Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Nie Sty 23, 2011 1:04 pm Temat postu: 29.01.2011 (sobota) U1. podniesiony limit FPS + realcapy. |
|
|
Mechanika gry:
Cytat: | Ograniczenie wiekowe: 18+
Zbiórka o 9:00 -> mierzymy giwery na chrono ->start o 10:00 lub wcześniej jeśli pójdzie sprawnie.
Mechanika gry:
Zasady:
1) ZDROWY ROZSĄDEK (Strzelamy w nogi/korpus na ile to możliwe)
2) Górna granica FPS = 700 FPS (sprężyna m210)
3) Obowiązuje MED (Minimum Engagement Distance)
MED to minimalna odległość przy której można strzleać z XXX FPS.
Poniżej tabela MED:
000-350 bez ograniczeń
350-400 10m
400-450 20m
450-500 30m
500-700 40m
Złamanie MED - odsiadka przez godzinę.
Szybki przykład: Mam 420 FPS = nie strzelam do nikogo kto jest bliżej niż 20m.
Nikt MED'a nie będzie mierzył linijką, bo i nie wymagamy żebyście mieli miarę w oku.
MED będzie mierzony jeśli ktoś dostanie ze zbyt bliska a trafiony zgłosi skargę.
4) Zakaz strzałów w głowę powyżej 400 FPS.
5) Bonus dla replik do 300 FPS i pistoletów o zbliżonej mocy:
Można strzleać wystawiając replikę za okno/narożnik PO UPRZEDNIM SPRAWDZENIU co się tam znajduje. W takiej sytuacji tylko jedna, krótka seria (kilka kulek).
6) Magazynki ładujemy do pojemności realnego odpowiednika.
7) Limit amunicji KWN (300/600/1200/50). (szturmówki/PM'y, szturmówki z "drum'ami, KM'y, pistolety)
Można mieć więcej kulek przy sobie jeśli wszystkie są jednocześnie przechowywane w magazynkach załadowanych do pojemności realnego odpowiednika.
W przypadku KM'ów - w magu można mieć 200bb + to co w "wężu". Jeśli ktoś używa do "minimi" magazynków od M'ki to może mieć w nim 30bb
W przypadku szturmówki z drum'em - 100bb w magu + to co w podajniku
Magazynki typu Hi-cap/drum itp doładowujemy przez dosypanie (a nie podkręcanie).
Przykład:
Ładujemy hi-cap'a, podkręcamy go tak żeby kulki były w "kanale podającym kulki", wysypujemy z hi-capa co zostało i wsypujemy TYLKO 30bb. Wystrzelimy nasze 30 kulek, wypinamy maga, dosypujemy 30, podpinamy mag, podkręcamy i możemy strzelać dalej.
Jeśli "złapiemy" kogoś na tym że będzie miał w magu ponad 30bb - wylot z miejsca z imprezy.
Cool Rykoszety odbite od ścian nie liczą się (TYLKO jeśli mamy PEWNOŚĆ że to był rykoszet). W lesie liczy się każdy rykoszet.
9) PIF-PAF można wykonać sprawną repliką mając 100% pewny strzał do JEDNEGO przeciwnika który nas nie widzi poprzez wypowiedzenie „nie żyjesz” i strzał obok przeciwnika (w tej kolejności)
10) Cicha śmierć: poprzez klepnięcie zaskoczonego przeciwnika w ramię. Przeciwnik nie ma prawa robić hałasu.
11) Klasy broni (ograniczenie FPS dla danej repliki):
Repliki pistoletów i pistoletów maszynowch (MP5, P90…) do 350 FPS
Repliki karabinków szturmowych (M16, AK47…) do 450 FPS
Repliki broni wsparcia (M249, RPK…) do 450 FPS
Repliki wyborowe / parasnajperskie (Tylko tryb semi, optyka z powiększeniem) do 600 FPS
Repliki snajperskie czterotaktowe do 700 FPS
12) Zachowanie po trafieniu: Zostałeś trafiony->Mówisz „DOSTAŁEM!”->kucasz->wyciągasz czerwoną szmatę->czekasz aż walki ustaną->wychodzisz z budynku najkrótszą drogą->idziesz do respa najkrótszą drogą w milczeniu i bez strzelania.
ZALECANE użycie maski na dolną część twarzy.
ŻADNE zasady nie zabezpieczą przed wypadkiem i nie zwalniają z myślenia. Myślcie, strzelajcie z głową to będziemy wszyscy dobrze się bawić. |
Scenariusz:
Cytat: | Bagdadówko było małym miasteczkiem pośrodku niczego. Teoretycznie nie było tu nic, co mogłoby budzić jakiekolwiek, nawet najmniejsze zainteresowania. Żadnym ciekawych budowli, żadnych atrakcji turystycznych w okolicy, ot, mała mieścina pośrodku niczego.
Jakże to jednak było złudne. W Bagdadówku znajdowało się jedyne w promieniu 200km lądowisko. Z tego powodu w miasteczku ciągle dochodziło do starć między dwoma rywalizującymi ze sobą grupami najemników – grupami F.A.R.T i Blue Vaseline. Kto kontroluje lądowisko ten kontroluje ogromny obszar ponad 60 000 km2 i o ile w samym miasteczku niczego ciekawego raczej nie można było znaleźć, to już a terenach mu przyległych znajdowały się ukryte pokłady złota – wystarczająca motywacja dla „pistoletów do wynajęcia”, ściągająca ich z niemal całego świata do tego zapomnianego zakątka.
Walki toczyły się tam z mniejszą lub większą intensywnością od kilku lat i żadna ze stron nie byłą w stanie uzyskać znaczącej przewagi.
2 tygodnie wydarzyło się jednak coś dziwnego. W ciągu godziny zerwany został kontakt z oddziałami obu firm. Zdjęcia satelitarne również nic nie wykazały – żadnych świerzych śladów walk, żadnych zwłok. Po prostu w jednej chwili byli na posterunkach a kilka godzin później nie było już nikogo – żadnego najemnika. Czyżby pojawiła się więc trzecia siła , na tyle potężna że była w stanie poradzić sobie z dwoma oddziałami świetnie wyszkolonych najemników? A może dogadali się ze sobą, zwinęli ostatnio zebrane złoto i sami wyjechali? Prawdopodobnie szybko tego się dowiemy, ponieważ na miejsce zostały wysłane już dwa nowe zespoły. Jako że sytuacja wymagała bardzo szybkiej reakcji i ludzie zostali „zmontowani” w pośpiechu, nie było czasu na dokładną odprawę przed misją.
Jedni i drudzy dostali tylko podstawowe informacje: mapę terenu, oraz listę punktów które muszą opanować aby lądowisko mogło funkcjonować. Punktów na mapie jest 7, i jak można się łatwo domyślić, ten kto kontroluje większość z nich ten kontroluje całe lądowisko i dzięki temu może wysyłać transporty ze skrzyniami pełnymi złota gotowego do przetopienia.
Dodatkowo, na terenie będzie można znaleźć dwie walizki z dopalaczami i złotem których zdobycie punktowane jest tak jak przejęcie punktu. Po zdobyciu walizki należy dostarczyć do miejsca zaznaczonego na mapie (może być stamtąd odbita)
Jako że walki toczą się pośrodku niczego to nie możemy liczyć na żadną pomoc medyczna. Każde trafienie to trup, nie ma medyków.
Z respa wychodzimy kiedy zbierze się w nim 40% stanu osobowego drużyny. Gramy 1h45minut. Limit ammo przedstawiony powyżej.
Doładowanie tylko w respie. Amunicje można wymieniać TYLKO w obrębie tej samej klasy broni.
(tak, wiem że w praktyce amunicje od M4 załadujemy do minimi a nie np. do AK, ale takich podziałów nie będziemy robić, symulujemy że w obrębie jednego oddziału wszyscy mają takie samo wyposażenie:)
Każdy z 7 punktów o które będziemy walczyć będzie oznaczony tyczką z flagą. Na dole tyczki będą zawiązane 2 kokardki. Aby przejąć dany punkt trzeba odwiązać kokardkę i zawiązać ją na górze tyczki (tak samo przejęcie – odwiązujemy kokardkę przeciwników, wiążemy ją na dole, a swoją na górze. ZAKAZ zaplątywania supełków i takich innych wynalazków.
Kto na koniec zdobędzie więcej punktów, ten wygrywa. |
Lista:
WIDMO:
1. Giller
2. Jackub
3. Sanczo
4. Słoma
5. Stachu
SOG:
1. Kymon
Oraz:
1. Andrew
Dzikusy (3)
4Fun (2)
Grabarze (3)
Niezrzeszeni (1)
_________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti!
Ostatnio zmieniony przez stachu dnia Sro Sty 26, 2011 3:34 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
giller WIDMO - Plutonowy
Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 2139
|
Wysłany: Nie Sty 23, 2011 3:15 pm Temat postu: |
|
|
I'm in _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
jackub WIDMO - Sierżant
Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 2326
|
Wysłany: Nie Sty 23, 2011 3:55 pm Temat postu: |
|
|
będę _________________
Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym) |
|
Powrót do góry |
|
|
dziekss WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 04 Sty 2008 Posty: 776
|
Wysłany: Nie Sty 23, 2011 4:52 pm Temat postu: |
|
|
praca d0 13:00 _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kymon WIDMO - Rekrut
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 1865
|
Wysłany: Nie Sty 23, 2011 9:01 pm Temat postu: |
|
|
Będę, tylko dlaczego w temacie zapisane jest że strzelanka bez limitu fps, a w zasadach że jest limit _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fearie WIDMO - Kapral
Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 3751
|
Wysłany: Pon Sty 24, 2011 9:18 am Temat postu: |
|
|
A w tytule widzę że napisane jest że podniesiony limit: P _________________
www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych |
|
Powrót do góry |
|
|
stachu WIDMO - Starszy Kapral
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 2366
|
Wysłany: Pon Sty 24, 2011 6:58 pm Temat postu: |
|
|
Zmieniłem po wpisie Kymona żeby nikt nie miał wątpliwości. _________________
Realcap only, MP 300 Assault 400 Support 500 DM 600 BoltAction 700.
Ja Yeti! |
|
Powrót do góry |
|
|
jackub WIDMO - Sierżant
Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 2326
|
Wysłany: Pon Sty 24, 2011 7:51 pm Temat postu: |
|
|
No ludziska wpisywać się a nie po próżnicy gadać.
Are you reeeeeeaaaadddyyyyy I say, are you rrreeeeeaaaadddyyy _________________
Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym) |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Wto Sty 25, 2011 12:03 am Temat postu: |
|
|
Od Dzikusów narazie 4 chętnch _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Osman WIDMO - Szeregowy
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 1300
|
Wysłany: Wto Sty 25, 2011 5:11 pm Temat postu: |
|
|
postaram się być o której start? _________________ Chocia?bym chodzi? ciemn? dolin?, z?a si? nie ul?kn?...bo mam latark? ;-P
NIE KL?KN? PRZED bogiem TYM BARDZIEJ PRZED TOB?
Life's a bitch....
|
|
Powrót do góry |
|
|
jackub WIDMO - Sierżant
Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 2326
|
Wysłany: Wto Sty 25, 2011 8:24 pm Temat postu: |
|
|
O 9.00 _________________
Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym) |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Wto Sty 25, 2011 9:14 pm Temat postu: |
|
|
jackub napisał: | O 9.00 |
o w paszczę:/
Ja raczej przed 10 nie zdążę:/ _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
jackub WIDMO - Sierżant
Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 2326
|
Wysłany: Wto Sty 25, 2011 10:08 pm Temat postu: |
|
|
o 9.00 zbiórka start o 10. po zmierzeniu replik na chrono. _________________
Masz szanse pomóc nawet po ... --->>>www.transplantacje.org
Przemy?l, Zastanów si?, Pisz.
Uprzejmie prosz? o nie rozdawanie mojego numeru tel. kom. bezsensownie (np: doradc? finansowym) |
|
Powrót do góry |
|
|
maku Site Admin
Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 4142
|
Wysłany: Wto Sty 25, 2011 10:18 pm Temat postu: |
|
|
aaa, no to zmienia postać rzeczy:) _________________ ".stay out of the road
if you want to grow old."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fearie WIDMO - Kapral
Dołączył: 02 Wrz 2006 Posty: 3751
|
Wysłany: Czw Sty 27, 2011 12:05 pm Temat postu: |
|
|
Na kpasg zostałem zjebany że zasady są nielogiczne i nawet nie mam możliwości wytłumaczenia tym debilom o co chodzi bo mnie zbanowali. _________________
www.linea-okna.pl <-- producent okien drewnianych |
|
Powrót do góry |
|
|
|