłości. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Ostatnio zmieniony przez stachu dnia Sob Maj 14, 2011 4:08 pm, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Fearie WIDMO - Kapral
Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 3751
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2011 4:38 pm Temat postu: |
|
|
Jakie to są środowiska? KWN i kto jeszcze? _________________
www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2011 4:40 pm Temat postu: |
|
|
Ludki z pozka. Rzuiłem na WMASG wlkp. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
Kelo
Dołączył: 04 Wrz 2006 Posty: 935
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2011 5:26 pm Temat postu: |
|
|
Zjawiam się o ile nie zachoruje połamie się i będę w robocie czyli będę _________________ ____________ ______Joga Bonito_________________________
www.widmoasg.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Osman WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 1300
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2011 5:26 pm Temat postu: |
|
|
chętnie wpadnę szkoda że mam same magi po 70kulek to zabiorę wszystkie i załaduję po 30 _________________ Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....
|
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2011 6:54 pm Temat postu: |
|
|
5 miejsc dla Dzikusów poproszę _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fearie WIDMO - Kapral
Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 3751
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2011 7:27 pm Temat postu: |
|
|
jakby ktoś z naszych potrzebował to magi do m4 mogę użyczyć. _________________
www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych |
|
Powrót do góry |
|
|
After
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 67
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2011 10:34 pm Temat postu: |
|
|
Bede. _________________ Ochrzczeni w ogniu 40 do jednego Duchem Spartanie ?mier? i chwa?a Polscy ?o?nierze Najlepsi na ?wiecie !!! |
|
Powrót do góry |
|
|
sanczo WIDMO - Porucznik
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 4055
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2011 6:40 am Temat postu: |
|
|
Będę, Osman zabrać twój tyłek _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
jackub WIDMO - Sierżant
Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 2326
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2011 7:04 am Temat postu: |
|
|
Niestety mnie nie będzie
EDIT : A jednak jadę. _________________
Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym)
Ostatnio zmieniony przez jackub dnia Czw Maj 12, 2011 8:09 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Kelo
Dołączył: 04 Wrz 2006 Posty: 935
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2011 10:32 am Temat postu: |
|
|
A czy ktoś ma jakieś magazynki do MP5 bo cóż moje fundusze nie pozwolą jeszcze na zakup magazynków. _________________ ____________ ______Joga Bonito_________________________
www.widmoasg.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Kymon WIDMO - Rekrut
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1865
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2011 11:27 am Temat postu: |
|
|
W sobotę niestety pracuję do 3 rano więc nie dam rady wpaść _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
sanczo WIDMO - Porucznik
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 4055
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2011 11:55 am Temat postu: |
|
|
Olek mam 2 midy, tylko na GG kontrolnie w niedziele rano się przypomnij _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kelo
Dołączył: 04 Wrz 2006 Posty: 935
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2011 2:07 pm Temat postu: |
|
|
Oki doki ratujesz mi dupę _________________ ____________ ______Joga Bonito_________________________
www.widmoasg.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Osman WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 1300
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2011 6:37 pm Temat postu: |
|
|
sanczo napisał: | Będę, Osman zabrać twój tyłek |
jeśli chcesz ja mógłbym zabrać twój
to strzelanka real+full fps? _________________ Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....
|
|
Powrót do góry |
|
|
|